Lämpimät talvikengät
Hei. Te jotka olette löytäneet hyvät ja lämpimät talvikengät, niin kertoisitteko millaiset ja mistä ostitte? Täällä pakkasta on välillä -30 astettakin. :)
Kommentit (72)
Päiväkodin ulkoiluissa minulla toimineet Kamik-merkkiset kengät. Pitävät vettä ja ovat lämpimät pitkilläkin ulkoiluilla ja kävelyretkillä.
https://www.retkitukku.fi/kamik-ms-nation-pro-black?gad_source=1&gclid=…
Högl joissa vuori ja pohjalliset lampaankarvaa ovat lämpöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä huopikkaat
https://www.pomar.fi/collections/naisten-talvikengat/products/saana-nai….
On lämpöiset,hiukan kömpelöt kun vhuopa ei elä samalla tavalla kuin nahka.
Lämpimin on Kuoma alumiinipohjallisella. Ei palele.
Mammat ei voi käyttää varsikenkiä koska pohkeet ovat niin paksut. Ostavat aikuisten koossa niitä tarralla olevia keharikenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievit anakin on ollu lämpimät. Täällä on Sievin liike, niin omani oon sieltä ostanut, mutta eiköhän niillä oo nettikauppa ja netistä varmaan selviää myös mahdolliset jälleenmyyjät.
Ja ei, eivät ole turva-/työkengät. Sievillä on myös ihan tavallisia käyttökenkiä.
Ei kannata ostaa, eikä Kuomiakaan, jos aikoo käyttää niitä toisenkin talven. Pohjat murenevat itsekseen kesäsäilytyksessä. Se on tätä nykyekologisuutta.
Ei ole mulla hajonnut säilytyksessä, pidän kengät telineessä, en suoraan lämpimällä lattialla jos on lattialämmitys, kuivauskaappi rikkoo nää kyllä, huomannut kun lasten kengät päiväkodissa näissä on tuhottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievit anakin on ollu lämpimät. Täällä on Sievin liike, niin omani oon sieltä ostanut, mutta eiköhän niillä oo nettikauppa ja netistä varmaan selviää myös mahdolliset jälleenmyyjät.
Ja ei, eivät ole turva-/työkengät. Sievillä on myös ihan tavallisia käyttökenkiä.
Ei kannata ostaa, eikä Kuomiakaan, jos aikoo käyttää niitä toisenkin talven. Pohjat murenevat itsekseen kesäsäilytyksessä. Se on tätä nykyekologisuutta.
Ei ole mulla hajonnut säilytyksessä, pidän kengät telineessä, en suoraan lämpimällä lattialla jos on lattialämmitys, kuivauskaappi rikkoo nää kyllä, huomannut kun lasten kengät päiväkodissa näissä on tuhottu.
Meillä myös säilytetään sisälämpötilassa vaatteet, ei missään vintillä tai kellarissa tai ulkovarastossa.
Tarvitset kahdet eri kengät koska toisissa jalat tuntuu kuumilta alle -10c ja toisissa jääkylmiltä yli -20c.
Huopikkaat ovat ainoat, joilla tarkenen kovilla pakkasilla. Tilasin ne netistä, www.lahtiset.fi. Ota sen verran reilu koko, että mahtuu paksut villasukat.
Motonet Wataya lämpösaappaat. Käytän talvella ulkotöissä tai jos istutaan laavulla.
🇺🇦🇮🇱
Okei, hyvä tietää, mutta onko niissä kunnolliset pohjat kuitenkin, siis hyvin eristävät? Itse mietin näin eteläsuomalaisena, että jos ovat liiankin lämpimät leudoilla keleillä, tai jos joutuu oleskelmaan niissä sisällä.