Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaksi lämmintä ateriaa päivässä?

Vierailija
18.10.2024 |

Onko ne eri ruuat vai jääkö ekalta aterialta toiselle aterialle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi ateriaa päivässä. Vaihtelee, että mitä ruokaa teen riittääkö siitä monelle kerralle vai ei. Voi siis olla samaa ruokaa kaksi kertaa päivässä, mutta tykkään kyllä vaihtelusta.

Vierailija
2/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi, ensimmäinen ravintolassa ja toinen tilausruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Teini ei juurikaan kouluruokaa syö, mies vetää eväinä leipää ja mulla on viime vuosina ollut eväänä jämiä tai eineksiä siis lämmintä.

Vkl ei lämmintä lounasta ole, panostetaan aamupalaan lounasaikana.

Päivän pääateria on se varsinainen ruoka siinä 16 maissa. Eikä yhtään haittaa syödä samaa parina päivänä peräkkäin. Joskus ollut vielä työeväskin sitä samaa.

Vierailija
4/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, syön lämpimän lounaan ja päivällisen. Teen päivällistä aina sen verran, että riittää seuraavan päivän lounaaseen myös.

Vierailija
5/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei.  Riippuu mistä roikkuu.  

Vierailija
6/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina 2 lämmintä tai toinen voi olla myös iso salaatti kanalla, lohella, juustolla tms.

Eilen kukkakaalikeitto ja kaalilaatikko, tänään kinkkumunakas ja kaalilaatikko. Huomenna quiche ja illalla pastaa

Vierailija
7/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Lounaalla n.klo 13 syödään yleensä keittoa, päivällisellä n.klo 19 monipuolinen ateria jälkiruokineen. Etätöissä.

8/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, syön lämpimän lounaan ja päivällisen. Teen päivällistä aina sen verran, että riittää seuraavan päivän lounaaseen myös.

Mulla sama. Paitsi ettei se ruoka aina ole lämmin. Varsinkin kesällä voi olla ihan vaan joku ruokaisa salaattikin. 

Vierailija
9/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut ja tulee olemaan  ..välipalat myös .

Vierailija
10/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ei tarvitse teititellä ;)

Ei edes yhtä joka päivä, mutta jos teen lämpimän ruuan siitä riittää 4-5 päiväksi, 1 annos /pvä. Ei haittaa syödä samaa monta pvää peräkkäin kun ruoka on sellaista mistä pidän!

Vierailija
11/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on viisasta. Itse laitan kerralla niin paljon, että riittää myös luoteeseen, koilliseen ja kaakkoon. 

Vierailija
12/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on järkevin tapa, niin ei alun jälkeen tarvitse tehdä kuin yksi ateria päivässä.

Vierailija
13/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan, yhden lämpimän aterian ja jotain pientä hyvää välipalaksi tai iltapalaksi. 

Vierailija
14/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei ole välttämättä edes yhtä lämmintä ateriaa vuorokaudessa. 

Vierailija
16/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan läski. Palstalla joka päivä sata keskustelua ruoasta, miten jengin elämä pyörii sen ympärillä?

Vierailija
17/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan läski. Palstalla joka päivä sata keskustelua ruoasta, miten jengin elämä pyörii sen ympärillä?

Me rakastamme ruokaa, joka viikko syödään isolla porukalla ystävien tai perheenjäsenten kanssa. Ja kun syödään suunnitellaan jo seuraavaa ateriaa:)

Lihavia ei ole yhtään, itsellä näin mummona 5kg ylipainoa, lapset puolisoineen ja lastenlapset hyvin hoikkia kuten minäkin vielä muutama vuosi sitten.

Vierailija
18/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme ateriaa päivässä, lämpötila voi olla mikä vain.

Vierailija
19/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on viisasta. Itse laitan kerralla niin paljon, että riittää myös luoteeseen, koilliseen ja kaakkoon. 

Kivaa hei. Mut mä en pysty syömään ilmansuuntia lounastakaan.

Vierailija
20/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen etätöissä.