Ei tartteisi kuin myydä jotain 50 e päivässä, niin tienaisi 1500 e kuussa!
kai nyt jostain aina 50 e edestä saa myytävää tai keräää pulloja, se on 1500 e verotonta tuloa kuussa,,
ja töitäkin voisin tehdä 4 t päivässä, 50 e, enempää ei kehtaa eikä jaksa
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aika hamsteri, jos kotona riittää myytävää tavaraa elinkeinoksi asti.
Niinpä, silloin pitää olla ylimääräistä tavaraa.
Kissa täytyy viedä eläinlääkäriin hampaiden takia. Hinta-arvio 700e. Myyn epätoivoissani tarpeellista tavaraa. (Olen työkyvyttömyyseläkkeellä reuman takia. En tiennyt rakkaan kissani otettuani, että sairastun. Kaivan rahat vaikka mistä.)
Yksi työkaveri otti lainaa, että pystyi maksamaan 9-V koiransa leikkauksen, 3000e. Aika moni olisi maksanut piikin, koska koiran ikä. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
säästää 60 e viikossa kun ei osta pe-la kahta konttia kaljaa se tekee jo 3000 e vuodessa ellei enempi jos joka päivä juo
ja kun lopettaa tupakoinnin säästää 300 e kuussa
Puhutaanko nyt 20 jalan vai 40 jalan kontista. Mistä noin halvalla kontillisen kaljaa saa. 2 kontillista on sentään 113 456 tölkkiä kaljaa jos 20 jalan kontteja, tuplasti tuon jos isompia.
Olen kalastanut paljon ja myynyt kalaa jotain 300 eurolla viikossa. Ahventa tullut paljon ja sitä saa helposti verkoillakin voi saada 10-15 kg päivässä. 15 kg ahventa niin siitä tulee ahvenfilettä 4-5 kg ja myyn sitä 20-25 euroa kilo.
no koitappa kerätä pulloja joka päivä 50e edestä. saatko edes yhtenä päivänä sen kasaan?
Muistan kun muuan kaverin haave oli perustaa keskikalja kuppila, ja kerran saunottiin ja asia tuli taas puheeksi, ja oli tehnyt paperille laskelmat ja kuulemma kultakaivos. No pyysin nähdä laskelmat ja selvisi äkkiä, miksi näytti niin hyvältä paperilla. Kaveri oli unohtanut semmoisen pikku jutun että ne kaljat pitää ostaa ensin, ennenkuin ne voi myydä. Eli laskelmassa oluset ilmestyi "tyhjästä". No ei se sitten niin hyvä pisnes ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänään myin isän vanhat kengät 25 e torilla ja 2 LP levyä 20 e, se on jo 45 e
ja kaverin kalastusvälineitä myin 110 e ja saan jonkun provikan ehkä 20 e
päivän työt tehty, ja sitten ruokajonoon hakemaan viikonlopuksi ilmaiset ruoat!
Naapurin auton kun myisi, niin siitä saisi jo ihan kunnon fyffet, ei tarvitsisi hetkeen aikaan muuta myydäkään.
Tyylipuhdasta kelarottaa, aina muiden omaisuus kiikareissa.
Vierailija kirjoitti:
säästää 60 e viikossa kun ei osta pe-la kahta konttia kaljaa se tekee jo 3000 e vuodessa ellei enempi jos joka päivä juo
ja kun lopettaa tupakoinnin säästää 300 e kuussa
Ai hitsit.
Pitääpi alkaa juomaan mieluiten päivittäin jos sen lopettamalla säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, silloin pitää olla ylimääräistä tavaraa.
Kissa täytyy viedä eläinlääkäriin hampaiden takia. Hinta-arvio 700e. Myyn epätoivoissani tarpeellista tavaraa. (Olen työkyvyttömyyseläkkeellä reuman takia. En tiennyt rakkaan kissani otettuani, että sairastun. Kaivan rahat vaikka mistä.)
Lemmikkiin menee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun muuan kaverin haave oli perustaa keskikalja kuppila, ja kerran saunottiin ja asia tuli taas puheeksi, ja oli tehnyt paperille laskelmat ja kuulemma kultakaivos. No pyysin nähdä laskelmat ja selvisi äkkiä, miksi näytti niin hyvältä paperilla. Kaveri oli unohtanut semmoisen pikku jutun että ne kaljat pitää ostaa ensin, ennenkuin ne voi myydä. Eli laskelmassa oluset ilmestyi "tyhjästä". No ei se sitten niin hyvä pisnes ollutkaan.
Kaikista ei ole yrittäjiksi, vaikka työttömille sitä aina tarjotaan vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kämppä täynnä roinaa, kahden ihmisen, kymmenien vuosien ajalta. Olen vuosia niitä myynyt ja paljon saa tehdä että tulee myyntiä edes 50-100€ kuukaudessa. Muutama vuosi sitten sai aika helposti 200€ kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin pullojen keruu EI OLE verotonta, eikä myöskään kirpputorimyyminenkään kun summa ylittää 5000 € vuodessa.
Ja toisekseen, kyllä ainakin minä saan 1500 €/kk nettona tililleni myymättä mitään tai tekemättä töitä. Enkä puhu nyt mistään sosiaalituista.
On ihan oma vika, jos ilmoittaa keräämänsä pullo rahat verottajalle. Ei verottaja niistä muuten saa tietää. En minä ainakaan ala maksamaan verottajalle siitä, että siivoan ympäristöä.
Hienoa sinulle että olet joku porvarin penikka isin lompakkolla tai osinkoja nostava osakkeiden omistaja.
Eikö olekin hienoa. Mikset sinäkin ala osinkoja nostavaksi omistajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjanpoimintakaudella kesä-lokakuu olisi tienannut 9000€. Jotkut, parhaimmat jopa 15000€.
Näin paljon thaipoimijat tienaavat Suomen-reissullaan
https://www.is.fi kotimaa art-2000000962671
17.7.2015 Syksyllä 2012 nettomääräinen keskiarvo oli melkein 4000 euroa, mikä on jonkinlainen ennätys. Jos poimijat saavat 25003000 euroa käteen täällä ...
Mutta eihän laiskaa suomalaista saa marjametsään. Kela-työ on helpompi. Kasvattaa perseen leveyttä kotisohvan pohjalla.
Niinkö sä teet?
Ulkosuomalaisena kuulostaa niin neuvostoliitolta koko 5000€ raja,pitäkää hauskaa pakkasessa.
Koitappa tässä taantumassa myydä jotain... Huomaa muutoksen jo ihan perus kirpputorillakin. Ostetaan vaan niitä 1-2€ rytkyjä. Ennen meni parempikin tavara hyvin ja hyvällä hinnalla. Nyt kalliimmat tavarat jää hyllyyn.