Sukulainen pisti välit poikki enkä tiedä miksi?
Yht äkkiä poistanut kavereista joka puolella. Ei ole sanonut minulle mitään ja nyt koen, että hän on katkaissut välit. Mukavaa nähdä jossain juhlissa kun en ymmärrä mitä tämä meinaa.
Kommentit (18)
Mites jos vanhanaikaisesti koitat soittaa? Vastaako siihen? Sen jälkeen vasta päättelisin jotain välien tilanteesta.
Siis somen poistaminen / kavereista poistaminen on sama, kuin laittaa välit poikki? 😳 Ehkä hän ei tiennyt että olet noin tiukkis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän vain kyllästyi sosiaaliseen mediaan?
Hah. Mä poistin kaikki sometilit vuosia sitten ja (jo silloin) ex lähetteli vihaisia tekstiviestejä koska olin "poistanut hänet kavereista."
No sulla sentäs oli sukulaisia kavereina. Mä pyysin sukulaisiani fb kaveriksi, niin eivät ottaneet. Yksi erehtyi ottamaan, poisti mut seuraavana päivänä ja laittoi estoille.
Päätelen näin siksi, että hän säästi omiin kavereihinsa minun siskot .
Ei aina oikeasti tiedä. Meillä on suvussa yks todellinen tuuliviiri
Ei sinun tarvitse toisen motiiveja arvailla. Kysy jos kiinnostaa ja jos ei kiinnosta niin anna olla. Ei ME niitä ainakaan tiedetä
Sinulla on tuollainen kokemus, mutta sukulainen tietää, että ei ole vastuussa kokemuksistasi tai tunteistasi, ne ovat ihan vain omassa päässäsi. Hanki jotain muuta tekemistä kuin muisen kyttääminen, omakin elämäsi helpottuu.
Hän ei halua olla kanssasi tekemisissä. Sukujuhlissa riittää yleiskohtelias käytös eli tervehtiminen, ei tuo kavereista poistaminen mikään sodanjulistus ole, jolloin sinun pitäisi ottaa mummin synttäreille aseistus mukaan.
Millaiset välit teillä on muuten? Mulla on vain pari sukulaista kontaktina sosiaalisessa mediassa, eikä sillä ole mitään tekemistä millaiset välit meillä on tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua olla kanssasi tekemisissä. Sukujuhlissa riittää yleiskohtelias käytös eli tervehtiminen, ei tuo kavereista poistaminen mikään sodanjulistus ole, jolloin sinun pitäisi ottaa mummin synttäreille aseistus mukaan.
Niin. Aion olla sitten kuin ennenkin. Jos ollaan juhlissa niin oikein iloinen tervehtiminen ja kuulumiset.
Joku tuttu tai sukulainen kertonut susta perättömiä juoruja?
Ehkä jaat jotain raskasta sisältöä ja ei jaksa lukea sellaista.
Ei tarkoita etteikö voisi sun kanssa sukujuhlissa jutella.
Tehnyt jotkut omat päätelmänsä ja poistanut. Ei ihmisistä aina tiedä. Saatetaan loukkaantua jostain. Miksi ei puhuta suoraan jos joku hiertää?
Mitä jos hän vain kyllästyi sosiaaliseen mediaan?