Losissa on ilmeisesti oikeasti joku maanalainen tieverkosto, jota pääsee käyttämään jos on riittävän eliittiä kaupungissa
Tunnetaan nimellä "Actor Bahn".
Eikä pelkästään oma tieverkosto, vaan heille on myös siellä omia palveluita, esim. Starbucks ja vastaavaa.
Ei se nyt varmaan koko kaupunkia kata, mutta ei tarvi olla läheskään niin paljon liikenneruuhkissa kuitenkaan kuin normikansalaisten.
Kommentit (59)
AIKA MONESSA MAASSA ON. NIITÄ LÖYTYY SUOMESTAKIN. RAKENNETTU SODAN VARALLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on B-sarjan julkkiksille. A-listan porukka vaihtaa maisemaa helikoptereilla.
Jos olisin rikas niin en kulkisi helikopterilla usein. Varmaan todella vaarallinen matkustusmuoto. Yllättävän usein saa kuulla jonkun merkittävän kuolleen helikopteriturmassa.
Juu Autollahan ei ole kukaan kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on paljon muutakin mitä ei köyhille ja tyhmille kerrota
Mm. nää kaikki salaiset järjestöt ja symboliikka ja kaikki tälläne
Mä oon ite sitä mieltä kanssa että ihmisten on tavallaan ite kasvettava niihin juttuihin ja tajuttava ne, turhaa niitä lähtee kellekkään valaisemaan ku ei ne sitä ymmärrä jos ne ei oo ite valmiita siihen tietoon
Ja ikää oli ?
12v. So ?
nassikka , mene unten maille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ite sitä mieltä kanssa että ihmisten on tavallaan ite kasvettava niihin juttuihin ja tajuttava ne, turhaa niitä lähtee kellekkään valaisemaan ku ei ne sitä ymmärrä jos ne ei oo ite valmiita siihen tietoon
Suurin osa ihmisistä on niin aivopesty eliitin toimestä valtamedian avulla että heitä on vaikea saada tajuamaan että asiat eivät välttämättä ole niinkuin valtamediassa kerrotaan.
Vaihtoehtomediassa jota ei kukaan ikinä faktatsekkaa kuuluu se totuus 😱
Niitähän se eliitti vasta faktatsekkaakin. Eihän se omia valeitaa faktatsekkaa. Totuudet vapaasta mediasta yritetään kääntää päinvastaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on B-sarjan julkkiksille. A-listan porukka vaihtaa maisemaa helikoptereilla.
Jos olisin rikas niin en kulkisi helikopterilla usein. Varmaan todella vaarallinen matkustusmuoto. Yllättävän usein saa kuulla jonkun merkittävän kuolleen helikopteriturmassa.
Juu Autollahan ei ole kukaan kuollut...
En suosittele sukellusvenettä
Mäkin olen mennyt sillä siellä. Nopein tapa liikkua kaupungissa, jos kopteria ei lasketa. Ei ruuhkat haittaa. Se on Losin metro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Qanon pelle?. Ei todellakaan olla valmiita teidän "salaiseen tietoon".
Kaikki mitä Q on tähän asti sanonut on osoittautunut todiksi. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Ei. Pizzagatekin sai vaan jonkun hullun riehumaan aseen kanssa,kun se usko ne jutut ja lähti "pelastamaan niitä lapsia".
Pizzagate on totta, mutta ei sellaisena kuin eliitti on sen vääntänyt peittääkseen omia rikoksiaan. Oletko nähnyt ko. videota Hilarystä?
Englannin kuninkaallisillakin on palatsin kellarista yhteydet "ulkomaailmaan".
Elizabeth jossain haastattelussa kertoi näin. Kävi jossain lempipubissaan drinkillä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen mennyt sillä siellä. Nopein tapa liikkua kaupungissa, jos kopteria ei lasketa. Ei ruuhkat haittaa. Se on Losin metro.
Siellä on kuulemma jotain kauppoja ja kahviloitakin. Onko Oikeesti !
Vierailija kirjoitti:
New Yorkin alla väitetään asuvan reptiliaanihumanoideja tai jotain reptiliaaneja. ;) Ehkä eri dimensiolla. Ovatko kaupungit sittenkin muuta mitä olemme ajatelleet. Mielenhallintaa ja erilaisia rakenteita.
Blade Runner -leffassa oli replikantteja (palkkionmetsästäjiä). Olisikohan noi reptiliaanit keksitty tosta leffasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Qanon pelle?. Ei todellakaan olla valmiita teidän "salaiseen tietoon".
Kaikki mitä Q on tähän asti sanonut on osoittautunut todiksi. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Ei. Pizzagatekin sai vaan jonkun hullun riehumaan aseen kanssa,kun se usko ne jutut ja lähti "pelastamaan niitä la
Huumeet pois ja Töihin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis näiden salaisten järjestöjen jäsenyys aukea kasvamalla niihin? Onko vinkkejä mistä aloittaa? Oisko meditointi mitään? Tuleeko ne sitte hakemaan kotoa, kun on tarpeeksi valaistunut?
Katot vaan tarpeeksi pöljiä videoita. Ja uskot kaikki. Liity vielä johonkin ryhmään.
Ja muista sääntö nro.1 rikkaat ja eliitti on s aatanasta ja juo lasten verta. Paitsi Trump ja Elon. Noi varmaan ne säännöt.
Kiitos kun kerroit meille valituille tämän salaisuuden. Kiitos.
Olen Shokissa ja tunnen itseni etuoikeutetuksi tämän maailmaa mullistavan totuuden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis näiden salaisten järjestöjen jäsenyys aukea kasvamalla niihin? Onko vinkkejä mistä aloittaa? Oisko meditointi mitään? Tuleeko ne sitte hakemaan kotoa, kun on tarpeeksi valaistunut?
Katot vaan tarpeeksi pöljiä videoita. Ja uskot kaikki. Liity vielä johonkin ryhmään.
Ja muista sääntö nro.1 rikkaat ja eliitti on s aatanasta ja juo lasten verta. Paitsi Trump ja Elon. Noi varmaan ne säännöt.
Kovasti teet töitä maksettuna trollina eliitin puolesta.
Oulussa on myös sellainen autolla ajettava maanalainen tieverkosto, olikohan siinä joku 4x4 katua ristikkäin. Palveluihin kyllä joutuu nousemaan hissillä tavallisen rahvaan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai eliitti ajaa miljoonan dollarin superautoillaan ihmisiltä piilossa jossain maanalaisissa tunneleissa, sehän on selvää.
Juu sielä on useampi metrolinja.
Joo, sitä kutsutaan metroksi. Niissä tunneleissa ihan asuukin porukkaa.