Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä talvitakki? Ei oo varaa maksaa yli 100 euroa

Vierailija
17.10.2024 |

Juuri nyt on pakko tässä säästää. 50-100 on maksimi millä voin ostaa takin. Suositelkaa hyviä nettikauppoja? Kirppikseltä en toppatakkia osta, liikaa vaivaa löytää sopivan kokoinen ja hyväkuntoinen, ei takeissa ominaisuudet loputtomiin kestä. 

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset muka talvitakkia? Oma talvitakkini on syystakki ja sen alla paksu huppari.

Aina täällä on näitä hupparityyppejä. En ole yksilläkään kovilla talvipakkasilla (+tuuli) pärjännyt jollain hiton syystakilla ja hupparilla.

Teetkö ulkotyötä? Ehkä sitten kannattaa investoida, jos pitää olla kovilla talvipakkasilla tuntikaupalla ulkona. Ensin mulla kyllä naama jäätyy noissa keleissä eikä muuten tunnu missään, mutta onneksi ei tarvitse altistua ulkoilmalle kuin työmatkan ajan.

Vierailija
22/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kymmeneen vuoteen ostan takin, haluan että se on lämmin ja hyvännäköinen. Eilen kävin kaupoilla katsomassa takkeja, hinnat alkaen 130-200 e lämpimästä pitkästä takista. Ap 

eli sä olet jo muutaman talven tiennyt että kohta on uuden osto edessä. Mikset ole hankkinut alennusmyynneistä puolilmatteeksi takkia odottamaan käyttöä tai säästänyt sivuun sen verran ettei tartte netissä kitistä. Sekin varmistui tässä ettei sulle tavallisen kanssan halpiskaupat kelpaa sen enempää kuin kirppiskamakaan. Sitten ei taida olla vaihtoehtoja muita kuin käyttää vanhaa takkia vielä tämä talvi ja ehkä kevään alennusmyynneissä olet fiksumpi ja ostat sen kalliin merkkitakkisi sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan täällä pystyi kyselemään vinkkejä. Ne vastasi joilla oli niitä antaa. Nykyään jos kysyy jotain, tullaan huutamaan miksi et halua ja tee juuri samoja asioita samalla tavalla kuin minä!! 

Onhan täällä annettu vinkkejä ostopaikoista. Itse en ainakaan lue noita ihmeellisiä sivuhuuteluja.

Vierailija
24/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut keväällä tai kesällä alesta. Mutta ainiin, osalle talvi, joulu, lapsen syntymäpäivä jne tulee joka vuosi täytenä yllätyksenä ja juuri silloin on ihan sattumalta aina matti kukkarossa.

No tuli yllätyksenä, että vanha takkini hajosi nyt. Molemmat taskujen vetoketjut hajosi lähes samaan aikaan ja pitkäkin vetoketju alkoi takkuilemaan. En osaa itse vaihtaa noita ja vaihto ammattilaisella maksaa enemmän kuin uusi takki. Ap 

Vierailija
25/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kymmeneen vuoteen ostan takin, haluan että se on lämmin ja hyvännäköinen. Eilen kävin kaupoilla katsomassa takkeja, hinnat alkaen 130-200 e lämpimästä pitkästä takista. Ap 

odottele hieman. Black Fridayt ja Pre Fridayt ja mitä lie on ihan just tulossa. Kyttäät noita ja ole nopea, niin voit saada -70% hienon ja hyvän takin. Itse löysin 2 vuotta sitten ovh 199, ni makso oliko 56 vai 59 euroa. Pitkä Icepeak takki.

Vierailija
26/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää netistä hommata? Ihan mene Prismaan.

Prismaan? Älä viitsi. Siellä on yleensä rumia vaatteita.

Ohis

Vierailija
27/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulla ainakin 80km lähimpään Prismaan. Lähin Cittari on 30km:n päässä. Täällä kotipaikkakunnalla on yksi vaatekauppa jossa pieni valikoima ja on kallis. Siksi ostan vaatteet pääasiassa netistä.

Vierailija
28/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan täällä pystyi kyselemään vinkkejä. Ne vastasi joilla oli niitä antaa. Nykyään jos kysyy jotain, tullaan huutamaan miksi et halua ja tee juuri samoja asioita samalla tavalla kuin minä!! 

Kyselijä on joku TT asiakas joka on tottunut saamaan kaiken kelan maksamana ja tietenkin haluaa mahdollisemman kallista merkkivaatteita.

Vierailija
29/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama talvitakkijankkaus on täällä säännöllisin väliajoin. Halpoja takkeja on kaupat pullollaan, mutta jos pitää sada joku tietty merkkitakki eikä ole rahaa, niin sitten täytyy säästää ja yrittää löytää se takki alesta. 

Vierailija
30/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppari. On niin hyviä kirppareita että siellä voi olla hyvinkin kauniita ja lähes käyttämättömiä vaatteita.

Ei kaikki asu paikkakunnalla missä on hyvät kirppikset. Täällä on yksi kirppis jossa ei pahemmin kunnon vaatteita ole eikä se kirppis ole edes auki joka viikko. 

Vierailija
31/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismaan? Älä viitsi. Siellä on yleensä rumia vaatteita.

Ohis

Jos ap peeaa niin sitten on tyydyttävä siihen mihin on varaa. 

Vierailija
32/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, linkki kauppaan tai kaupan nimi rittää. Mutta ei, pitää kuittailla.

Vierailija
33/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ja varsinkin Tokmannilla täysiä ryysyjä.

Vierailija
34/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset muka talvitakkia? Oma talvitakkini on syystakki ja sen alla paksu huppari.

Aina täällä on näitä hupparityyppejä. En ole yksilläkään kovilla talvipakkasilla (+tuuli) pärjännyt jollain hiton syystakilla ja hupparilla.

Teetkö ulkotyötä? Ehkä sitten kannattaa investoida, jos pitää olla kovilla talvipakkasilla tuntikaupalla ulkona. Ensin mulla kyllä naama jäätyy noissa keleissä eikä muuten tunnu missään, mutta onneksi ei tarvitse altistua ulkoilmalle kuin työmatkan ajan.

Eikä tässä kuviossa ole mielestäsi mikään pielessä? Kykit sisällä puolet vuodesta, koska sinulla ei ole ilmastoon sopivaa takkia, ja sitten tyrkytät sitä oikein hyvänä vaihtoehtona myös muille. 

Vierailija
35/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos? Mä ostin sieltä viimeksi takin, mutta oli toki yli 100€. Löytyy sieltä kyllä halvempiakin.

Vierailija
36/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin 179€ takin 99 eurolla Aleksi 13 loppuunmyynnistä

Vierailija
37/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ennakoi alesta? Keväällä ostat talvivaatteita ja syksyllä kesävaatetta. Joka paikka pullollaan aletavaraa. 

Juuri näin,ennakoimalla ja katsomalla eteenpäin taloudenpito on järkevää,joka vuosi tulee kevät,kesä,syksy ja talvi,sesongin ulkopuolella on viisasta ostaa tulevaan tarpeeseen,tämä riittää normi-ihmiselle,hifistelijät ovat asia erikseen.

Vierailija
38/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirpparilta lähes uuden mustan toppatakin.

7 euroa.

Mutta sullehan ei tuollaiset kelpaa niin sitten pitää maksaa se satanen.

Aika vaikea löytää lähes uutta ja sopivaa kirpparilta.

Vierailija
40/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että ne toiset ovat toteuttaneet samat asiat jo, eikä sinun tarvitse keksiä pyörää uudelleen. Täällä on annettu nyt useita vinkkejä, mistä takin voisi saada suhteellisen edullisesti, mutta ne eivät ilmeisesti kelpaa. Marketeissa on myynnissä eri mittaisia takkeja, pitkiäkin, eivätkä maksa maltaita. Ne ovat kestävyydeltään normitasoa, mutta jos haluat takin, joka kestää vuodesta toiseen, joudut maksamaan siitä reilusti. Sellaisen voi löytää kirppariltakin. Tämä vaatii siis edes hiukan vaivannäköä, siksi olet saanut myös kärkkäitä vastauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi