Kysy siivoojalta
Kysy jokin siivoukseen liityyvä asia, niin vastaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sa vessanpöntön puhtaaksi, hapan vai emäs?
En oo saanu kotona vessanpönttöä millään puhtaaksi. Töissä on niin siistit pöntöt, ettei niitä tartte erikseen hinkkailla. Ap
Sä et ole ikinä siivonnut missään. T. Oikea siivooja.
Oon mäkin 20 vuotta siivonnut työkseni,mut ei mulla kaikkeen oo kaikkia ratkaisuja. Joskus se pinta vaan on pilalla, eikä auta edes tnt. Vähän ku kysyis sähkäriltä, eikö se osaa korjata täysin pilalle mennyttä sähkölaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sa vessanpöntön puhtaaksi, hapan vai emäs?
En oo saanu kotona vessanpönttöä millään puhtaaksi. Töissä on niin siistit pöntöt, ettei niitä tartte erikseen hinkkailla. Ap
Sä et ole ikinä siivonnut missään. T. Oikea siivooja.
Tai vaan en jaksa kotona siivota enää kun töissä tulee tehtyä sitä hommaa ihan tarpeeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen on pahin hotellivieras, lomamökkivieras tai laivamatkustaja kerrossiivoojan ja siivoojan kannalta? Ovatko hotellihuoneet, lomamökit ja hytit usein likaisia ja sotkuisia?
Meillä on tapana ottaa liinavaatteet (vuoteen tyynyliina, aluslakana ja pussilakana) jo valmiiksi pois. Keräämme liinavaatteet siististi vuoteeseen laivamatkalla hytissä ja hotellin huoneessa auttaaksemme hytin siivoojaa ja hotellihuoneen kerroshoitajaa. Onko tämä hyvä tapa?
Voi olla. Itse en ole siivonnut hotelleissa, enkä laivoissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Palkka?
N.1700€/kk jää käteen. Ap
Sanoinkin alussa jo, että kysy siivoojalta, siivooja vastaa. Ap