Kysymys naisille, jotka saavat vaginaorgasmeja
Tiedän, että se taitaa olla harvinaisempi orgasmin muoto, mutta olisin silti kysynyt neuvoja naisilta, jotka niitä saavat. Onko joku, joka olisi "oppinut" niitä saamaan? Miten? Vaimo sai joskus alussa niitä, mutta sen jälkeen kun ne loppuivat, on Satisfyer ollut apuna. Se on ihan ok, mutta olisi kiva tietää voisiko tässä uudestaan?
Ja jättäkää trollit vastaamatta, kiitos. Lukisin mielelläni järkeviä vastauksia jos joku niitä sattuu kirjoittamaan.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan yhdynnässä mutta se ei ole vaginaorgasmi. Suosittelen ainakin kokeilemaan cat-asentoa jos ette ole vielä sitä tehneet. Siinä klitoris saa stimulaatiota yhdynnässä.
Jääkö se pinnalliseksi, niin ettei emätin supistele? Vai mistä tiedä?
Mitä ihmettä? Kyllä se emätin supistelee orgasmissa vaikka se olisi saatu klitoriksen stimulaation kautta. Minä en saa orgasmia pelkästään vaginaalisen stimulaation avulla. En siis saa vaginaorgasmia. Saan kuitenkin yhdynnässä, kun klitoris saa riittävän stimulaation. Esimerkiksi cat-asennossa tai minä päällä. Minä en tiedä eroaako vaginaorgasmi jotenkin klitorisorgasmista koska en ole koskaan saanut vaginaorgasmia.
Minulla ei ole mitään tuntoa g-pisteen kohdalla eli minulta se ilmeisesti puuttuu kokonaan. Pystyn kuitenkin saamaan orgasmin seksilelulla, joka yltää hyvin syvälle ja se orgasmi on erilainen kuin klitorisorgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan yhdynnässä mutta se ei ole vaginaorgasmi. Suosittelen ainakin kokeilemaan cat-asentoa jos ette ole vielä sitä tehneet. Siinä klitoris saa stimulaatiota yhdynnässä.
Jääkö se pinnalliseksi, niin ettei emätin supistele? Vai mistä tiedä?
Mitä ihmettä? Kyllä se emätin supistelee orgasmissa vaikka se olisi saatu klitoriksen stimulaation kautta. Minä en saa orgasmia pelkästään vaginaalisen stimulaation avulla. En siis saa vaginaorgasmia. Saan kuitenkin yhdynnässä, kun klitoris saa riittävän stimulaation. Esimerkiksi cat-asennossa tai minä päällä. Minä en tiedä eroaako vaginaorgasmi jotenkin klitorisorgasmista koska en ole koskaan saanut vaginaorgasmia.
Minun käsitykseni mukaan klitorisorgasmi om sellainen, jossa vain lantionpohjan lihakset ja pillun alin osa jännityy, muttei emätin supistele. Sitten kun emätinkin supistelee on orgasmi voimakkaampi ja vaginaorgasmi. Tämän huomannut vaimollani ja yleensä emättimen supisteluun on vaatinut ainakin sormet tai kullini syvemmällä emättimeen. Aivan emättimen pohjalta on taas lähteneet kohdunkaulan orgasmit, jossa supistelleet kaikki, lantionpohjan lihakset emätin, kohtu ja sisemmät läntionalueen lihakset ja koko kroppa muutenkin. Eli kolme erilaista orgasmia. Yhtäkään ei ole saanut pelkän klitoriksen koskettelusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tuntoa g-pisteen kohdalla eli minulta se ilmeisesti puuttuu kokonaan. Pystyn kuitenkin saamaan orgasmin seksilelulla, joka yltää hyvin syvälle ja se orgasmi on erilainen kuin klitorisorgasmi.
Onko g-piste yestailut suoritettu kun olet oikeasti lähellä orgasmia ja tarpeeksi kovaa?
Mun ex sai melkein nostaa ilmaan et g piste stimuloitui ja sit lähti.
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko g-piste yestailut suoritettu kun olet oikeasti lähellä orgasmia ja tarpeeksi kovaa?
Jalat koukkuun ja nostelee lantiota vasten toisen kasvoja silleen, kuin tuntuu parhaalta. Tässä tulee niin kovaa, et välillä sattuu, kun ei tajua tai pysty himmailla ja jos on ollut pitkä tauko orgasmeissa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat koukkuun ja nostelee lantiota vasten toisen kasvoja silleen, kuin tuntuu parhaalta. Tässä tulee niin kovaa, et välillä sattuu, kun ei tajua tai pysty himmailla ja jos on ollut pitkä tauko orgasmeissa.
Meil toimi ex kanssa parhaiten se et hän makasi tikku suorassa tyyny lantion alla. 2 sormea koukkuun sisään ja kova nosto ja hieronta ylävartalon suuntaan.
Toi voima millä hänen g piti käsitellä oli ihan älytön
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meil toimi ex kanssa parhaiten se et hän makasi tikku suorassa tyyny lantion alla. 2 sormea koukkuun sisään ja kova nosto ja hieronta ylävartalon suuntaa
Toi voima millä hänen g piti käsitellä oli ihan älytön
Vaimolla toiminut sama juttu, tyyny lantion alla jalat suorana. Välillä vaatinut vain kovaa painetta kahdella sormeella g-pisteeseen niin lähtenyt. Yleensä aina käynyt niin että orgasmin lähetessä hänen selkänsä nousee kaarelle, pylly ylös tyynystä ja pillu suuta kohti orgasmia ennen. Siitä tiedän aina, että voi alkaa nostamaan sormilla g-pisteesta ja pillun etureunasta vielä ylemmäs niin jo on lähtenyt rajusti. Hänellä on niin paljon voimaa selässä ja kropassa, että lähärissäkin mun 70kg on nousut helposti ilmaan selän mennessä kaarelle ja lantion noustessa korkealle tyynystä irti. On ollut ihana kokea noi. Hienoja hetkiä miehellekin.
Jokapaikka supistelee ihan klitorisorgasmissa, se on selvä. Ihan sama onko kalu silloin pillussa tai ei.
Jos mies kestää noin 0-3 minuuttia, on täysin mahdotonta naisen saada orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Toki jos ei naisena osaa vaatia esileikkiä niin sitten ehkä. Itse tulen 30sekunnissa jos lämmittelyä on tarpeeksi takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin opetellut just treenaamalla lihaksia, tosin muunkin kiihotuksen pitää olla kohdillaan. Aina ei kyllä tule
Treena vaikka maailman tappiin, mutta jos ei tunnu miltään eniin ei tunnu. Onko tämä vaikeaa yhä vain ymmärtää. Ja näin useimmilta naisilta tuntuu, ja sitten miehet kieltäytyvät koskettelematsa sitä klitorista.. mikä on siis syy kaikkeen?
En tiedä missä maailmassa sinä elät. Mutta mun maailmassa se, että yhdyntä ei tunnu naisesta miltään, on harvinaista. Perustan tämän siihen, mitä olen elämäni aikana jutellut, lukenut ja kuullut aiheesta. Ja miehet, jotka kieltäytyvät koskettamasta klitorista? Ei ole tullut vastaan, kokemusta on n sadasta miehestä. Harvinaisia nekin taitaa olla.
Miksi jatkuvasti viljelet tätä samaa juttua yleisenä totuut
Kyseessä Klitoris Hullu eli tuttavallisemmin KH. Kiukkuinen seniori, jonka mieliala lääkitys ei ole ihan kohdallaan. Sillä on tunnoton pillu ja epäilen sen olevan lesbo. Koska se ite ei saa kullista mitään iloa, ei muutkaan saa.
Palstan vittumaisin jankkaaja.
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielentilan pitää olla hyvä, mukava, turvallinen ja kiihottunut. Mies alle ja lantio sellaiseen kulmaan, kun yskäisisi. Nainen päälle ja liikkuu vaakatasossa, ei ylösalas pomppien. Mies voi auttaa ottamalla kiinni pakaroista ja vetämällä itseään vasten. Tuplastimulaatio sekä vaginan sisälle että klitan ulkoiseen osaan.
Se on just näin. Yhdyntä on tekniikkalaji, jossa naisenkin pitää tulla miestä vastaan ja säätää lantionkulma sellaiseksi että saa orgasmin yhdynnässä. Vaimoni osannut tuon luonnostaan jo nuoresta lähtien. Hän on ensimmäiseni ja ainoani, joten minulla ei ollut tuota osaamista tai kokemusta. Mutta onneksi otin opiksi ja opin nopeasti. Hän sai yhdynnöissä aina rajusti yli 40 vuotta ja vasta viime vuosina yhdyntäorgamit on hiipuneet tai jääneet edes yri
Toisin sanoen piuha poikki pään ja pillun väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kakkosta. Saatat yllättyä...
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Toki jos ei naisena osaa vaatia esileikkiä niin sitten ehkä. Itse tulen 30sekunnissa jos lämmittelyä on tarpeeksi takana.
Näin meilläkin. Vaimo saanut huolellisen esileikin jälkeen tuhansia orgasmeja heti yhdynnän aloituksessa ja viimeistään 3min kohdalla. Jos mennyt siitä yli on orgasmi kadonnut sen kauemmas mitä kauemmas jatkettu. Siksi käännytty lähäristä heti vaimo päälle, jos ei heti tullut. Päällä ollessaan ottanut itse parissa minuutissa ja itsekin kestänyt paremmin pienen asennon vaihdon ansiosta. Sitä en tiedä paljonko on riippunut isosta paksusta kulistani. Tuntunut ja hangannut niin isosti, ettei vaimon pillu ole kestänyt kovinkaan kauaa naimista. Tuntenut tulleensa otetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin. Vaimo saanut huolellisen esileikin jälkeen tuhansia orgasmeja heti yhdynnän aloituksessa ja viimeistään 3min kohdalla. Jos mennyt siitä yli on orgasmi kadonnut sen kauemmas mitä kauemmas jatkettu. Siksi käännytty lähäristä heti vaimo päälle, jos ei heti tullut. Päällä ollessaan ottanut itse parissa minuutissa ja itsekin kestänyt paremmin pienen asennon vaihdon ansiosta. Sitä en tiedä paljonko on riippunut isosta paksusta kulistani. Tuntunut ja hangannut niin isosti, ettei vaimon pillu ole kestänyt kovinkaan kauaa naim
Säälittäviä tommoset minuuttimunat.
Jos seksi ei tuota nautintoa niin miksi se ei katkeroittaisi? Aika paljonhan siinä elämästä jää kokonaan pois.
5. Missä asennossa nainen saa takuuvarmasti orgasmin?
Jos mieli on kiihottunut, asennolla ei ole juurikaan väliä. Monesti nainen saa silti orgasmin varmemmin asennossa, jossa tuntoherkkä klitoris saa riittävästi kosketusta. Koska naiset ja heidän kumppaninsa ovat anatomialtaan erilaisia, yhtä takuuvarmaa asentoa ei ole.
Klitoris ei ole piste virtsaputken suun yläpuolella, vaan suurin osa siitä on näkymättömissä. Orgasmin saaminen yhdynnässä edellyttää usein klitorikseen kohdistuvaa painetta tai kosketusta. Yhdynnässä peniksen tuottama stimulaatio ei aina riitä orgasmiin, jolloin voi käyttää lisäksi seksileluja, omaa tai kumppanin kättä.
Juuri tämä menetelmä. Tulee suorastaan räjähtävä orgasmi ja näkyy tähtiä.