Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipää kansalle

Vierailija
19.10.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/811cb10a-9c2d-4ea3-866b-b9377a0c445c

Mitä Petteri meinaa tehdä asialle? Jakaa rahaa Ukrainaan kyllä hövelisti mutta oma kansa saa  vain kylmää kättä.leipäjonossa se lämmittää kovasti että pääministeri on niin mukava mies että pitää huolta omistaan 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Petterin kuin kenenkään muun poliitikon vika. Älytöntä jos ei leipään ole varaa. Sitäkin saa halvimmalla kun leipoo itse. Osta isot pussit jauhoja, erilaisia. Ei tarvi muuta kuin vettä ja suolaa lisäksi. Ja uuni jossa paistaa. Ohjeita löytyy jos ei muuten osaa.

Vierailija
22/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa ketkä ovat tämän kurjistamisen takana kun aletaan etsimään niitä syyllisiä. Hallituksessa ovat PERSUT, kok, kd ja rkp. Taloudesta vastaavana ministerinä ps:n Purra ja toisena mestarina Rydman. Katsellaan lukuja tuossa parin vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että Suomalaisten täytyy kökkiä leipäjonoissa ja hallitus suoltaa että Suomalaisten ostovoima on parantunut. Äänestäjien pitäisi ymmärtää ettei äänestämällä Kokoomusta seuraa mitään hyvää pieni ja keskituloisille.

Vierailija
24/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Petterin kuin kenenkään muun poliitikon vika. Älytöntä jos ei leipään ole varaa. Sitäkin saa halvimmalla kun leipoo itse. Osta isot pussit jauhoja, erilaisia. Ei tarvi muuta kuin vettä ja suolaa lisäksi. Ja uuni jossa paistaa. Ohjeita löytyy jos ei muuten osaa.

Noille saatanan avuttomille ulisijoille pitää kaikki tuoda suoraan käteen. Jos ei kaikkea saa ilmaiseksi ikuisesti niin se on Petterin ja Riikan vika ja uliuliuli.

Vierailija
25/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille saatanan avuttomille ulisijoille pitää kaikki tuoda suoraan käteen. Jos ei kaikkea saa ilmaiseksi ikuisesti niin se on Petterin ja Riikan vika ja uliuliuli.

Jos sinä ja minä joudumme nenäkkäin niin voin luvata että siinä tilanteessa minä en ole se avuton ulisija. Kannattaa ottaa sinun sellainenkin vaihtoehto huomioon.

Säälittävää uhittelua anonyyminä netissä. Kasva penikka aikuiseksi.

Vierailija
26/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin realistinen järkevä kommentti 

Vierailija
27/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kannata enää tehdä pienipalkkaista työtä koska siitä saatavalla palkalla ei kuitenkaan tule toimeen.

On sekin parempi kuin vaihtoehto: valtion kytättäväksi ja käytettäväksi.

Vierailija
28/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolkoot nälkään jos ei ole varaa ruokaan.

Terveisin Purra ja Orpo.

Vierailija
29/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja minä joudumme nenäkkäin niin voin luvata että siinä tilanteessa minä en ole se avuton ulisija. Kannattaa ottaa sinun sellainenkin vaihtoehto huomioon.

Säälittävää uhittelua anonyyminä netissä. Kasva penikka aikuiseksi.

Vähän samaa sanoisin sinusta. Nimittelet anonyyminä anonyymejä ihmisiä joten et sinä sen kummempi ole. Minä sentään tiedän miten asiat oikeassa elämässä menisivät jos kohdakkain satuttaisiin.

Säälittävä teiniuhittelu sen kuin jatkuu. Täysin eri  asia, mutta ei taida sinulla älli riittää sen tajuamiseen.

<

Vierailija
30/30 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää kakkua.

Mitä Marie Antoinette ei muuten ikinä sanonut.

Se oli sen ajan valeuutisia/misinformaatiota, millä saatiin kansa kiihotettua ja kuningasperhe giljotiiniin.

Ei paljoa poikkea siitä, että nyt halutaan leikata Petteriltä ja Riikalta pää.

Voi eikö? Kyllä ihan luultiin että Marie Antoinette just noin sanoi suomeksi ihan selkeästi että syökää kakkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän