Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät talvikengät

Vierailija
17.10.2024 |

Hei. Te jotka olette löytäneet hyvät ja lämpimät talvikengät, niin kertoisitteko millaiset ja mistä ostitte? Täällä pakkasta on välillä -30 astettakin. :)

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen itselleni pitkävartisia talvisaappaita, Riekerillä näyttää olevan sellaisia, joissa on karvavuori. Olen myös kuullut Riekerin kenkiä kehuttavan noin yleisesti.

https://www.stiletto.fi/fi/naisten-kengat/naisten-saappaat/rieker-saapp…

Riekerillä parhaat kesäkengät (mulle) ennen oli Ecco.  Mutta nuo karvavuoret saa unohtaa jos oikeasti käyttöön tulee, on lämpimät vähäisellä käytöllä, mutta ei pitkään.

Okei, hyvä tietää, mutta onko niissä kunnolliset pohjat kuitenkin, siis hyvin eristävät? Itse mietin näin eteläsuomalaisena, että jos ovat liiankin lämpimät leudoilla keleillä, tai jos joutuu oleskelmaan niissä sisällä.

Vierailija
62/72 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin ulkoiluissa minulla toimineet Kamik-merkkiset kengät. Pitävät vettä ja ovat lämpimät pitkilläkin ulkoiluilla ja kävelyretkillä.

https://www.retkitukku.fi/kamik-ms-nation-pro-black?gad_source=1&gclid=…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Högl joissa vuori ja pohjalliset lampaankarvaa ovat lämpöisiä.

Vierailija
64/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä huopikkaat

https://www.pomar.fi/collections/naisten-talvikengat/products/saana-nai….

On lämpöiset,hiukan kömpelöt kun vhuopa ei elä samalla tavalla kuin nahka.

Vierailija
65/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimin on Kuoma alumiinipohjallisella. Ei palele. 

Vierailija
66/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ei voi käyttää varsikenkiä koska pohkeet ovat niin paksut. Ostavat aikuisten koossa niitä tarralla olevia keharikenkiä.

Vierailija
67/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievit anakin on ollu lämpimät. Täällä on Sievin liike, niin omani oon sieltä ostanut, mutta eiköhän niillä oo nettikauppa ja netistä varmaan selviää myös mahdolliset jälleenmyyjät.

Ja ei, eivät ole turva-/työkengät. Sievillä on myös ihan tavallisia käyttökenkiä.

Ei kannata ostaa, eikä Kuomiakaan, jos aikoo käyttää niitä toisenkin talven. Pohjat murenevat itsekseen kesäsäilytyksessä. Se on tätä nykyekologisuutta.

Ei ole mulla hajonnut säilytyksessä, pidän kengät telineessä, en suoraan lämpimällä lattialla jos on lattialämmitys, kuivauskaappi rikkoo nää kyllä, huomannut kun lasten kengät päiväkodissa näissä on tuhottu.

Vierailija
68/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievit anakin on ollu lämpimät. Täällä on Sievin liike, niin omani oon sieltä ostanut, mutta eiköhän niillä oo nettikauppa ja netistä varmaan selviää myös mahdolliset jälleenmyyjät.

Ja ei, eivät ole turva-/työkengät. Sievillä on myös ihan tavallisia käyttökenkiä.

Ei kannata ostaa, eikä Kuomiakaan, jos aikoo käyttää niitä toisenkin talven. Pohjat murenevat itsekseen kesäsäilytyksessä. Se on tätä nykyekologisuutta.

Ei ole mulla hajonnut säilytyksessä, pidän kengät telineessä, en suoraan lämpimällä lattialla jos on lattialämmitys, kuivauskaappi rikkoo nää kyllä, huomannut kun lasten kengät päiväkodissa näissä on tuhottu.

Meillä myös säilytetään sisälämpötilassa vaatteet, ei missään vintillä tai kellarissa tai ulkovarastossa.

Vierailija
69/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kahdet eri kengät koska toisissa jalat tuntuu kuumilta alle -10c ja toisissa jääkylmiltä yli -20c.

Vierailija
70/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopikkaat ovat ainoat, joilla tarkenen kovilla pakkasilla. Tilasin ne netistä, www.lahtiset.fi. Ota sen verran reilu koko, että mahtuu paksut villasukat. 

71/72 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonet Wataya lämpösaappaat. Käytän talvella ulkotöissä tai jos istutaan laavulla.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi