Kipinä ensitapaamisella, miten kuvailisit sitä?
Aina puhutaan että sitä joko on tai ei ole, kertokaa millaisia kokemuksia teillä on? Mulle nimittäin kävi niin että taisin kokea ns kipinän deiteillä ja tunsin että tunne oli molemminpuolinen. Ja kyllä, meillä oli s*ksiä, hyvin kiihkeää ja upeaa sellaista. Lähtiessä mies suuteli pitkään ja sanoi että hän tahtoo nähdä vielä. Siinä kohtaamisessa oli kipinää! 🔥💥 Ja nyt mä odottelen että milloin jälleen kohtaamme, vai kohtaammeko!!!!? Jos ei, niin sitten se kipinä olikin kuviteltua! Tai yksipuolista. Toivon että ei!
Millaisia kokemuksia muilla kipinöinnistä tai sen puutteesta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmilla on aitoa kiinnostusta, silloin kokee vähän myös epävarmuutta itsestään, eikä ole valmis intiimiyteen saman tien.
Tämä logiikka on yhtä pätevä kuin se, että ei voi rakastaa toista jos heti hyppää sänkyyn. Säännöt sanoo että ensiksi pitää tavata vähintään neljä kertaa, joista kahden tapaamisen on sisällettävä ateriointia. Eli pelkkä kahvittelu ei siitä.
T. Säännöt rakkaudelle
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että tässä jutussa on kipinää, kun tyttö (ensitapaamisella) otti kaluni koko mitalta kurkkuun kakomatta.
Siitä hetkestä lähtien olemme olleet yli 22 vuotta yhdessä, lapsia kolme, farmariauto ja uusi omakotitalo. Edelleen käymme kuumina toisiimme.
M42
Hyvä juttu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut tuon. Ilma oli täynnä sähköä. Mutta se oli selvästi vain minun kokemukseni koska mies ei itse koskaan ottanut yhteyttä. Olisitko jopa törmännyt samaan sarjakalastajaan Tinderissä?
Kuka on Tinderin sarjakalastaja? Tai siis missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut tuon. Ilma oli täynnä sähköä. Mutta se oli selvästi vain minun kokemukseni koska mies ei itse koskaan ottanut yhteyttä. Olisitko jopa törmännyt samaan sarjakalastajaan Tinderissä?
No varmaan Tinderissä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä oli provo.
Miten niin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan Tinderissä :DDD
Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en! 🙈 Mutta jos oon, niin ei voi mitään.
Ap
Viimeksi, kun minulla oli tuollaisia kipinöitä, niin mies otti yhteyttä heti vajaan kahden tunnin kuluttua ensi näkemisen jälkeen ja kun en itse reagoinut niin seuraavaksi seuraavan päivän iltana tai iltapäivänä. Tästä on jo nelisen vuotta ja edelleen kipinät säkenöi ja rakkautta on ilmassa
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi, kun minulla oli tuollaisia kipinöitä, niin mies otti yhteyttä heti vajaan kahden tunnin kuluttua ensi näkemisen jälkeen ja kun en itse reagoinut niin seuraavaksi seuraavan päivän iltana tai iltapäivänä. Tästä on jo nelisen vuotta ja edelleen kipinät säkenöi ja rakkautta on ilmassa
No hei mä en myöskään ota yhteyttä, jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ottaahan se sitten. 👍🏻 Ps. Vieläkin menen kananlihalle kun muistelen miehen rivoja puheita, raskasta hengitystä ja kuiskailua. Siis s*ksin aikana. Ai että.
Ap
Kipinät on ihania ja se että toinen sanoo rakastavansa paljon vielä pitkän ajan päästäkin, niinkuin viimeksi eilen mieheni <3
Vierailija kirjoitti:
Kipinät on ihania ja se että toinen sanoo rakastavansa paljon vielä pitkän ajan päästäkin, niinkuin viimeksi eilen mieheni <3
No ne on!!!! Todella. Pitkään aikaan en ollut vastaavaa kokenut. Exän kanssa joskus kauan sitten. Oon varmaan ns huono nainen kun mun kaikki suhteet ovat alkaneet s*ksillä ekoilla treffeillä. Myös se joka kesti pari vuosikymmentä.
Ap
Ei kai siinä mitään jos muuten on toiminut oikein eikä satuta ketään <3
Kuuluiko kipinä-äijästä mitään sittemmin seksin suhteen jälkeen tai myöhemminkään?
t. kipinämuija
Se oli sellaista vetovoimaa, himoa. Eka kerran kun tavattiin, hypättiin samana iltana sänkyyn. Miehelle sellainen voi olla pelkkää panetusta, nainen voi jäädä enemmän tunteilla kiinni. Mies voi muutaman seksikerran jälkeen hävitä ja siirtyä seuraavaan, ellei sitten kiinnostu naisesta pidemmäksi aikaa. Tälläistä kiimaa, huumaa kestää jonkun aikaa, kunnes se laimenee.Joku toinen ihminen ei taas nosta minkäänlaisia tunteita, kipinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellaista vetovoimaa, himoa. Eka kerran kun tavattiin, hypättiin samana iltana sänkyyn. Miehelle sellainen voi olla pelkkää panetusta, nainen voi jäädä enemmän tunteilla kiinni. Mies voi muutaman seksikerran jälkeen hävitä ja siirtyä seuraavaan, ellei sitten kiinnostu naisesta pidemmäksi aikaa. Tälläistä kiimaa, huumaa kestää jonkun aikaa, kunnes se laimenee.Joku toinen ihminen ei taas nosta minkäänlaisia tunteita, kipinöitä.
Niinpä. Tuskin sitä kovinkaan kiihkeää s eksiä voi harrastaa jos kemiat eivät kohtaa ja kipinää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluiko kipinä-äijästä mitään sittemmin seksin suhteen jälkeen tai myöhemminkään?
t. kipinämuija
Ei oo kipinä-äijästä kuulunut, on tosin ollut matkoilla, mutta olishan se siltikin voinut viestitellä. No en olisi uskonut että joudun ghostauksen kohteeksi! Se niistä kipinöistä sitten!? 😅 Kerron jos tilanne muuttuu.
Ap