Tilasin taksin ja odotin mersua..
Kommentit (10)
Pitäiskö mun nyt hävetä silmät päästäni? Tai ainakin vois pyytää paperupussin päähän ettei kukaan tunnista mua !
Jonossa oli n. 100 ihmistä ja mä oli ainoa joka suostui siihen menemään. Muut jäi 20 asteen pakkaseen jatkamaan jonotusta....
Pääasia, että taksissa on toimiva moottori ja 4 rengasta alla, ja että se vie kohteesta A kohteeseen B.
maksatkin kyydistä tai ainakin että kait kyyti on pösöllä halvempi.
niin kyllä mä mieluiten mersussa istuisin. En muuten tajunnut pyytää hinnanalennusta peugeot kyydistä, voi harmi!
T:ap
Vierailija:
niin kyllä mä mieluiten mersussa istuisin. En muuten tajunnut pyytää hinnanalennusta peugeot kyydistä, voi harmi!T:ap
juntteihin, jotka istahtavat kuljettajan viereen etupenkille?
Eilen ilmestyneessä Tekniikka ja talous -lehdessä oli Citroënin C6:sta juttu. Lopussa ihmeteltiin, kuka niitä ostaa, kun mersulla ja bemarilla on katu-uskottavuutta, ja todettiin, että sellainen, joka haluaa erottua. t. mieluummin pösön kyydissä, harmittavan usein mersu-taksin takapenkillä
Eikä ole mitkään puupenkit. Mä pidän mersuista, haluaisin sellaisen itsellenikin mutta ei ole varaa hankkia.
olin taxissa joka oli sellainen vanha " laatikko-volvo" , taisi olla yli 15v vanha auto. Eipä se sinällään haitannut, huvitti vaan kun yleensä taksit ovat ihan uusia autoja.
Joo, ja kerraan olen keskuksesta tilannut valkoisen mersun ovelle! Ja sellainen kyllä sitten tulikin =o)
Voi sinnuu: (