Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaksi lämmintä ateriaa päivässä?

Vierailija
18.10.2024 |

Onko ne eri ruuat vai jääkö ekalta aterialta toiselle aterialle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan, riippu päivästä.  Toisinaan kolmekin.

Vierailija
22/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä ole edes yhtä lämmintä ateriaa koska säästösyistä syön harvoin. Nyttenkin ostin keskiviiikkona 20 purkkia ananaksia. Syön niitä kaksi purkkia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Peruskoulun jälkeen olen hyvin pärjännyt yhdellä lämpimällä aterialla, olen yli 50 vuotias. Töissä on leipää ja rahkaa eväänä 

Vierailija
24/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oletetaan että ihminen on koko päivän kotona. Meillä ei kotona ole kahta lämmintä ruokaa, lounas on muualla, mutta kaksi kunnon ateriaa päivässä kyllä syödään. Joskus otan eilispäivän ruoasta lounasta mukaan, mutta harvemmin.

Vierailija
25/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos puuro lasketaan. 

Vierailija
26/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina meillä on ollut kaksi ateriaa päivässä. Lounaalle tein perunamuussin ja halstrasin silakoita. Päivälliseksi tein siskonmakkarakeittoa.

Varmaan säännöllinen ruokarytmi on tainnut sen, että olemme normaalipainoisia. Aamupalan lisäksi on vielä 1-2 välipalaa.

Sisareni syö vain 2 kertaa päivässä ja painaa 50 kg enemmän kuin minä.

Vierailija
27/27 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Puoliso syö töissä lämpimän ruuan ja kotona toisen, mutta itse syön vain kerran päivässä lämpimän ruuan. En todellakaan viitsi alkaa kokkailla montaa ruokaa päivässä ja sitä yhtäkin ateriaa varten teen niin ison satsin, että riittää 2-3 päiväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän