Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen työkaveri laittaa minulle kännissä viestejä mutta ei muuten?

Vierailija
18.10.2024 |

Laittaa kännissä viestejä. Ei mitään ihmeellistä, kyselee kuulumisia ja saattaa sanoa, ettei olla pitkään aikaan nähty. 

Joskus vähän sekavia juttuja mutta ei mitään häirintää siis. 

Kun tulee töihin niin on ihan normaali. Hymyilemään ja jutellaan ihan kuten ennenkin. Mies kai vähän vilkuilee mutta siis ei varmaan mitään halua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita HR-osastolle, että mies käyttäytyy asiattomasti ja ahdistavasti sinua kohtaan. Saapahan opetuksen.

Ennen tällaista pitää itse ensin pyytää lopettamaan. Vasta sitten, jos tilanne jatkuu, on kyse asiattomasta käytöksestä. Itse viestithän ovat olleet sisällöltään viattomia. 

Vierailija
22/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä libido nousee kännissä ainakin henkisesti ja naiset kiinnostaa tavallista enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän outo juttu mutta tuli mieleen, että näimme pari päivää sitten. Olin yksin toimistossa ja mies tuli käymään samassa huoneessa kuin minä, hakemassa erään jutun. Emme puhuneet juuri silloin mitään mutta otti vierestäni selkäni takaa hakemansa asian. Kylläpä siinä tunnelmassa oli jotenkin halua aistittavissa. Ihan molemmilla varmasti, niin energinen lataus tuli siihen pieneen huoneeseen. Se oli outoa mutta kyllä rupesi mieli tekemään. Ap

Vierailija
24/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä hälle joskus selvinpäin viesti niin rohkaistuu hänkin sitten. Mulla oli vähän samankuuloinen juttu. Yhdessä saunaillassa vaihdettiin kesälomakuulumisia, ja sen jälkeen hän alkoi laittaa känniviestejä. Sitten seuraavien saunailtojen myötä ajtivoiduttiin lisää. Päädyttiin lopulta sänkyynkin, mutta siihen taisi mennä pari vuotta aikaa. Hän oli koko ajan naimisissa, mikä varmasti vähän hidasti prosessia hänen puoleltaan. Itse olisin ollut valmis aikaisemminkin.

Vierailija
25/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä sikaa!

Vierailija
26/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kokeilee kepillä jäätä.

Vierailija
27/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasn kännissä laittaa niin sitä panettaa.

Tämä oma kokemus.

Selvinpäin ei mitään.

Vierailija
29/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työkaveri lähettelee krapulapäivinään seksiviestejä. Muulloin ei kuulu mitään. Satunnaisesti töissä nähdään eikä silloin muuta kuin moikataan. 

Vierailija
30/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan huo*at! Helvetin tulessa te palatte ellette tee irstaudestanne parannusta!!!

Vierailija
31/32 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vasn kännissä laittaa niin sitä panettaa.

Tämä oma kokemus.

Selvinpäin ei mitään.

Niin. Kai se voi sitäkin olla, että seksiä vain haluaa. Ap

Vierailija
32/32 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up