Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naismagneetti Sami Hedberg pyörittelee nuoria blondeja yökerhossa

Vierailija
18.10.2024 |

Stand up -koomikko Sami Hedberg on antautunut sinkkuelämän viemäksi taannoisen eronsa jälkeen. Syksyn aikana Sami on liikkunut Helsingin keskustan baareissa, ja kerää itseensä huomattavan määrän naishuomiota.

Pitkänhuiskea Sami vietti lauantain (12.10.) ja sunnuntain välisenä yönä iltaa Helsingin keskustan ravintola Zetorissa. Hänen seurassaan viihtyi jälleen useampikin nainen, ja tunnelma Samin ja leidien keskuudessa oli hilpeä ja läheinen.

Kerta toisensa jälkeen Samin seuraan päätyy häntä nuoremmalta vaikuttavia vaaleaverikköjä, ja naurusta päätellen Samilla ja seuralaisilla luistaa juttu hienosti illasta toiseen.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/vientia-riittaa-sami-hedberg-kierr…

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus nyky some aikana on monille kaikista tärkein. Ei tämmöistä joskus 2000 luvun alussa ollut vielä vaikka silloinkin oli internet julkkiksia yms. Jos sen saa niin voi pyörittää omaa insta/youtube kanavaa ja esitellä kalliita tuotteita ja tienata paljon rahaa helposti. Tätä varten tehdään mitä vaan.

Vierailija
142/151 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ei ole ulkonäöllisesti mieleeni, mutta varmasti hauska mies enkä siinä mielessä ihmettele, että naisia löytyy. Nuorena naisena voin sanoa, että hauskuus ja hyvä huumorintaju on hyvin tärkeitä ominaisuuksia miehessä. Kukapa ei viihtyisi hauskassa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on yksi kuolemansynneistä...

Vierailija
144/151 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesnallekarkki

Vierailija
145/151 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 enkä huolisi. En ole mitenkään ulkonäkökeskeinen, mutta luonne ei vaikuta sellaiselta, joka itselleni sopisi. Minua jotenkin surettaa nämä nuoret naiset, jotka ovat rahan ja julkisuuden perään, en muista vastaavaa omasta kaveripiiristäni ajalta, jolloin olin parikympinen ja käytiin paljon baareissa. Toki vanhemmat miehet lähestyivät, mutta silloin niille naurettiin päin naamaa. Sinnikkäin omalla kohdallani oli eräs ilmeisen varakas ja hieman tunnettukin silloin pääälle kuusikymppinen mies, joka sinnikkäästi yritti houkutella minua mukaansa joka kerta sattuessamme samaan pubiin ollessani itse noin 30. Kehuskeli autoilla, veneillä, asunnolla ja vaikka millä, todennäköisesti siis oli kuitenkin löytynyt naisia, joihin vastaava puree.

Sami ei varmasti huomaisi sinua vaikka hyppisit päälläsi seisoen. Liian kiire nuoria, kauni

Copium on helevetillinen huume.

Vierailija
146/151 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikarkki

Vierailija
147/151 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mainitsee ulkonäön ja että ei ole lihaksia. Oletteko te ihan tosissaan? Kyllä minä tuota katselisin saunassa :D en ihmettele yhtään, että blondit tykkää. 

%3D%3D

Vierailija
148/151 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lihaksilla tuokin saa naisia?

Etkö ole ymmärtänyt, että siihen ei tarvita lihaksia eikä ulkonäköä, kun on mainetta ja rahaa. Pelkästään julkkis tyrkkyjä on vaikka kuinka ja paljon nykyään. Ja onhan hän epäilemättä hauskaa seuraa..

Useimmilla rahan perässä juoksevilla on kyse turvallisuudentunteen hakemisesta. He syystä tai toisesta pelkäävät talouden romahdusta niin paljon, että ovat valmiita tekemään mitään hyvänsä turvatakseen taloutensa.

Tämän takia erityisesti köyhissä maissa on paljon nuoria naisia, jotka ovat valmiita suhteeseen vanhankin miehen kanssa. Heille tulee turvallinen olo varakkaamman miehen seurassa.

Toki joukossa on myös narskuja ja julkisuustyrkkyjä.

Jep itse huomannut myös asian. En mitenkään tyrkytä itseäni mutta koska olen urheilullinen ja hoikka siististi pukeutunut hyväkäytöksinen mies niin just tuollaisissa maissa kuin Puola, Tšekki, Viro, Latvia ja Liettua kun matkustaa niin naisia jopa nuoria tulee juttelemaan vaikka en itse tyrkytä itseäni. On ihan kokemusta täältä Suomesta että muutama virotar on yrittänyt iskeä.

Vierailija
149/151 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin se Porilais saarenomistaja Lempäälän kaupoissa

Vierailija
150/151 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja statusta niin naiset käy kuumana.

Vierailija
151/151 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa ja statusta niin naiset käy kuumana.

Kyllä ne auttaa mutta myös se että on itsevarma, hyväkäytöksinen ja puhelias ja kaikin tavoin ulospäin suuntautunut olematta kuitenkaan mikään liian tyrkky, päällekäyvä tai mulkku. Uskon että naiset pitävät sellaista miestä miehenä ja seksikkäänä. Lapanen joka on vielä hiljainen ja harmaa hiiri ja ei onnistu mitkään miesten hommat niin kuka sellaista jaksaa katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi