Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^LOKAHAAVEET_PE 16.2^^^^

16.02.2007 |

Ja uutta pinoa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen roikutaan,kp 26/25 menossa ja lämmöt edelleen 37.2,etovaa oloa,tissit kipeet samoin alaselkä ja kapulainen olo,mut katsotaan mitä tuleman pitää,niin monta pettymystä ´takana ettei uskalla edes testata tai turhaan haaveilla mistään.

Paljon peukkuja meille viimoisille haaveille.

Vierailija
2/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen tuolta marraskuisista, mutta tulin ihan uteliaisuudesta katsomaan TARIn tilanntta, kun olen sinua seuraillut... ja kovasti toivon sulle sitä positiivista tulosta, peukut on pystyssä sulle:)))

priscilla

Vierailija
4/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en muista milloin viimeksi kierto olisi venynyt yli 25 päivän. Mut silti tuntuu et mahdoton toive kun vaaka mambot jäi vähiin tässä kierrossa,kun olin sairaana.

Vierailija
5/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka raskautuu kerran kuussa olleesta pikasesta;)

nimim.kokemusta asiasta on!

Vierailija
6/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin aamuisen kauppareissun yhteydessä hankkimassa aconin testin (aika halpa kun 2,80¿ apteekissa :o) ja nyt se sitten polttelee tuolla vessan pöydällä...

Jotenkin pitäis hillitä itsensä huomisaamuun saakka....Normaalisti kuukautiset alkaa 28-29 yönä ja viime yönä ei tätiä vielä näkynyt. Eli nyt ollaan jo muutama tunti myöhässä :D

Tämän illan kun vielä jaksais odotella meinaako se täti saapua ollenkaan niin aamusta pääsis testaamaan. Mahaa edelleen nippailee, tuntuu kyllä kuukautiskivulta...

Milloinkas Tari meinasit testata, sullakinhan on jo yli :)

myrskyruusu 29/28 yk.2

Vierailija
7/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti plussaonnea viel täs pinossa olijoille!

Ja Tari, anteeks mut rupes naurattaa tuo sun " kapulainen" olo:)

Tuli mieleen se mainos,kaamee kapula..

Vierailija
8/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomisaamuun meinasin minäkin tähdätä,jos malttais näppinsä pitää testistä erossa,mulla polttelee toi clearblue tuolla laatikossa.

Milenna:joo muakin tuppas naurattaan ku tajusin mitäs tuli kirjoitettua:). Mulle tuli kans mieleen se samainen mainos.

Vierailija
9/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs lokahaaveilija joka meinaa huomenaamuna EHKÄ testata.

Oireita kyllä löytyy mutta niille löytyy myös luonnollinen muukin selitys :) Viluttaa (pakkasta), pissittää (juo paljon), huimaa (ei syö), lämmöt korkeella (eikös ne aina oo kierron lopussa)... kuten huomaa mä oon miettiny tätä paaljoon =D

Kiti kp 31/~30

Vierailija
10/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin apea mieli :( Vaikka menkat ei ole alkanu, niin tuntuu niin vahvasti sille, ettei saada lokavauvaa :( Ei minkäänlaisia oireita enää. Vaikka se mitään tarkoitakaan, niin jotenkin luulisin, että tuntisin jollain tapaa sen, että kyllä nyt masussa jotain on.

Lisäksi mieltäni sekoittaa se, kun seuraavassakaan kierrossa ei voi luultavasti tärppiä tulla, kun on just kaikennäköistä tärppipäivien aikana.

Noh, katsellaan...Toivon, että mulle nyt viikonlopun aikana tulee paljon kaikkia raskausoireita ja et sunnuntaina voisin mennä ostaa testin ja ma-aamuna voisin plussata! Toivon todella sitä!

Täällä on muutamalla hirmu jännät paikat! Toivon teille kaikille myös plussaa! Huomenaamuna onkin täällä varmasti ihania uutisia :) Tulette sit heti kertomaan testin tulokset!!!

Emelie kp 24/24-27(32)

Vierailija
11/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuolla Haahuissa yleensä kirjotellut, mutta tuunpa huvin vuoksi jännäämään tännekin. Mulla ei kyllä ole toivoakaan plussasta. Pupuiltu kyllä ollaan, mutta tässä kierrossa oli terolut käytössä, joten kierto on aivan sekasin (ei ovistuntemuksiakaan... :( ). Menkkoja odottelen ensi viikon alkuun, mutta sellasia tuntemuksia kyllä on että täti voi tulla hetkellä minä hyvänsä :(

Plussaonnea kaikille :)

Vierailija
12/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voinut vastustaa kiusausta, kun mieskin tuli kotiin koulusta ajoissa niin pakko oli leikkiä kemistiä tuon aconin testin kanssa :)

Haalea viiva ilmestyi heti testialueelle!!!! Siis tosiaankin haalea verrattuna kontrolliviivaan, mutta eikös tuo nyt aika selvää ole :)

Uskomaton olo, ei oikein tajua koko asiaa :O Nyt vaan toivoo, että se asukki pysyykin sitten siellä kolossansa!

Plussatuulia myös muille! Jään jännäämään muiden testauksia!!!

myrskytuuli

Vierailija
13/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyruusulle onnea paljon plussasta!!!ihanaa:)

kiti76,tari, lauantaita minäkin ootan!voi jessus kun jännittää:o

tullaan tänne sitte porukalla kertoon plussauksista:D tarille erityisesti tsemppiä!oot ansainnu jo se pahuksen plussan;)

tutille toivotaan vielä plussaa..++++ ja fairylle plussaonnea myös:)

ketä muita oli...hmm..

ei meitä kyllä montaa oo..

).( tätiä ei näy ei kuulu,oireita on tullu ehkä vähän mahdollisen plussan toivossa;tissit on selkeesti kipeet(porras-efekti;) ja vilu on kova-> lämmöt korkeella.ja edelleen se tunne,et nyt tärppäs!:)

nyt on jo muutaman päivän myöhässä normaalista kierrosta,mut se 28 on se pisin ikinä,et sen mukaan on pakko mennä..

huomenna kaikki plussatuulet liikkeelle!!!!

ihanaa viikonloppua ja täällä kuullaan miten kaikille on käyny:)

*jännittynyt hyntty*

kp.27/24-28 dpo.12 yk.10

Vierailija
14/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea myrsky! Ja paljon peukutusta kaikille, erityisesti Tarille! Mulla on kuules sellainen fiilis, että nyt sulla nappaa! Siten meillä olisi näet täsmälleen sama laskettu aika muistaakseni, 26.10.

Itse testasin toistamiseen tänään (piti jättää ensi viikkoon) (29/28) ja tuli vahva haamu uudestaan. Uskaltanen siis merkata, että olen rv 4+0 tänään.

Onnentuulia viikonloppuun!

AJL

Vierailija
15/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisinko V....U taas, heti kun tikku viivaan kastui niin tuli viivanpaikka testiin ja kuivuttuaan näkyy myös clearbluessa värittömänä plussana.Että rupeaa tympimään nää haamujen serkut jo. Tosin positiivistä on se et vielä ei ole menkat hyökänneet eikä lämmöt romahtaneet,eli uskallanko pikkuisen jo toivoa? Onko kellään kokemusta clearbluesta? Onko siinä viivanpaikkaa ja tuleeko se heti kun pissaan kastuu? No ennen keskiviikkoa en tee mitään muuta kuin odotan, kun silloin on lääkäri ja ultra niin luulis näkyvän tai tuntevan jo jotain jos siellä elämää edes mitään on. Mä jään varmaan viimeiseksi tänne palloilemaan. No saattaa olla et ma käyn testikaupassa jos hyvin käy.

Vierailija
16/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista :) Edelleen hieman ihmeissäni olen, ehkä se tästä pikkuhiljaa menee tajuntaankin :) Mulla olis myös laskettuaika 26.10. ja toivottavasti se asukki lähes siihen saakka massussa jaksaa majailla :)

Plussatuulia muillekin ja eiköhän niitä viivoja testiruutuihin huomenna ilmesty! Ja mahdollisimman monta!!!

Mitenkäs nuo raskausviikot oikein laskettiinkaan? Esim. linkistä http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54 antaa mulle 5.viikon ?

myrskyruusu

Vierailija
17/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarillekin toivon kovasti sitä plussaa. Tuosta testistä en osaa kyllä mitään sanoa, onko viivanpaikkaa vai ei, mutta toivottavasti se siitä vahvenis!+++++

Minäkin vielä täällä taustalla piinailen, mutta niin kuin kerroin pari päivää sitten, tunteet on vähän ristiriitaiset sen mahdollisen uuden työpaikan kanssa.

Vähän alkaa kroppa taas oireita kehittelee mutta mulla ne kyllä enteilee vahvasti tädin saapumista.

Kovasti plussatuulia vielä meille kaikille!++++

CalZal kp27/28-33

Vierailija
18/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin eilen, kun menkat jo kolme päivää myöhässä ja silti näytti -. Onkohan toi miten herkkä, apteekin oma testi, kokemuksia?

Vierailija
19/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään uuen testin ja maanantain haamu vahvistu ihan kunnon viivaksi. Ei se vieläkään ihan testiviivan värinen oo, mut parempaan päin. La ois vissiin 27.10 =).

Heko82 kp 28/28 tai rv 3+6

Vierailija
20/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hienoa!!