Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys uä-tutkimuksessa

Vierailija
12.09.2008 |

En tiedä uskallanko edes kertoa... olin tänään uä-tutkimuksessa rv 35 ja vauvan sukupuolesta en ollut aijemmin tietoinen. Esikoinen on jo kuusivuotias eskarilainen ja tämä raskaus on ollut hyvin hartaasti odotettu ja hoidoilla tehty. Lääkäri ultrasi vauvan tytöksi ja tämä onkin ollut tänään kova paikka. En ole odottanut ns kumpaakaakaan omissa ajatuksissani. Esikoinen on poika ja nyt olen jotenkin pettynyt kun tuleekin tyttö, ilm olen halunnutkin alitajunnassa poikaa. Ja kyllä siellä ultrassa selvästi näkyi häpyhuulet....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella onnellinen ja tyytyväinen että vauva onkin tyttö. Se on ihan mahtavaa saada seurata molempien sukupuolten (erilaista) kehitystä ja kasvuvaiheita.

ONNEA!!!

Vierailija
2/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hyvänen aika onnellinen tulevasta vauvastasi!

t. sekä poikien, että tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin poikaa tytön jälkeen, ja olisin varmasti ollut hetken pettynyt jos en olisi poikaa saanut.

Vierailija
4/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti epäilen viestiäsi provoksi.

Itse olen vihdoin hoitojen avulla raskauden loppupuolella ja tunnen myös lapsettomia muitakin. En voi edes kuvitella kenenkään tässä tilanteessa olevan pettyvän sukupuoleen.

Jos ei ole provo, niin nyt katso peiliin ja mieti minkä lahjan olet saanut. Ja ala arvostamaan sitä.

Vierailija
5/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt äitinsä odotukset jo ennen syntymäänsä.

Vierailija
6/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi kohtukuolema tai vauva syntyy kuolleena. Niin ja lapsi voi pian synnyttyään kokea kätkytkuoleman.

Voit sit yrittää sitä poikaa aika nopeasti uudelleen.

Vierailija
7/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken kyllä tajua miksi joku tuollaista suustaan päästäisi, edes leikillään. Todella, voi lapsiraukkaa, että pitää tuollaiselle äidille syntyä jokatapauksessa ja jos et edes odota lasta, vaan muuten vain aloittelet tällaisia, niin meneppäs itseesi. Ilkeä ihminen! Itkettää minuakin, mut kai se oli niin tarkoituskin!

Vierailija
8/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan, miten kärsin omantunnontuskia moisesta ajatuksesta :(

Ja niinhän sieltä syntyi maailman rauhallisin ja ihanin pieni poika, joka on nyt jo rauhallinen ja ihana teini-ikäinen :)

Ja vielä välillä tulee ajatuksiin ne mietteet silloin, että miten VOINKAAN ajatella niin, etten haluaisi tätä lasta :(

Vierailija
9/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitokselle, niinkuin se yksi yli-ikäinen hoidoilla kaksostytöt saanut intialaisäiti tekikin. Saattaahan se mennä vielä keskenkin, älä huoli.

Vierailija
10/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama, juttu että poikaa toivoin esikoispojan jälkeen. Mutta tyttö tuli, ja maailman paras tyttö tulikin. Ei poika olisi voinut olla sittenkään yhtä ihana kuin tuo pieni ärhäkkä tyttö.

Harmistus menee ohi varmaan parissa päivässä, ja jälkikäteen ihmettelet että miksi kummassa mahdoit edes haaveilla pojasta!

Vierailija
11/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös vakuutellut itselleni, ettei sukupuolella olisi väliä jne., mutta kun kuulin, ettei tuleva lapsi olekaan samaa sukupuolta kuin esikoinen, niin kyllä harmitti. Ja jopa niin vähäpätöisistä syistä, että asuimme silloin vielä ihanassa kolmiossa kanstakaupungissa, enkä olisi halunnut millään muuttaa sieltä pois. Jos siis lapset olisivat olleet samaa sukupuolta, olisimme voineet asua pidempään tuossa kivassa asunnossa, eikä olisi tarvinnut ottaa lisälainoja ym. suurempaan asuntoon.

Vierailija
12/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriltä, näkyykö sukupuolta. Lääkäri vastasi, että näyttäisi tytöltä, mutta kiirehti pettyneen ilmeeni nähdessään sanomaan, ettei voi sanoa varmaksi vielä siinä vaiheessa. Uskottelin itsellenikin, että kyllä se silti voi olla poika, joten petyin uudelleen, kun tyttö syntyi. Alku oli muutenkin hankalaa, se synnytyksen jälkeinen hormonimyrsky oli järkytys, joten ekat viikot hoidin lasta lähinnä mekaanisesti ja kaduin koko "projektia". Mutta kas kummaa, kun arki lähti sujumaan, rakastuin vauvaani ihan täysillä ja nyt, kun tyttö on jo 5 v, en voi rakkaammaksi lasta kuvitellakaan. On aivan äärettömän mahtavaa olla tytön äiti, enkä voi edes tajuta, mitä tuolloin odotusaikana ajattelin, kun poikaa toivoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi