Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otsakuumemittari, kokemuksia?

Vierailija
15.02.2007 |

Elikkäs onko kellään kokemusta otsakuumemittareista, onko lukema luotettava ja mikä olisi hyvä ja edullinen merkki?

Myös edullinen korvakuumemittari kiinnostaa.

En ole nähnyt kuin vain suht tyyriitä korvakuumemittareita ja nyt näin että Ohlssonilla olisi otsakuumemittari alle 30e, onkohan hyvä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun käsi on mulle ilmainen ja ollut tosi hyvä.

Vierailija
2/6 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tainnut ihan tarkka olla, sillä oli vaan helppo tarkistaa onko kuumetta/lämpöä. Korvakuumemittareista olen myös kuullut vain negatiivista, harkitsimme itse sellaisen ostoa, ja sanoivat apteekissa ettei kannata, ovat hintaansa nähden huonot, eivät tarkat eikä kestävätkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseltamme (oli silloin 2kk) mitattiin sairaalassa otsamittarilla ja näytti sen verran nopealta ja kätevältä että olen aikonut ostaa kotiinkin sellaisen. Ei voi kovin huono olla, jos sairaalassakin käytettään :)

Prismassa näytti olevan joku malli (en katsonut tarkempaa) noin 60¿.

Vierailija
4/6 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperolla näyttää aika hyvin yhteen pyllylämmön kanssa, aikuisilla näyttää mitä sattuu.

Musta ok silloin kun ounastelee, josko kuumetta olisi - esim. yöllä kun ei raaski pyllystä alkaa mittaamaan ja herättämään; jos mittari näyttää päälle 38:aa niin olen pepusta " tarkistanut" ja aika yksi yhteen mennyt.

Aikuisilla näyttää ihan liian alhaisia lukemia.

Vierailija
5/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikuisilla näyttää ihan liian alhaisia lukemia.

Vierailija
6/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin, vaikka olisin ollut sisällä/liikkumatta yms. pidemmän aikaa. Kun tunnen oloni kuumeiseksi (ja reumaatikkona todellakin tiedän kokemuksesta, kun lämpö koholla) näyttää mittari 36 ja risat, suusta/kainalosta mitattuna 37,5/38,0.

Ois tosiaan mielenkiintoista tietää, miksi lapsilta tuo mittaus onnistuu muuta aikuisilta (ainakaan meillä) ei...