Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaharit liikenteessä

Vierailija
19.10.2024 |

Minua "ketuttaa" se että itse kun autoilevana noudatan aina nopeusrajoitteita, ja minä olen sitten se "LIIKENTEEN TUKKO" kun AJAN esim. 80km/h alueella juurikin sitä kahdeksaakymppiä.

Muut ohittelevat, mittarissa yli 100 km/h jopa sulkuviivojen kohdalla, vaikka ne olisivat molempiin suuntiin 😈. Ei välitetä yhtään mistään mitään , liikenteessäkin vain, minä, minä ja minä, mitä auttaa se jos olet perillä kaksi tai kolme minuuttia aikaisemmin??

Minulta ei heru sympatiaa niille jotka ajavat autonsa tieltä ulos katolleen, kohtalokkain seurauksin.... Oma vika! Sääliksi käy jos joku viaton autoilija menettää siinä henkensä.... !! 

Enemmän poliiseja 👮teille sakottamaan näitä kaahareita, näin saataisiin rahaa valtion kassaan😅!!

Sitten te jotka että osaa käyttää vilkkua ajoissa vaan se laitetaan vasta sitten kun jo ollaan kääntymässä 😈. Minulle opetettiin Lahdessa 1980-luvulla, jossa ajoin ajokorttini, että vilkku päälle kaupunki alueella ainakin 50 metriä ennen kääntymistä, ja moottoritiellä jo noin 100 metriä ennen, perässä ajava kun ei "osaa lukea edellä ajavan ajatuksia......" 

Sitten ovat vielä ne kännykkään puhuvat, yleensä naiset, ilman hands-free laitteita, puhutaan mutta ei keskitytä liikenteeseen.... 😈!!

Itselleni ei ole sakkoja tullut 45 vuoteen, vaikka olenkin se "liikenteen jarru "välillä Hämeenlinna Tuulonen..."! 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hyvä kommentti, kaaharit kuriin ja enemmän poliiseja liikenteeseen. 

Vierailija
2/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULI ULI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittarissa 80, eli todellinen 70. Ilmankos takana on aina jono horisonttiin asti ja jollakin palaa välillä hermo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi