Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain huippupalkkaisen työn Irlannista, joten se on bye bye kotimaa!

Vierailija
16.10.2024 |

Ensi viikolla alkaa vakituinen työ // viikko aikaa pakata // lennot varattuna....jeee!!

Annan teille ilmaisen vinkin Älkää laittako munia samaan koriin.

Onneksi pääsen pois täältä kateiden ja kyylien maasta // sen voin sanoa, että ei tule ikävä enkä aio palata maitojunalla takaisin.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippupalkkainen puhelinmyyjän työ. Onnea valitsemallesi uralle.

Harmi, että olet katkera // Mistä moinen viha puhelinmyyjiä kohtaan?? // Minä sain ihan itse huippupalkkaisen vakipestin asiantuntijana Irlannista.

Eikö kannattaisi iloita siitä, että ihmisillä on töitä?? // En ole puhelinmyyjä.

Vierailija
42/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

Ihmettelen noita pysy siellä ja älä tule takaisin -kommentteja. Miten Suomi hyötyy, kun veronmaksaja häipyy? Kela-goldilaiset meilä häipyä voisi.

Negatiiviset on niitä kateellisia jotka ap jättää ruikuttamaan Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit miten menee ja mistä löysit asunnon.

T. Dublinista ystävän sohvalta

Vierailija
44/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummu kirjoitti:

Kateelliset akat taas täällä itkevät

Kuka täällä on kateellinen ja mistä? Tiedoksesi, on paljon muitakin tunnetiloja, kuin kateus. Kuten huvittuneisuus siitä, että joku kirjoittaa noin saatuaan unelmatyön ulkomailta. Vauva.fi:ssä.  Kommentointi siitä ei ole suinkaan kateutta, kuten varmaan ymmärrät itsekin hetken mietittyäsi.

Se on juuri kateutta ja veetutusta, koska itse ei pysty eikä osaa.

Sehän tässä nimettömässä nettikeskustelussa onkin niin ihmeellistä, että kaikki tulkinnat toisten motiiveista ovat täyttä arvailua. Mistä tiedät kommentoijien osaamistason, koulutuksen, tai tyytyväisyyden nykyiseen elämäntilanteeseensa? Et niin mistään. Teet tulkintoja parin lauseen perusteella, jopa kirjoittajan sukupuolesta. Jos itse olisin vielä työelämässä ja niin nuori, että tuollainen mahdollisuus tulisi eteen, niin tuskin kirjoittaisin vauvapalstalle :D

Vierailija
45/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlanti on täysin k u s t u. Onnea vaan

Ai että olet katkera // Irlanti tarjosi kovapalkkaisen vakityön, mitä ei kotimaassa saa, vaikka päällään seisoisi // Onnea valitsemallesi positiivisuuden tielle.

Kiss & Goodbye...

Vierailija
46/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että olet katkera // Mistä moinen viha puhelinmyyjiä kohtaan?? // Minä sain ihan itse huippupalkkaisen vakipestin asiantuntijana Irlannista.

Eikö kannattaisi iloita siitä, että ihmisillä on töitä?? // En ole puhelinmyyjä.

Taidat olla runoilija, kun käytät tuollaista välimerkkiä 🤣

Vierailija
47/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla onkin yrityksillä ja ihmisillä ostovoimaa ja mahdollisuus maksaa hyvää palkkaa, koska ei ole sosialistimaa kuten Suomi. Täällä valtio ryöstää ihmiset ja yritykset, tukahduttaa isoilla veroilla kaiken. Jotta tyhjäntoimittajat saisivat rahaa valtiolta.

Vierailija
48/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

Näyttää kiinnostavan, kun keskustelua on jo kolmatta sivua.

Vierailija
49/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et saanut duuniasi työhakemuksen pohjalta // Sen verran outoa on tuo kirjallinen ilmaisu

Vierailija
50/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin maksanut vuosikymmenet veroja ja nyt kun itse tarvitsisin jotain, ei heru. Ainoastaan itänaapurissa on asiat huonommin. Juu ja katselen itsekin työpaikkoja muualta.

Vierailija
51/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittajassa on jotain pahasti vialla, kun ei Suomessa työllistynyt. Mietin vain

Vierailija
52/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen opettelemaan irlantilais-katolilaista vähäeleisyyttä ja hillittyä käytöstä. Ulkomaalaisia katsotaan aina vähän epäröiden.

Höpöhöpö. Asuin Irlannissa  3 vuotta ja kansa on erittäin ystävällistä ja vieraanvaraista.

Vierailija
53/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin äidinkielen tunnille!

Vierailija
54/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

Näyttää sinuakin kiinnostavan, kun viestin avasit :D

Vierailija
55/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  sieltä leprechaunit loppuneet omastatakaa

Ei, niitä on kyllä siellä paljon. Monet irlantilaiset miehet nimittäin muistuttaa ihan aitoa leprechaunia :D Sellaisia lyhyitä, punatukkaisia, keski-ikään mennessä vähän mahakkaita ja pönäköitä, suomalaiseenkin verrattuna superkalpea iho. Ihan on puutarhatontun tai leprechaunin näköisiä :D Keksinhän minäkin lopulta asian mikä Suomessa on paremmin - suomalaiset miehet on paljon komeampia kuin irlantilaiset.

Vierailija
56/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varmaan lähden väiteltyäni. Suomen päättäjät ovat ottaneet sellaisen linjan, että saatetaan hyvinkin olla luisumassa ilmisotaan Venäjän kanssa. En jää tänne tykinruoaksi. Muutenkin paremmat työt usein ulkomailla. 

Vierailija
57/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla runoilija, kun käytät tuollaista välimerkkiä 🤣

Itseasiassa kyllä // Rakastan runoja // I love poetry.

Vierailija
58/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irlanti on täysin k u s t u. Onnea vaan

Kyllä tässä on Kokoomuksen ja Persujen toimesta paskottu lähinnä Suomi. M50

Yhyy Yhyy 

Vierailija
59/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, hienoa kun pääset toteuttamaan haaveitasi! Kyllä se elämä kantaa! Kirjoittelehan kuulumisiasi joskus tännekin! Onnea matkaan!

Vierailija
60/122 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et saanut duuniasi työhakemuksen pohjalta // Sen verran outoa on tuo kirjallinen ilmaisu

Kokonaisuus ratkaisi // Olen lahjakas // Kiss & goodbye kotimaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi