Miksi naiset eivät atrvosta kotona viihtyvää miestä?
Käyn viikottain sählyssä, mutta muuten teen metatöitä joita itse tai tuleva morsian toteuttaa.
Kommentit (17)
Monikin tykkää... Ehkei kannata katsella vain niitä Jännänaisia.
Mistä olet saanut sen käsityksen etteivät muka arvosta? Onko sulla koko suomen naisten mielipiteet asiasta? Olet kyllä hakoteillä, ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne muut naiset on? KOTONA KUTEN MINÄ?
AP
Minulla oli joskus heila, joka valitti, että vietän liikaa aikaa kotona. Kun sitten hänen mielikseen aloin käymään kavereiden kanssa ja välillä yksinkin baarissa, alkoi narina, etten vietä tarpeeksi aikaa kotona.
Se että yleistät naiset yhdeksi ja samaksi ryhmäksi kertoo siitä että sulla on helvetisti töitä tekemättä.
Olen mies, puuhailen kotona sisä- sekä ulkohommia ja käyn ainoastaan kaupassa. Naiset naureskelevat minulle, ehkäpä syystäkin. Olen siis naisten naurattaja.
Tarkoitatko ap työssäkäymätöntä miestä? Sellainen on kallis hyötyynsä nähden.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap työssäkäymätöntä miestä? Sellainen on kallis hyötyynsä nähden.
Käyn töissä ja olen jopa yrityksen johtaja.
ap
Kyllä minä arvostan. Varsinkin sellaista, joka malttaa jäädä vapaapäivän aamuna kanssani sänkyyn.
Minä olisin halunnut kotona viihtyvän miehen, mutta törmäsin aina näihin jännämiehiin, joille ei kotielämä kelvannut. Päätin olla yksin. Nyt olen jo vanha, mutta onnellinen yksineläjä.
Mieluiten kotona viihtyvä ja nykyinen viihtyy pelien parissa, ei ole edes kontrolloiva jos itse menen jonnekkin joskus. Exä oli aina menossa ja minua haukkui hroksi ja epäili jatkuvasti, käskytteli ettei saa olla miespuolisia kavereita. Lopulta selvisi että oli itse vaan pitänyt varalla mua kotona ja vähän limoja vaihteli toisen kanssa. :D
Kai ne haluaa sisustella itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne muut naiset on? KOTONA KUTEN MINÄ?
AP
No nyt alat päästä asian ytimeen...
Minä nimenomaan tykkään. Nykyinen tosin viihtyy niin tiukasti kotona että voisi välillä edes käydä jossain, niin voisin käydä edes kakalla rennosti joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miksi tavisnaiset kotihiiret eivät viehätä? Miksi pitää ottaa jännänainen? Oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan tykkään. Nykyinen tosin viihtyy niin tiukasti kotona että voisi välillä edes käydä jossain, niin voisin käydä edes kakalla rennosti joskus.
Jos tuo on totta eikä trolli, vika on kyllä jossain muussa kuin miehessä...
Tylsä olet. Pitää olla koko ajan menossa bileisiin ja sosiaalisiin tilanteisiin.