Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, jotka saavat vaginaorgasmeja

Vierailija
16.10.2024 |

Tiedän, että se taitaa olla harvinaisempi orgasmin muoto, mutta olisin silti kysynyt neuvoja naisilta, jotka niitä saavat. Onko joku, joka olisi "oppinut" niitä saamaan? Miten? Vaimo sai joskus alussa niitä, mutta sen jälkeen kun ne loppuivat, on Satisfyer ollut apuna. Se on ihan ok, mutta olisi kiva tietää voisiko tässä uudestaan?

Ja jättäkää trollit vastaamatta, kiitos. Lukisin mielelläni järkeviä vastauksia jos joku niitä sattuu kirjoittamaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan yhdynnässä mutta se ei ole vaginaorgasmi. Suosittelen ainakin kokeilemaan cat-asentoa jos ette ole vielä sitä tehneet. Siinä klitoris saa stimulaatiota yhdynnässä. 

Vierailija
22/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin opetellut just treenaamalla lihaksia, tosin muunkin kiihotuksen pitää olla kohdillaan. Aina ei kyllä tule

Treena vaikka maailman tappiin, mutta jos ei tunnu miltään eniin ei tunnu. Onko tämä vaikeaa yhä vain ymmärtää. Ja näin useimmilta naisilta tuntuu,  ja sitten miehet kieltäytyvät koskettelematsa sitä klitorista.. mikä on siis syy kaikkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginaorgasmeja voi saada 1/3 naisista, joilla on synnynnäisesti vapinan aukko ja klitoris tarpeeksi lähellä toisiaan niin, että penis ylettyy stimuloimaan klitorista vaginan sisältäpäin. 2/3 naisista etäisyys on niin pitkä, että klitoris tarvitsee stimulointia ulkoapäin.

Eli voit etsiä naisen, joka kuuluu suäynnynnäisesti tuohon kolmasosan vähemmistöön, tai sitten voit itse syntyä sellaiseksi, että sinulla on ihan äärettömän paksu penis. Tai sitten vaan opettelet sormettamaan.

Oletko nainen? Jos olet niin harvinaisen pihalla naisen anatomiasta. Ja sitten vielä valitetaan, kun miehet ei ymmärrä...

Vierailija
24/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan yhdynnässä mutta se ei ole vaginaorgasmi. Suosittelen ainakin kokeilemaan cat-asentoa jos ette ole vielä sitä tehneet. Siinä klitoris saa stimulaatiota yhdynnässä. 

CAT asento on ihan satavarmasti yhdyntäasento, joten orgasmi on saatu yhdynnässä.

Vierailija
25/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CAT asento on ihan satavarmasti yhdyntäasento, joten orgasmi on saatu yhdynnässä.

Niinhän minä sanoin. Saan yhdynnässä. Mikä siinä nyt oli vaikea ymmärtää? 

Vierailija
26/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan että aika moni nainen niitä saa penetraation aikana.

Vierailija
27/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielentilan pitää olla hyvä, mukava, turvallinen ja kiihottunut. Mies alle ja lantio sellaiseen kulmaan, kun yskäisisi. Nainen päälle ja liikkuu vaakatasossa, ei ylösalas pomppien. Mies voi auttaa ottamalla kiinni pakaroista ja vetämällä itseään vasten. Tuplastimulaatio sekä vaginan sisälle että klitan ulkoiseen osaan.

Vierailija
28/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi etusormea etuseinään ja nuolentaa samalla! Muista, että klitoriksessa on kaksi juurta... Opiskele ja nauti onnen antamisessa. Seksi on parasta oman kullan kanssa ;)

Vierailija
29/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinasta, vaan ihan yleistä on saada vaginaorgasmeja.

Vierailija
30/58 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin opetellut just treenaamalla lihaksia, tosin muunkin kiihotuksen pitää olla kohdillaan. Aina ei kyllä tule

Treena vaikka maailman tappiin, mutta jos ei tunnu miltään eniin ei tunnu. Onko tämä vaikeaa yhä vain ymmärtää. Ja näin useimmilta naisilta tuntuu,  ja sitten miehet kieltäytyvät koskettelematsa sitä klitorista.. mikä on siis syy kaikkeen?

Onko sun läheiset koskaan olleet huolissaan mielenterveydestäsi?

Vierailija
31/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan että aika moni nainen niitä saa penetraation aikana.

Saa penetraation aikana mutta saako nimenomaan vaginaorgasmin?

Vierailija
32/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa vaimosi teeskenteli mutta lopetti kun ei enää jaksanut.

Vierailija
33/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ero nautinnossa on vaginaorgasmilla ja klitorisorgasmilla?

Fjjf
34/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei saanut millään vagina orkkuja.. kunnes alettiin opiskella tantra seksiä. Nykyään saa 4 erityyppistä orgasmia ja 3 niistä klitorista ei stimuloida...

Väitän että keskittyminen on kaiken a ja o.

Vierailija
35/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä maailmassa sinä elät. Mutta mun maailmassa se, että yhdyntä ei tunnu naisesta miltään, on harvinaista. Perustan tämän siihen, mitä olen elämäni aikana jutellut, lukenut ja kuullut aiheesta. Ja miehet, jotka kieltäytyvät koskettamasta klitorista? Ei ole tullut vastaan, kokemusta on n sadasta miehestä. Harvinaisia nekin taitaa olla. 

Miksi jatkuvasti viljelet tätä samaa juttua yleisenä totuutena?

Eri

Vierailija
36/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä maailmassa sinä elät. Mutta mun maailmassa se, että yhdyntä ei tunnu naisesta miltään, on harvinaista. Perustan tämän siihen, mitä olen elämäni aikana jutellut, lukenut ja kuullut aiheesta. Ja miehet, jotka kieltäytyvät koskettamasta klitorista? Ei ole tullut vastaan, kokemusta on n sadasta miehestä. Harvinaisia nekin taitaa olla. 

Miksi jatkuvasti viljelet tätä samaa juttua yleisenä totuut

Puhut yhden naisen kokemuksella. Minäkin kuulun niihin, jotka eivät pysty saamaan vaginaorgasmia, eikä yhdyntä tunnu oikeastaan miltään. Yleisyys ei ole minulla tiedossa.

Vierailija
37/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielentilan pitää olla hyvä, mukava, turvallinen ja kiihottunut. Mies alle ja lantio sellaiseen kulmaan, kun yskäisisi. Nainen päälle ja liikkuu vaakatasossa, ei ylösalas pomppien. Mies voi auttaa ottamalla kiinni pakaroista ja vetämällä itseään vasten. Tuplastimulaatio sekä vaginan sisälle että klitan ulkoiseen osaan.

Se on just näin. Yhdyntä on tekniikkalaji, jossa naisenkin pitää tulla miestä vastaan ja säätää lantionkulma sellaiseksi että saa orgasmin yhdynnässä. Vaimoni osannut tuon luonnostaan jo nuoresta lähtien. Hän on ensimmäiseni ja ainoani, joten minulla ei ollut tuota osaamista tai kokemusta. Mutta onneksi otin opiksi ja opin nopeasti. Hän sai yhdynnöissä aina rajusti  yli 40 vuotta ja vasta viime vuosina yhdyntäorgamit on hiipuneet tai jääneet edes yrittämättä. Halunnut suuseksillä ja sormet pilluun. Mutta eipä vaimo ole enää yhtä notkea ja vetreäkään, kuin nuorempana. Olen silti ikuisesti kiitollinen, että sain noin kauan nauttia vaimon rajuista kokonaisvaltaisista orgasmeista ja pillun puristeluista ja lypsämisestä. Nautin toki nykyisistäkin nuolemalla saaduista joita hänen täytyy saada joka viikko vähintään kerran.

Vierailija
38/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö se pinnalliseksi, niin ettei emätin supistele?  Vai mistä tiedä?

Vierailija
39/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin. Yhdyntä on tekniikkalaji, jossa naisenkin pitää tulla miestä vastaan ja säätää lantionkulma sellaiseksi että saa orgasmin yhdynnässä. Vaimoni osannut tuon luonnostaan jo nuoresta lähtien. Hän on ensimmäiseni ja ainoani, joten minulla ei ollut tuota osaamista tai kokemusta. Mutta onneksi otin opiksi ja opin nopeasti. Hän sai yhdynnöissä aina rajusti  yli 40 vuotta ja vasta viime vuosina yhdyntäorgamit on hiipuneet tai jääneet edes yrittämättä. Halunnut suuseksillä ja sormet pilluun. Mutta eipä vaimo ole enää yhtä notkea ja vetre

Olen itse keski-ikäinen eli hyvin pitkä seksihistoria takana. Varmasti kaikki asennot mitä maailmasta löytyy on kokeiltu ja muut temput. Silti en ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä.

Fjfj
40/58 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin. Yhdyntä on tekniikkalaji, jossa naisenkin pitää tulla miestä vastaan ja säätää lantionkulma sellaiseksi että saa orgasmin yhdynnässä. Vaimoni osannut tuon luonnostaan jo nuoresta lähtien. Hän on ensimmäiseni ja ainoani, joten minulla ei ollut tuota osaamista tai kokemusta. Mutta onneksi otin opiksi ja opin nopeasti. Hän sai yhdynnöissä aina rajusti  yli 40 vuotta ja vasta viime vuosina yhdyntäorgamit on hiipuneet tai jääneet edes yrittämättä. Halunnut suuseksillä ja sormet pilluun

Ajatella ongelma voi olla pelkästään mentaalipuolella. Et osaa keskittyä tai olet päättänyt ettet saa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä