Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä talvitakki? Ei oo varaa maksaa yli 100 euroa

Vierailija
17.10.2024 |

Juuri nyt on pakko tässä säästää. 50-100 on maksimi millä voin ostaa takin. Suositelkaa hyviä nettikauppoja? Kirppikseltä en toppatakkia osta, liikaa vaivaa löytää sopivan kokoinen ja hyväkuntoinen, ei takeissa ominaisuudet loputtomiin kestä. 

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta?

Todellisuudessa saat sieltä pienoismallin

Höpönlöpö! Ehkä näin on ollut wishissä ja mitä näitä kiinakauppoja nyt on ollut!

Temussa on tarkat kokotaulukot ja tuotekuvaukset, jotka pitävät paikkansa.

Et ole mitään sieltä tilannut, joten miksi kommentoit?

Vierailija
62/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttänyt noin kymmenen talvea yhtä ja samaa takkia kaikissa menoissa? Aika erikoiselta kuulostaa. Eipä se kovin hyväkuntoisesta vaatteesta yhtäkkiä noiden vetoketjujen takia ole käyttökelvottomaksi romahtanut. Ja nyt juuri pitäisi säästää ja netistä ostaa. Anteeksi, mutta on vähän avuton tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootzlet.

Vierailija
64/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kymmeneen vuoteen ostan takin, haluan että se on lämmin ja hyvännäköinen. Eilen kävin kaupoilla katsomassa takkeja, hinnat alkaen 130-200 e lämpimästä pitkästä takista. Ap 

VILAN verkkokaupasta.

Vierailija
65/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Temusta. Paskaa saat, mutta onhan se halpa, ei edes sitä 50 €.

Vierailija
66/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos, Cellbes, Zalando. Noita olen käyttänyt vuosia. Uusin on Bonprix, josta olen tilannut pari vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Cellbesillä on yleensä kunnon taskut, mutta takkien huput on ihan jättisuuria. 

Temusta ja Sheiniltä ei kannata, takit on ihan paskoja. Olen tilannut sieltä kokeeksi 2 takkia, kummassakaan ei ollut vuoria ja taskut oli feikit. Noista kannattaa hommata lähinnä paitoja ja alusvaatteita halvalla. 

Vierailija
67/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta ja Sheiniltä ei kannata, takit on ihan paskoja. Olen tilannut sieltä kokeeksi 2 takkia, kummassakaan ei ollut vuoria ja taskut oli feikit. Noista kannattaa hommata lähinnä paitoja ja alusvaatteita halvalla. 

Korjaus: noista ei kannata tilata yhtään mitään

Vierailija
68/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan täällä pystyi kyselemään vinkkejä. Ne vastasi joilla oli niitä antaa. Nykyään jos kysyy jotain, tullaan huutamaan miksi et halua ja tee juuri samoja asioita samalla tavalla kuin minä!! 

Stanan idioottimaista huudella aina jokaveenasiaan muilta vinkkejä ja keitä ne muut mystiset vakiovinkkaajat ovat jos kaikki ovat samanlaisia uusavuttomia sopuleita?

Vierailija
69/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirpparilta lähes uuden mustan toppatakin.

7 euroa.

Mutta sullehan ei tuollaiset kelpaa niin sitten pitää maksaa se satanen.

Aika vaikea löytää lähes uutta ja sopivaa kirpparilta.

Ei kannata liioin kirpparilta ostaa talvitakkia, muita vaatteita kyllä.

Miksei?

Kaulukset olivat pinttyneet, en saanut millään puhtaaksi.  Talvitakki on muutoinkin semmoinen ostos jota kauan harkitaan, juuri kantajansa näköinen ja sopiva.

Ne muutko ei voi olla kuluneita.

Takkeja löytyy yhtä hyviä kun muitakin vaatteita kirp

Kuluminen ei haittaa niinkään, korjattu on vintage-tyylin vaatteita, mutta haju.

Vierailija
70/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut keväällä tai kesällä alesta. Mutta ainiin, osalle talvi, joulu, lapsen syntymäpäivä jne tulee joka vuosi täytenä yllätyksenä ja juuri silloin on ihan sattumalta aina matti kukkarossa.

No tuli yllätyksenä, että vanha takkini hajosi nyt. Molemmat taskujen vetoketjut hajosi lähes samaan aikaan ja pitkäkin vetoketju alkoi takkuilemaan. En osaa itse vaihtaa noita ja vaihto ammattilaisella maksaa enemmän kuin uusi takki. Ap 

Minun mielestäsi vaikutat hieman laiskalta ja jumittuneelta nyt. Opettele vaihtamaan vetoketjut. Youtubesta varmasti löytyy ohjevideoita. Tai sitten menet kirpparille tai tyydyt siihen, mitä saat kaupasta uutena alle satasella. Ekologisinta olisi korjata vanha, tulisi myös halvimmaksi, koska vetoketjut ovat halpoja. En usko, että vetoketjun vaihdattaminenkaan maksaisi ompeli

Vetoketjun vaihtaminen moneen takkiin on todella hankalaa. Joutuu ensin purkamaan puoli takkia, että saa sen entisen pois ja sen jälkeen tarvitsee vielä ommella se uusi siististi kaikkien kerrosten väliin. Monesti pääsee helpoimmalla, että jättää sen vanhan vetoketjun paikoilleen koristeeksi ja ompelee uuden sen alle.

https://kangaskorjaamolla.blogspot.com/2021/11/nelja-tapaa-korjata-veto…

Vierailija
71/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksessa ihan uudenveroisia. Oma koko löytyy helposti. Turussa esim. hinta tuotteen painon mukaan eli halpaa. Turha itkeä jos ostaa kalliilla muualta. 

Mistä töykeys? Viimeinen lause oli tarpeeton. Juuri tällaisen takia Suomessa on niin ankeaa.

Vierailija
72/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOhta tulee black friday siellä on paremmat tarjoukset yleensä kuin joulualessa.

Vierailija
73/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, että ap arvostaa tyyliä ja laatua. Näitä asioita kun palstanaiset eivät yleensä arvosta ollenkaan.

Mutta se ihmetyttää, että miksei ap:lla ole sitä rahaa kun puhutaan kuitenkin vain muutaman satasen ostoksesta?

Jos tuo on tilanne, niin ehkä ap:n pitää hankkia sieltä kirpputorilta ilmainen takki, säästää ensi talveksi ja ostaa sitten parempi.

121212

Vierailija
74/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut keväällä tai kesällä alesta. Mutta ainiin, osalle talvi, joulu, lapsen syntymäpäivä jne tulee joka vuosi täytenä yllätyksenä ja juuri silloin on ihan sattumalta aina matti kukkarossa.

Toihan se on se koko pointti, kun niitä rahareikiä on persaukisellakin ihan koko ajan. Jos kaikkeen säästää, niin ei jää rahaa elämiseen enää.

Vierailija
75/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin samaa. Lisäksi olen tosi pitkä niin pitäisi olla super pitkät hihat.  Hankalaa on.

Vierailija
76/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen kevytuntsikan XXLstä, hinta noin 80 eur.

Alle satasen takkeja on kaupat täynnä ja untuvaakin saa tuolla hinnalla, jos sitä haluaa.

Vierailija
77/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käyttänyt noin kymmenen talvea yhtä ja samaa takkia kaikissa menoissa? Aika erikoiselta kuulostaa. Eipä se kovin hyväkuntoisesta vaatteesta yhtäkkiä noiden vetoketjujen takia ole käyttökelvottomaksi romahtanut. Ja nyt juuri pitäisi säästää ja netistä ostaa. Anteeksi, mutta on vähän avuton tarina.

Mulla on ollut 10 vuotta sama talvitakki, jolla olen ollut niin teatterissa, hautajaisissa, synttäreillä kuin lenkillä ja siis ihan joka tilaisuudessa. Oli kallis hankinta, mutta on kestänyt. Nyt tarvitsisin uuden aloittajan tapaan ja haluaisin ostaa samanmerkkisen, joka on tyylikäs ja käy kaikkiin menoihin, mutta ovat kovin kalliita.

Vierailija
78/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando lounge. Tai no oikeasti kannattaa ihan vaan googlettaa niillä ominaisuuksilla, joita takilta haluaa ja yrittää löytää itseään miellyttävä.

Nitisijöille tiedoksi, että satanen on ihan siedettävä hinta talvitakista. Tai melkein mistä vaan takista, jos siltä hakee tiettyjä ominaisuuksia. Aika harva kunnollinen takki maksaa ainakaan normaalihintaisena alle sen. Itselläni on vuoden mittaan eniten käytössä goretex-takki, kevytuntuvatakki ja paksu ja lähes nilkkoihin ulottuva takki. Mikään noista ei ole maksanut alle satasta. Kaikki nuo palvelevat täydellisesti juuri sitä tarkoitusta, johon olen ne ostanut. Varsinkin, jos on kova palelemaan, ei kannata ostaa mitään halpaa kylmää takkia.

Joo on kyllä ihan uskomattomia "vinkkejä" annettu, eiköhän ap:n toive ole kuitenkin se, että takki olisi laadukas ja lämmin eikä mikään muodon vuoksi takinnäköinen repale. Satasella saa jo oikein hyvän talvitakin, etenkin jos etsii aleista. En ihmettele enää yhtään miten niin monelle on täysin vastenmielistä oman kotimaansa ilmasto, kun ei edes pukeuduta siihen ilmastoon sopivasti ja sitten vielä vittuillaan ja annetaan huonoja neuvoja niille, jotka pukeutuvat. 

Vierailija
79/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan se on se koko pointti, kun niitä rahareikiä on persaukisellakin ihan koko ajan. Jos kaikkeen säästää, niin ei jää rahaa elämiseen enää.

Juuri näin! Hyvätuloisena on helpompi ostaa halvalla, kun bufferia jää koko ajan. Silloin voi ostaa vaikka heinäkuussa talvitakin, vaikka menee paljon rahaa myös lomailuun. Pienituloisena taas ei voi välttämättä hyödyntää niitä parhaita tarjouksia, kun pienikin yllättävä tekijä saattaa suistaa talouden raiteiltaan. Ihmisten on välillä vaikea ymmärtää tätä, jos ei ole omaa kokemusta. 

Vierailija
80/147 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just bootz 55e maksavan talvitakin. Mutta joudun palauttaa sen,koska hihat oli niin lyhyet näin pitkälle. Harmi kun noissa ei mittoja. Mutta siellä löytyi alesta takkeja. Lisäksi käy läpi zalando ja nuo kaikki muut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme