Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet, jos puolisosi/kumppanisi on merkonomi tai koulunkäyntiavustaja?

Vierailija
18.10.2024 |

Ei sano mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla jotain mieltä? Hyvä että on duunissa.

Vierailija
2/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on töitä. En ole itsekään kuin nörtihkö IT-insinööri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hävettäisi, kun kaverin puoliso on sairaanhoitaja.

Vierailija
4/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mania tämä "puolison alempi koulutustaso" oikein on? Onko se joku uusi fetissi, kun siitä täytyy suoltaa jatkuvasti uutta avausta palstalle?

Vierailija
5/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa puolison ulkoiset ominaisuudet ovat tärketä. Sen kadottua esiin nousee puolison tärkeämmät ominaisuuset kuten koulutus, sivistyneisyys, työ jne. Olen rehellinen kommentoidessani, että kyllä minua nolottaisi, jos puolisoni olisi esim. myyjänä kaupassa.

Vierailija
6/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siinäkin tapauksessa yllättynyt, että minulla on puoliso.

Jotenkin tuntuu, etteivät ihmiset jaksa aina asiaankuuluvasti ihmetellä sitä, että joku on sietänyt juuri häntä riittävän hyvin alkaakseen suhteeseen.

Vierailija
7/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole persu. 

Vierailija
8/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä kouluttautua korkeammalle, jos kiinnostaa. Ei pitäisi tuijottaa liian kapeakatseisesti tyyliin 'olet nyt se ja se, et tietenkään voi tuosta enää kouluttautua, vaan olet loppuelämäsi se ja se'. 

Vierailija
9/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän naisessa on ettei se ole mikään vihervassarifeministielokapinallinen.

Kaiken muun voi antaa anteeksi.

Vierailija
10/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja minua nolotti, kun vaimoni oli kenkäosastolla myyjänä. Halusin, että vaimoni jättää työsä ja on mieluummin vaikka kotirouva. Se oli parempi ratkaisu.

Vierailija
11/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua puolisokseni naista, jolla on alempi koulutus kuin itselläni.

Vierailija
12/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titteli kuin titteli, niin aina seisoo. Sitäkö kysyit?

Vierailija
13/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on enemmänkin siitä, miten kunnioittavasti henkilö suhtautuu työhönsä, työtovereihinsa ja asiakkaisiinsa. Huithapelit eivät kiinnosta.

Vierailija
14/29 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelimyyjä ja työn ohessa aikuiskoututuskeskuksesta joku nainen vähän opetti ja teetätti joitain tehtäviä. Sitten saimme merkonomin todistuksen. Minulle ei ainakaan ole siitä todistuksesta ollut mitään hyötyä. Olen edelleen puhelinmyyjänä

Vierailija
15/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi ja koulunkäyntiavustajan työt ovat vaatimattomia. Miksi Ap nostaa ne esiin seksipalstalla?

Vierailija
16/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkonomi ja koulunkäyntiavustajan työt ovat vaatimattomia. Miksi Ap nostaa ne esiin seksipalstalla?

Ehkä puolison työllä oli väliä joskus 100-vuotta sitten kun oli pulaa kaikesta ja nälkääkin jopa nähtiin, mutta nykypäivänä riittää että tekee edes jotain ja työttömyyskään ei ole katastrofi, kunhan on vaan aktiivinen

Vierailija
17/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pätkätöitä. Olen ollut kaupan myyjänä ja koulunkäyntiavustajana. En tiedä, mitä mieltä kumppanini ovat olleet työstäni/työttömyydestäni. Moni mies on ainakin halunnut panna minua, mutta kukaan ei ole ainakaan vielä kosinut,

Vierailija
18/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nainen sitten merkonomi tai maisteri, niin panen yhtälailla, jos nainen antaa, Mutta puolisokseni valitsisin, jos olisi mahdollista, maisterin.

Vierailija
19/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella tai tittelillä ei ole väliä. Sitä arvostan, että kumppanilla on sivistystä, hän seuraa maailman tapahtumia ja osaa keskustella. Nuo asiat eivät ole suoraan riippuvaisia koulutuksesta.

Vierailija
20/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi, jos kavereiden puolisoilla olisi arvostetut ammatit ja omalla puolisolla olisi alempiarvoinen työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän