Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana naimisissa olevalle miehelle.

Vierailija
12.09.2008 |

Minulla on ollut suhde usean vuoden ajan hänen kanssaan. Mies ei halua jättää perhettään. Miehen vaimo ei hyväksy tulevaa lasta. En halua olla miehen vaimon kanssa missään tekemisissä. Miten mies voi tavata lastaan ja miten voimme jatkaa elämäämme. Mikä on lapselle parasta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivoiselta tämä ap. Varmaan turha puhua järkeä.

Toivon miehen tapaavan lasta luonani, en anna lasta miehen kotiin. Luulen ja toivon miehen eroavan vaimostaan ja mahdollisesti jatkavan elämää kanssamme.

Vierailija
22/24 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suhde usean vuoden ajan hänen kanssaan. Mies ei halua jättää perhettään. Miehen vaimo ei hyväksy tulevaa lasta. En halua olla miehen vaimon kanssa missään tekemisissä. Miten mies voi tavata lastaan ja miten voimme jatkaa elämäämme. Mikä on lapselle parasta?

Tässähän on se MIES paskiainen, et sinä vaikka AVmammat peloissaan sitä sulle yrittää toitottaa.

Mielestäni sun kannattaa jättää se paskiainen, joka on sua vuosia jo naruttanut. Vaadi kuitenkin isyyden tunnustus ja elarit. Paikkakuntasi lastenvalvoja auttaa sua käytännön asioissa. Jos mies kieltää isyytensä, niiin verikokeet kehiin. Kyllä mun mielestä miehen on kannettava vastuunsa.

Joku aiempi kirjoitti, ettet muka voi vaatia mieheltä mitään. TOTTAKAI voit vaatia ainakin isyydentunnustuksen ja ne elarit. Mieshän on vuosia sun kanssa suhteessa ollut ja nämä samat asiat voi vaatia yhdenillan panoltakin.

Kyllä jokainen aikuinen mies tietää, että jos nai, niin siitä voi olla seurauksena lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt toivot hänen kuitenkin niin tekevän. Taidat olla aika hyväuskoinen. Se selittäisi muutenkin, miten olet tuohon tilanteeseen joutunut.

Toivon miehen tapaavan lasta luonani, en anna lasta miehen kotiin. Luulen ja toivon miehen eroavan vaimostaan ja mahdollisesti jatkavan elämää kanssamme.

Vierailija
24/24 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridiset asiat kuntoon, lastenvalvojalta tulee kirje lapsen synnyttyä ja menet isyyden selvitykseen. Ilmoitat isän nimen ja hän tunnustaa asian suoraan tai isyys selvitetään verikokeiden kautta.

Tapaamissopimusta ei ole välttämätöntä tehdä. Vauva-aikaan tapaamiset tapahtuu sinun kotonasi jos niitä on ja myöhemmin sopimuksen mukaan.

Tee elatusmaksusta määräajoin tarkastettava ettet sitoudu samaan maksuun 18 vuoden ajaksi, samoin tapaamissopimus määräaikaiseksi jos sellaisen teette. Täten toimien on myöhemmin mahdollisuus tarkastella asioita elämässä tapahtuvien muutosten mukaan.

Olen yksinhuoltaja ja lapsilla ei ole tällä hetkellä mitään sopimusta tapaamisista koska isä ei ole heitä säännöllisesti tavannut koskaan. Nuorimmasta ei ole milloinkaan ollut tapaamissopimusta sillä erosimme raskausaikana miehen uskottomuuden takia.

Elatusmaksut isä maksaa mutta se hoidetaan kunnan kautta, elarit on suuremmat kuin minimi mutta isä maksaa epäsäännöllisesti ja minä haluan että edes se perusmaksu on 10. päivä tililläni.

Ymmärrän ap että olet rakastunut mieheen mutta hän ei koska ei ole valmis lopettamaan suhdettaan vaimoonsa ja hänen kanssaan olevaan perheeseen. Sinun on vihdoin aika tajuta että ole miehelle vain ja ainoastaan panokaveri johon voi paineitaan purkaa. Mielestäni tuollaista uskotonta miestä ei edes kannata haaveilla puolisokseen sillä on sellaista ihmislaatua jolla on oltava aina vähintään kaksi naista yhtäaikaisesti niin oli omallanikin.

Jos sinä et olisi jalkavaimo se olisi joku muu, jos asuisit ja eläisit tuon miehen kanssa hänellä olisi taas sivusuhde johonkin toiseen. Näin se menee usko pois.

Exäni harrastaa tällaista suhdeleikkiä edelleen, on useampia naisia yhtäaikaisesti. Meillä on puheyhteys ja kertoo minulle avoimesti elämästään puhelinkeskusteluissamme.