Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 54 ja tuntuu, että työelämä oli tässä

Vierailija
16.10.2024 |

Eläkeikään on vielä 13 vuotta, mutta ei ole työtä, ei toivoa, eikä motivaatiotaan. Kai se on vaan kerättävä tölkkejä työttömyyspäivärahan lisäksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pimeitä töitä aina kun tarjotaan. Viime vuosina on tarjottu töitä ja myyn myös kalaa jota kalastan itse ja kalaa menee kaupaksi todella hyvin. Kaikki menee minä saan ja saa siitä 200-300 euroa viikossakin rahaa ja kulut on jotain 10 euroa veneen bensaan.

Vierailija
2/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomessa. Taas alkanut 10 vuoden lama ja ilmapiiri on todella vihamielinen kantaväestöä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on luvannut 100 000 uutta työpaikkaa, että vielä on toivoa. Olen kyllä vähän skeptinen, mutta ei mikään lama kestä ikuisesti.

Vierailija
4/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja vietin todella mukavan loman Thaimaassa. Siellä kolme naista tienasi reilusti yli 10* paikallisen keskipalkkaa suuremmat viihdytyskorvaukset. Noin 3* tunti mitä itse keskituloisena tienaan Suomessa.

Vierailija
5/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus on luvannut 100 000 uutta työpaikkaa, että vielä on toivoa. Olen kyllä vähän skeptinen, mutta ei mikään lama kestä ikuisesti.

Onko luvannut suomalaisille? Toimethan on kaikilla puolueilla ja poliitikoilla että pitää pidetään yllä kehitysmaista kansainvaellusta suomeen ja niille menee näyttäävästi kaikki iisit duunit.

Vierailija
6/6 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan koulutus aloittajalla on? Mitä töitä tehnyt viimeksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi