Mitä maksaa pussilakana jossain
Uffissa, SPR. n kontissa tai semmosessa jossain kirpparilla?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Hinnoittelu kirppareilla on hyvin kirjavaa. Saattaa olla euron tai 10 euroa (jos on uudenveroinen ja laatumerkki).
Ei mene minulle läpi, kirppareille siistiä ja halvat menekkihinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnoittelu kirppareilla on hyvin kirjavaa. Saattaa olla euron tai 10 euroa (jos on uudenveroinen ja laatumerkki).
Ei mene minulle läpi, kirppareille siistiä ja halvat menekkihinnat.
Sitähän aloittaja kysyi?
Toive ja todellisuus ovat harmillisen usein kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin Prismasta Xtra pussilakanan 20,50€
Tuota ei kysytty.
Minä sain syntymäpäivälahjaksi, ei maksanut mitään. Olisin ne kahvit tarjonnut ilman lahjaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin Prismasta Xtra pussilakanan 20,50€
Tuota ei kysytty.
Minä sain syntymäpäivälahjaksi, ei maksanut mitään. Olisin ne kahvit tarjonnut ilman lahjaakin.
Ja tätäkö sinun mielestäsi kysyttiin aloituksessa?
Kannattaa pyytää niiltä sukulaisilta lahjaksi niitä pussilakanoita, yhdelle riittää 2-3 jo, mielellään 4-5 jotta voi kierrättää pidempään niitä samoja.
Pyytäkää lahjaksi suoraan myös muita tarvitsemianne asioita tai menkää yhdessä katsomaan, lahjakortit mieluisiin liikkeisiin ovat myös hyviä.
Järkevyys kunniaan jälleen ja oikeanlaista apua pyydämme sekä annamme.
Vierailija kirjoitti:
Rustasta olen saanut 15-20 eurolla ihan hyvät pussilakanat jotka kestänyt 3 vuotta jo.
Hyvää ja halpaa, hah haa! Ne on Kiinan paskaa.
Hyi kuka ostaa jotain käytettyjä lakanoita? Varmaan täynnä hiki- ja spermatahroja
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte nukkumaan jossain parinkympin lakanoissa? Eikö ne oo kauheen tuntusetkin
Meillä on yhdet jostain muinoin verkkokaupasta kaupanpäällisiksi saadut lakanat, rumat, kuvio ihme sotkua, mutta ärsyttävän kestävät. Kyllä niitä käyttää (harvoin), ovat tavallisia lakanoita harvempaan kudotut ja pehmoiset, mutta jostain syystä kestävät ja kestävät (ovat 100-prosenttista puuvillaa).
No se voi maksaa jossain jotaki,ja jossain muualla jonku verran jotaki enemmän,tai sitte vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Rustasta olen saanut 15-20 eurolla ihan hyvät pussilakanat jotka kestänyt 3 vuotta jo.
Mulla on yhdet Finlaysonin pussilakanat, jotka on kestäneet 20 vuotta. On myös vanhempiakin hyväkuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhdet Finlaysonin pussilakanat, jotka on kestäneet 20 vuotta. On myös vanhempiakin hyväkuntoisia.
... enkä todellakaan muista mitä maksoi. Enemmän kuitenkin kuin 10 €, mut vähemmän kuin 50 €
Tässä kuussa ostin pussilakanan Tokmannilta 12 eurolla ja ostin Tokmannilta, koska edellinen Tokmannin pussilakana oli erinomaisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kuka ostaa jotain käytettyjä lakanoita? Varmaan täynnä hiki- ja spermatahroja
Luulen, että sellaiset, jotka osaavat pestä pyykkiä.
Kierrätyskeskuksesta löytyi tosi kaunis ja hyvälaatuinen pussilakana. Kuosi oli sellainen, etten ole sellaista aiemmin nähnyt. Sattumalta jollain jenkkiläisellä Youtube-kanavalla näkyi samanlainen pussilakana taustalla, eli lienee sieltä Suomeen kulkeutunut.
Myyn 1-3 euron hintaan parin viikon päästä kirppiksellä.Löytyy lasten ja aikuisten kuoseja,ihan normi puuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö koskaan hotelleissa? Uskallatko? Vai otatko omat lakanat mukaan?
SPR:n kirppiksellä muutama kk sitten 2e/pussilakana.
Osta uutena edullisesti esimerkiksi tokmannilta, Jyskistä, Ikeasta ym.
Älä osta käytettyinä ja pese säännöllisesti 60 asteessa huuteluaineen kanssa!