Losissa on ilmeisesti oikeasti joku maanalainen tieverkosto, jota pääsee käyttämään jos on riittävän eliittiä kaupungissa
Tunnetaan nimellä "Actor Bahn".
Eikä pelkästään oma tieverkosto, vaan heille on myös siellä omia palveluita, esim. Starbucks ja vastaavaa.
Ei se nyt varmaan koko kaupunkia kata, mutta ei tarvi olla läheskään niin paljon liikenneruuhkissa kuitenkaan kuin normikansalaisten.
Kommentit (59)
Oliks tää se pizzagate ja muita salaliittoteorioita?
Helsingissä on vastaava, tosin ilman palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Ok, ja tämä on sinulle ongelma, koska?
Ei kun tähän asti väitetty että nämä on kaikki jotain sakaliityoteorioita yms.
En tiedä onko sitten yleistä Amerikassa muutoinkin isommissa kaupungeissa.
Tottakai jenkkien eliitillä on omat tieverkostot. Luuletko, että jenkkieliitti istuu tunteja Los Angelesin liikenneruuhkissa?
Jenkeissä pieni eliitti sikailee aidatulla alueella ja köyhä kansa asuu kaduilla ja vetää opioideja.
No ne on B-sarjan julkkiksille. A-listan porukka vaihtaa maisemaa helikoptereilla.
Totta kai eliitti ajaa miljoonan dollarin superautoillaan ihmisiltä piilossa jossain maanalaisissa tunneleissa, sehän on selvää.
Maailmassa on paljon muutakin mitä ei köyhille ja tyhmille kerrota
Mm. nää kaikki salaiset järjestöt ja symboliikka ja kaikki tälläne
Mä oon ite sitä mieltä kanssa että ihmisten on tavallaan ite kasvettava niihin juttuihin ja tajuttava ne, turhaa niitä lähtee kellekkään valaisemaan ku ei ne sitä ymmärrä jos ne ei oo ite valmiita siihen tietoon
New Yorkin alla väitetään asuvan reptiliaanihumanoideja tai jotain reptiliaaneja. ;) Ehkä eri dimensiolla. Ovatko kaupungit sittenkin muuta mitä olemme ajatelleet. Mielenhallintaa ja erilaisia rakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ite sitä mieltä kanssa että ihmisten on tavallaan ite kasvettava niihin juttuihin ja tajuttava ne, turhaa niitä lähtee kellekkään valaisemaan ku ei ne sitä ymmärrä jos ne ei oo ite valmiita siihen tietoon
Eli siis näiden salaisten järjestöjen jäsenyys aukea kasvamalla niihin? Onko vinkkejä mistä aloittaa? Oisko meditointi mitään? Tuleeko ne sitte hakemaan kotoa, kun on tarpeeksi valaistunut?
Vierailija kirjoitti:
They Live ja Matrix.
Aika äkkiä se uutinen siitä synagogasta löytyneestä tunnelista hyssyteltiin, vaikka sieltä löytyi mm. verinen patja ja lasten syöttötuoli. Antisemitismiä uutisoida tuollaisista!
Vierailija kirjoitti:
No ne on B-sarjan julkkiksille. A-listan porukka vaihtaa maisemaa helikoptereilla.
Tätä mä mietin kans, että miks helvetissä ajaa, tunnelissa tai ilman, kun voi mennä lentämällä?
Jos on tarpeeksi rahaa niin menee kopterilla kuin Kobe. Tarvi nysvätä jossain tunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi rahaa niin menee kopterilla kuin Kobe. Tarvi nysvätä jossain tunnelissa.
Juutalaisille nuo tunnelit ja viemärit vaan on hyvin ominaisia.
No ne ei sitte taida olla mitenkään erityisen varakkaita.
Ap on tollo.
Oikeasti ne ei kulje autoilla siellä maan alla vaan jokaisella on omat yksityisjunat. Köyhät käyttää autoja.
mä kerron salaisuuden, helsingissä on sama, tarvitaan vain isoa rahaa aka. parkkimaksu
Ok, ja tämä on sinulle ongelma, koska?