Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipinä ensitapaamisella, miten kuvailisit sitä?

Vierailija
18.10.2024 |

Aina puhutaan että sitä joko on tai ei ole, kertokaa millaisia kokemuksia teillä on? Mulle nimittäin kävi niin että taisin kokea ns kipinän deiteillä ja tunsin että tunne oli molemminpuolinen. Ja kyllä, meillä oli s*ksiä, hyvin kiihkeää ja upeaa sellaista.  Lähtiessä mies suuteli pitkään ja sanoi että hän tahtoo nähdä vielä. Siinä kohtaamisessa oli kipinää! 🔥💥 Ja nyt mä odottelen että milloin jälleen kohtaamme, vai kohtaammeko!!!!? Jos ei, niin sitten se kipinä olikin kuviteltua! Tai yksipuolista. Toivon että ei! 

Millaisia kokemuksia muilla kipinöinnistä tai sen puutteesta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen hiusraja ja hampaat, lihaksikas vartalo, suorat valkoiset hampaat jne.

Vierailija
2/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ensitreffeillä on omaan makuuni ehdoton ei. Olen kiinnostunut miehestä vain ja ainoastaan seksipartnerina, jos noin kävisi. Ja totta kai ajattelisin, että mieskin on kiinnostunut minusta vain yhden illan heilana.

Viimeisin pitkä yli 4-vuotinen parisuhde alkoi ensimmäisten treffien suutelusta ja siitä, että huomasi toisen olevan älyllisesti samalla tasolla ja keskustelutaitoinen. Kyllä siinä taisi olla molemminpuolista ihastusta. Toisilla treffeillä miehellä olikin jo todella kiire sänkyyn. Ei siitä suhteesta lopulta kestävää tullut ja kipinä muuttui negatiivissävytteiseksi jo parin vuoden kuluttua.

Nyt tapailemani mies on tehnyt vaikutuksen sillä, että malttoi odottaa fyysisyyttä. Minä tein toisilla treffeillä aloitteen käsi kädessä kävelemisestä ja jo se tuntui mielettömän hyvältä. Muu läheisyys räjäytti käytännössä pankin. En voinut tietää, miten hyvältä hän tuntuu. Ekoilla treffeillä tiesin vain, että onpa hyvä tyyppi ja olisi kiva nähdä uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida miehestä enää kuulua. Sai mitä halusi 😅

Vierailija
4/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoa. Sänkyyn mentiin. Ja naimisissa olemme edelleen. Kolme lasta. 

Vierailija
5/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen tehdä seuraava siirto, seuraava yhteydenotto sekä uudelle tapaamiselle ehdoitus. Katso miten pitkään menee. Sellaista kokemusta on että kiinnostunut ottaa yhteyttä uudelleen jo hyvin pian, toki on yksilöllistäkin.

Vierailija
6/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule ottamaan yhteyttä. Voit toki itse ottaa yhteyden, mutta veikkaan, että hän ei ole enää kiinnostunut. Olen tosi tosi pahoillani.

Vierailija
7/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoa. Sänkyyn mentiin. Ja naimisissa olemme edelleen. Kolme lasta. 

No tätä! Himoa! Niin hurjan paljon! Sä tiedät mistä mä puhun. Ei tuollaistakaan kaikkien kanssa todellakaan tunne.

Ap

Vierailija
8/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida miehestä enää kuulua. Sai mitä halusi 😅

Äääääks! No saas nähdä! 🙈 Sitten mä oon tosi surkea ihmistuntija. 

Ap

Vierailija
9/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

W t

Vierailija
10/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen tehdä seuraava siirto, seuraava yhteydenotto sekä uudelle tapaamiselle ehdoitus. Katso miten pitkään menee. Sellaista kokemusta on että kiinnostunut ottaa yhteyttä uudelleen jo hyvin pian, toki on yksilöllistäkin.

Näin teen! 👍🏻 Ja jos ei mitään kuulu niin vain minä tunsin sen kemian ja kipinän. 

Ap

Vierailija
11/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on sitä, että välillä tuntuu heti seksuaalinen jännite. Ei ole kuin kaverin kanssa keskustelisi vaan siinä on jotakin enemmän. Itse en koskaan harrasta seksiä ensitreffeillä vaikka tämä jännite olisikin, olen liian ujo sellaiseen.

Vierailija
12/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tule ottamaan yhteyttä. Voit toki itse ottaa yhteyden, mutta veikkaan, että hän ei ole enää kiinnostunut. Olen tosi tosi pahoillani.

En mä kyllä ota. Katsellaan mitä tuleman pitää...Toivon että jatkoa seuraisi, mutta jos ei, eteenpäin!

Ap

Vierailija
13/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka mitä himoa, mutta mies voi silti olla bi. Onko se sinulle ok? 

Vierailija
14/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se on sitä, että välillä tuntuu heti seksuaalinen jännite. Ei ole kuin kaverin kanssa keskustelisi vaan siinä on jotakin enemmän. Itse en koskaan harrasta seksiä ensitreffeillä vaikka tämä jännite olisikin, olen liian ujo sellaiseen.

No kun tää jännite oli niin hurjan kova että annettiin mennä! Täytyihän sen miehenkin se tuntea, muutenhan mitään ei olisi tapahtunut.

Ap

Vierailija
15/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmilla on aitoa kiinnostusta, silloin kokee vähän myös epävarmuutta itsestään, eikä ole valmis intiimiyteen saman tien. 

Vierailija
16/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka mitä himoa, mutta mies voi silti olla bi. Onko se sinulle ok? 

Mistä tämä nyt tuli? Kyllä niin paljon himoitsi naisen vartaloa, että en usko tuohon. Mutta jos on, niin sitten on.

Ap

Vierailija
17/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä siis jotkut treffit vai pelkät panotreffit?

Vierailija
18/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että tässä jutussa on kipinää, kun tyttö (ensitapaamisella) otti kaluni koko mitalta kurkkuun kakomatta. 

Siitä hetkestä lähtien olemme olleet yli 22 vuotta yhdessä, lapsia kolme, farmariauto ja uusi omakotitalo. Edelleen käymme kuumina toisiimme.

M42

Vierailija
19/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmilla on aitoa kiinnostusta, silloin kokee vähän myös epävarmuutta itsestään, eikä ole valmis intiimiyteen saman tien. 

No mua ainakin jännitti, mutta kun intiimin tilanteeseen sitten ajauduttiin niin sähkövirrat suorastaan säkenöivät ilmassa, ei sitä enää voinut pysäyttää.

Ap

Vierailija
20/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä siis jotkut treffit vai pelkät panotreffit?

Treffien nimellä lähdettiin tapaamiseen. 

Ap