Ei tartteisi kuin myydä jotain 50 e päivässä, niin tienaisi 1500 e kuussa!
kai nyt jostain aina 50 e edestä saa myytävää tai keräää pulloja, se on 1500 e verotonta tuloa kuussa,,
ja töitäkin voisin tehdä 4 t päivässä, 50 e, enempää ei kehtaa eikä jaksa
Kommentit (55)
Saa olla aika hamsteri, jos kotona riittää myytävää tavaraa elinkeinoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin pullojen keruu EI OLE verotonta, eikä myöskään kirpputorimyyminenkään kun summa ylittää 5000 € vuodessa.
Ja toisekseen, kyllä ainakin minä saan 1500 €/kk nettona tililleni myymättä mitään tai tekemättä töitä. Enkä puhu nyt mistään sosiaalituista.
Tarkennus.Omien tavaroiden myynnissä raja 5000 € (myyntivoittoina). Muiden tavaroiden osalta raja on 1000 € (myyntihintoina) Eli kun myyt muiden tavaraa yli tonnilla niin verot pitää maksaa
luuletko että KUKAAN maksaa noita tai laskeskelee ylimääräisiä tulojaan? jos myyt 10 000 e auton ei siitäkään veroja tarvii maksaa, nuo on noita leikkikäskyjä joita ei kukaan noudata
Siis RIKOLLISET eivät noudata. Silti te vaaditte että minä ilmoitan kaikki pääomatuloni oikein verottajalle. Taidanpa lopettaa moisen "typeryyden" tekemisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myyjät ovat oikean työn välttelijöitä.
Jos joku onnistuu elättämään itsensä ostamalla ja myymällä eteenpäin, niin eikö se ole mielestäsi oikeaa työtä? Koskeeko myös kauppiaita ja kaupan kassoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänään myin isän vanhat kengät 25 e torilla ja 2 LP levyä 20 e, se on jo 45 e
ja kaverin kalastusvälineitä myin 110 e ja saan jonkun provikan ehkä 20 e
päivän työt tehty, ja sitten ruokajonoon hakemaan viikonlopuksi ilmaiset ruoat!
Naapurin auton kun myisi, niin siitä saisi jo ihan kunnon fyffet, ei tarvitsisi hetkeen aikaan muuta myydäkään.
Sen naapurin auton omistaa Nordea Rahoitus
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan noin suoraviivaista ole, omilla tavaroilla on yleensä joku hankintahintakin...
Siinä käytetään oletettua huutokauppakeisarin ensimmäistä ostotarjousta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai voisi tehdä töitä noin 30h/viikko ja tienata 4000e/kk. Terkut täältä yrittäjän arjesta.
Yrittäjäksi kannattaa ruveta vain 10000ekk.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän yhdestä panosta saa helposti tuon summan.
Ai sinäkö itseäsi myyt? Minä en ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myyjät ovat oikean työn välttelijöitä.
Kateus loistaa, kun itse ei jaksa myydä tai ei ole mitään myymisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aika hamsteri, jos kotona riittää myytävää tavaraa elinkeinoksi asti.
Niinpä, silloin pitää olla ylimääräistä tavaraa.
säästää 60 e viikossa kun ei osta pe-la kahta konttia kaljaa se tekee jo 3000 e vuodessa ellei enempi jos joka päivä juo
ja kun lopettaa tupakoinnin säästää 300 e kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänään myin isän vanhat kengät 25 e torilla ja 2 LP levyä 20 e, se on jo 45 e
ja kaverin kalastusvälineitä myin 110 e ja saan jonkun provikan ehkä 20 e
päivän työt tehty, ja sitten ruokajonoon hakemaan viikonlopuksi ilmaiset ruoat!
Naapurin auton kun myisi, niin siitä saisi jo ihan kunnon fyffet, ei tarvitsisi hetkeen aikaan muuta myydäkään.
Niin, pääsis vielä valmiin pöydän ääreen muutamaksi kuukaudeksi valtion piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän yhdestä panosta saa helposti tuon summan.
Paljonko sä tienaat kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
säästää 60 e viikossa kun ei osta pe-la kahta konttia kaljaa se tekee jo 3000 e vuodessa ellei enempi jos joka päivä juo
ja kun lopettaa tupakoinnin säästää 300 e kuussa
Mitä kun ei juo tai tupakoi?
Eipä muuta vikaa, kun se, että 1500 kuussa ei riitä mihinkään. Helpompi käydä töissä, ja käyttää rahaa, mihin tarvii.
Minä olen aina temu-paskatavaran myyjät kirpparilla käräyttänyt verottajalle. Miksi sallitaan vapaamatkustajat? Ja vieläpä tuollaiset epärurvallisen kiinanroskan??!!