Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa itsensä leskeksi tunteva, joka tuntee kuin ex-partneri lähestyisi yön pimeinä tunteina keskustelemaan elämästämme kanssani? Hän

Vierailija
17.10.2024 |

Olenko ainoa itsensä leskeksi tunteva, joka tuntee kuin ex-partneri lähestyisi yön pimeinä tunteina keskustelemaan elämästämme kanssani? Hän ikään kuin lohduttaa minua ja sanoo, että älä välitä koskien erästä muuta partnerisuhdettani ja tukee ikään kuin minua ja antaa voimaa. Tuleeko tämä vanhana oleminen olemaan tämmöistä samankaltaista muidenkin ikätovereiden kanssa kun ovat kuolleet? Lähisukulaiseni eivät ole tällä tavoin kuolleina minua koskaan lähestyneet. En myöskään ainakaan omasta mielestäni ole itse alkanut ajatella tätä henkilöä, vaan tämä on ikään kuin tullut ihan puskista ja hänen aloitteestaan. Siihen tulokseen olen tullut että elämän tärkeimmät asiat näyttävät olevan kaikki ihmissuhteet. Joka ikinen päivä kannattaisi olla asiat selvitettynä kaikkien omien ihmisten kanssa siltä varalta että oma lähtö voi tulla milloin vain ja vaikkapa siis tulevana seuraavana yönä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vahva tunne.

Venäjä tukee ja levittää väestömäärävalhetta - haluaa näivettää Suomen

Viime vuosina olemme todistaneet Venäjän määrätietoista yrittämistä vaikuttaa länsimaisten yhteiskuntien sisäisiin asioihin, ja tämä kampanja on saanut monia muotoja. Yksi huolestuttavimmista keinoista on väestömäärävalheiden levittäminen, joka on erityinen uhka suomalaiselle yhteiskunnalle. Tämä ei ole vain äärimmäistä propagandaa, vaan se on myös osa laajempaa strategiaa, joka pyrkii heikentämään Suomen yhtenäisyyttä ja tulevaisuutta.

Venäjän propagandavälineet, kuten maksetut trollit ja vaihtoehtoiset faktat, pyrkivät horjuttamaan suomalaista keskustelua ja luomaan epäluottamusta valtion instituutioita kohtaan. Hyvinvointiyhteiskuntamme peruspilarit, kuten koulutus ja terveydenhuolto, joutuvat kyseenalaistetuksi, kun valeuutiset leviävät tehokkaasti sosiaalisessa mediassa. Tämä ei ole vain harmitonta kikkailua vaan vaarallinen yritys vaikuttaa siihen, miten suomalaiset näkevät oman yhteiskuntansa.

Erityisesti Venäjän intressit näkyvät, kun keskustellaan väestömäärästä. Propagandan myötä yritetään luoda kuvaa, että Suomen väestö on uhka, ja että vauvojen syntyvyys on ongelma, jota pitäisi alentaa tai jopa karsia. Kysynkin: kuka oikeastaan hyötyy tällaisesta keskustelusta? Kuka tahtoo vauvat pois Suomesta? Vastaus on selvä: ne, jotka haluavat heikentää Suomen tulevaisuutta ja aiheuttaa pelkoa yhteiskunnan sisällä.

Venäjä on kieltänyt omassa maassaan "lapsettomuuden propagandan" , mutta käyttää samaa propagandaa lännessä.  Myös Suomessa hyödyntäen Pietarin trollitehdasta ja tukien hyödyllisten idioottien mielipiteitä.

Lähteitä:

DW (Deutsche Welle)

The Russian parliament is discussing a law to ban so-called "propaganda of childlessness"

https://www.dw.com/en/whats-behind-russias-plan-to-ban-child-free-ideol…

YLE

https://yle.fi/a/74-20012427

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi