Naismagneetti Sami Hedberg pyörittelee nuoria blondeja yökerhossa
Stand up -koomikko Sami Hedberg on antautunut sinkkuelämän viemäksi taannoisen eronsa jälkeen. Syksyn aikana Sami on liikkunut Helsingin keskustan baareissa, ja kerää itseensä huomattavan määrän naishuomiota.
Pitkänhuiskea Sami vietti lauantain (12.10.) ja sunnuntain välisenä yönä iltaa Helsingin keskustan ravintola Zetorissa. Hänen seurassaan viihtyi jälleen useampikin nainen, ja tunnelma Samin ja leidien keskuudessa oli hilpeä ja läheinen.
Kerta toisensa jälkeen Samin seuraan päätyy häntä nuoremmalta vaikuttavia vaaleaverikköjä, ja naurusta päätellen Samilla ja seuralaisilla luistaa juttu hienosti illasta toiseen.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/vientia-riittaa-sami-hedberg-kierr…
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäilyttävä, että hänellä ei ole lapsia. Miksi?
Edes toisella ykkösrumiluksella Frederikilla, on joku lapsi. Mutta onko se kakkosrumilus, Hellberg siis tuhkamuna tai munaton mies??
Ei ole varmaan vielä valmis "asettumaan aloilleen" kun ei ikääkään ole kuin "vaivaiset" 43 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 enkä huolisi. En ole mitenkään ulkonäkökeskeinen, mutta luonne ei vaikuta sellaiselta, joka itselleni sopisi. Minua jotenkin surettaa nämä nuoret naiset, jotka ovat rahan ja julkisuuden perään, en muista vastaavaa omasta kaveripiiristäni ajalta, jolloin olin parikympinen ja käytiin paljon baareissa. Toki vanhemmat miehet lähestyivät, mutta silloin niille naurettiin päin naamaa. Sinnikkäin omalla kohdallani oli eräs ilmeisen varakas ja hieman tunnettukin silloin pääälle kuusikymppinen mies, joka sinnikkäästi yritti houkutella minua mukaansa joka kerta sattuessamme samaan pubiin ollessani itse noin 30. Kehuskeli autoilla, veneillä, asunnolla ja vaikka millä, todennäköisesti siis oli kuitenkin löytynyt naisia, joihin vastaava puree.
Jaajaa, suuret on luulot 46v akalla. Jos samilla on nuoria kaunottaria eikä sellaisia about 50v tätejä, niin mitäs luulet että on sun markkina arvo verrattuna häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vaan pitää isoista miehistä.
Naiset nyt vaan pitää hauskoista miehistä. Jos joku nyt tuota hauskana pitää.
Olen ollut parisuhteessa ns. hauskojen miesten kanssa, ja lähemmin tutustuttaessa ovat kaikkea muuta kuin hauskoja ja mukavia. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Pullanaamainen kaljamahainen hassuttelija, kukapa nainen ei sellaista haluaisi.
Äläkä unohda kikkaratukkaa, oh lala vähän kuin david hasselhoff kasarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vaan pitää hauskoista miehistä. Jos joku nyt tuota hauskana pitää.
Olen ollut parisuhteessa ns. hauskojen miesten kanssa, ja lähemmin tutustuttaessa ovat kaikkea muuta kuin hauskoja ja mukavia. Ei enää ikinä.
Muistan täältä joskus ketjun jossa naiset valitti kun olivat hauskan miehen kanssa menneet yhteen ja sitten se mies olikin jatkuvasti rasittava pelle joka ei ottanut mitään vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lihaksilla tuokin saa naisia?
On telkkarissa ja naiset tietenkin toivoo pääsevänsä kans sen imussa sinne. Eihän tollasta muuten nuoret kauniit naiset katsoisi päinkään.
Olin myös aikoinaan työpaikalla jostain syystä nuorten naisten kiikarissa ja kyllähän sitä suoraan jopa kysyttiin että tällaisella sinkkumiehellä täytyy olla paljon rahaa. Ilmeisesti vaikutin jollakn tapaa varakkaalta ja se herätti kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 enkä huolisi. En ole mitenkään ulkonäkökeskeinen, mutta luonne ei vaikuta sellaiselta, joka itselleni sopisi. Minua jotenkin surettaa nämä nuoret naiset, jotka ovat rahan ja julkisuuden perään, en muista vastaavaa omasta kaveripiiristäni ajalta, jolloin olin parikympinen ja käytiin paljon baareissa. Toki vanhemmat miehet lähestyivät, mutta silloin niille naurettiin päin naamaa. Sinnikkäin omalla kohdallani oli eräs ilmeisen varakas ja hieman tunnettukin silloin pääälle kuusikymppinen mies, joka sinnikkäästi yritti houkutella minua mukaansa joka kerta sattuessamme samaan pubiin ollessani itse noin 30. Kehuskeli autoilla, veneillä, asunnolla ja vaikka millä, todennäköisesti siis oli kuitenkin löytynyt naisia, joihin vastaava puree.
Totta! Olen samaa ikäluokkaa kanssasi, ja muistan, että silloin naurettiin päin naamaa kaikille seuraan tunkeville vanhemmille miehille, jotka esittelivät kellojaan tai autojaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketun charmi on vastustamaton
HYI!
SH on pikemminkin hopeamursu kuin -kettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mies jolla hyvä huumorintaju. Ei siinä rahaa tarvita, että naiset kiinnostuu
Ei paljon naurata...
Joo, muhun ei ole koskaan iskenyt Hedbergin huumori. Makuja on monia jne mutta en käsitä että se olisi jonkun mielestä oikeasti komea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa, suuret on luulot 46v akalla. Jos samilla on nuoria kaunottaria eikä sellaisia about 50v tätejä, niin mitäs luulet että on sun markkin
Olen eri mutta jos osasit lukea tuossa todettiin ettei Sami Hedberg kiinnosta lainkaan. Ei hehkutettu että itse on niin ihanainen. Ja mietis nyt, jos keski-ikäiset eivät ko miehestä innostu niin luuletko että ne nuoret naiset ovat Samista oikeasti ihastuksissaan? Ilman rahaa/julkisuutta he eivät tyyppiin päin vilkaisisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On telkkarissa ja naiset tietenkin toivoo pääsevänsä kans sen imussa sinne. Eihän tollasta muuten nuoret kauniit naiset katsoisi päinkään.
Nykyään riittää näitä kullankaivajanaisia kyllä, eikä edes osata hävetä kun nähdään vain se oma lävistetty napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös aikoinaan työpaikalla jostain syystä nuorten naisten kiikarissa ja kyllähän sitä suoraan jopa kysyttiin että tällaisella sinkkumiehellä täytyy olla paljon rahaa. Ilmeisesti vaikutin jollakn tapaa varakkaalta ja se herätti kiinnostusta.
Nyt meni ohi. 😀 Siis samalla työpaikalla olleet nuoret naiset olivat sinun perääsi, koska vaikutit heihin nähden varakkaammalta? What? Mikä työpaikka, pankki? Mitä ne samassa työssä olleet naiset sitten olivat, jotain harjoittelijoita? Olitko heidän parempipalkkainen esihenkilönsä, vai miksi oletetun varakkuutesi aisti sinusta? Kenties hallituksen puheenjohtaja tai yrityksen pääomistaja?
VM harhaista P.
Eikö tuo ole aika normaalia baarimeininkiä, paitsi että kyseessä on jonkinmoinen julkkis ja kyseessä on seiskan somejuorukyttääjät suhruisilla kännykkäkuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Saalistaja
Ihanko totta, voi pojat!
Mmm pääsiskö hedubergin paneman muijan jälkiliukkaille. On se alfa
Vierailija kirjoitti:
Sano läski.
Pullanaamainen kaljamahainen hassuttelija, kukapa nainen ei sellaista haluaisi.