Aamu vai iltapano?
Kommentit (40)
Kani pani. Pani illoin aamuin varhain. Kanista oli aamupano parhain!
Aamuisin runkkaaminen, päivisin paneminen
Arkisin illalla viikonloppuisin aamulla ja illalla.
Illalla paljon parempi!
Mies taas haluaisi aamulla ja annan aamulla mutten jaksa itse tehdä mitään enkä oikein pääse fiilikseen. Miehelle kyllä kuulemma käy raukea aamuseksi, itse olisin paljon energisempi ja leikkisämpi illalla, myös rankan työpäivän jälkeen.
Aamulla ratsastan miehelläni ja sitten pesulle ja töihin. Iltasella sitten seksiä ajan kanssa eli kaksi kertaa päivässä. Jemina 28.
Joskus harvoin aamulla, yleensä illalla tai yöllä. Viime yönä herättiin klo 03:00 hommiin.
Aamuvarhainen. Ainoa aika kun kaikki lapset nukkuu.
Terv. Pieni pahviseinäasunto
Aamupäivällä. Lapsia ei enää asu kotona, eikä käydä töissä, niin on aikaa. Joka päivä aamiaisen jälkeen naidaan. Joskus otetaan uusi kierros vielä päivällä, tai illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat, kiitos.
Niinpä, mutta aamupanoille ei oikein aika riitä. On töihin lähtö ja muut asiat, etenkin perheissä.Myöhään illalla on sen sijaan loputtomasti aikaa.
Kait se 2minuuttia aikaa löytyy aamullakin.T.Minuuttimuna
Iltapano ihan perussettiä ja ihanaa. Aamupanot luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivällä. Lapsia ei enää asu kotona, eikä käydä töissä, niin on aikaa. Joka päivä aamiaisen jälkeen naidaan. Joskus otetaan uusi kierros vielä päivällä, tai illalla.
Ihanaa! Mäkin haluan tälläista. Lomilla pääsee tähän moodiin, mutta vielä työssäkäyvän aikataulut yms puskee päälle.
Herättelin vaimon ennen töihin lähtöä kun heräsin kulli pystyssä. Vaimo käänsi selkänsä ja nosti jalkaansa että saan kalun sisään. Siellä oli iltaiset mällit joten hyvin luisti sisään. Vaimo puski pyllyä vastaan ja sai spermat sisään. Hetken lepäiltiin ja kokeilin kun hänen jalkoväli oli tosi mällissä. Sitten kahville.
Olipa taas naiselle upea "pano"!!
Molemmat ok. mutta iltaisin olen yleensä väsyneempi kuin vaimoke, koskan herään aikaisin töihin.
Tänään hoitelin hälle 2 x orkun aamulla 6-6.20, jäi vielä nukkumaan sen jälkeen.
Aamu on suosikkini, mutta ilta ja päiväkin käy.
kuten joku aiemmin totesi niin aamuseisokilla varustettu unenlämpöinen keho on vain kiihottava. Itse haluan nukkumaan käydessä oikeasti vain nukkua :D Iltapanot meillä ajoittuu alkuiltaan.
Aika usein etätöissä on lounas/ päiväkahvitauko-panoja. Sekin on kivaa :)
N44
Parisuhdetta kaipaavana sinkkuna tietysti aamuseksi tuntuu kiihottavammalta kun sellaista ei normaalisti saa. Kaipa se kaikessa niin on, että sitä haluaa sellaista eniten, mikä ei ennestään ole omaa arkea.
Aamulla. Nyt olisi hyvä hetki. 35v mies. Itä-suomi