Pitäisikö kertoa salarakkaan puolisolle mitä teimme miehen kanssa kun nainen oli laitoksella?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä kertoa, ei se ole sinun asiasi ilmoittaa tuollaisia.
Jos mies haluaa siitä kertoa rouvalleen, niin siitä vaan, sinä et siitä puhu.
Miksi ei ap voisi puhua? En mä ainakaan tuollaisen limanuljaskamiehen kanssa haluaisi olla.
Jorma Juustomunan satuketju ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tämä 60- luvulla? Mitä sitä yli 50v vanhoja asioita enää. Ei se ollu kellekään tärkeää. Boomeriäitini puhui laitoksella synnyttämisestä.
Missä nykyään synnytetään?
Vierailija kirjoitti:
Kertoakko salarakkaan puolison naisen miehelle. Siinäpä kysymys.
Nää on niin loogisia. Minkäs teet kun naisena esiintyminen nyrjäyttää Jorman aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä kertoa, ei se ole sinun asiasi ilmoittaa tuollaisia.
Jos mies haluaa siitä kertoa rouvalleen, niin siitä vaan, sinä et siitä puhu.
Miksi ei ap voisi puhua? En mä ainakaan tuollaisen limanuljaskamiehen kanssa haluaisi olla.
Älä hetkeäkään luule ap:tä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tämä 60- luvulla? Mitä sitä yli 50v vanhoja asioita enää. Ei se ollu kellekään tärkeää. Boomeriäitini puhui laitoksella synnyttämisestä.
Aika pitkälti tien päällä taksiin tai ambulanssiin, koska synnytyssairaaloita on lopetettu niin rajulla kädellä. Synnytystalkoot!
Olet siis oikeasti mies joka kerrankin sai miestä, säälittävä yritys.
Eiköhän tuo laitoksesta puhuminen ole alueellista. Ite oon nelikymppinen ja täällä päin on aina puhuttu, että mennään laitokselle, kun mennään synnyttämään.
Säälittäviä olette te jotka haluatte luulla mua mieheksi. Ajatteletteko te että juuri teidän mies oli se jonka kanssa vietin pari unohtumatonta päivää nauttien ihan kahdestaan ja siksi yritätte uskotella itsellenne että otsikko ja aihe on miehen aloitus?
Ettekö te luota miehiinne sen verran että kohoaisitte tuon ajatuksen yläpuolelle ja uskoisitte että juuri teidän miehet eivät ikinä voisi tehdä niin? Vai voisivatko?
En tiedä onko kyseinen nainen täällä palstalla lukemassa tätä. Tai sitä, onko miehensä kertonut totuutta hänelle. Tai edes sitä ovatko naimisissakaan. Kerran tuon tapahtuman jälkeen olen kohdannut miehen, kumpikin muisti mitä tapahtui. Hän iski silmää, sanaakaan emme vaihtaneet.
Minä en aio kertoa.
Kiitos ja näkemiin. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kuin joku kehitysvammaisen rustaama provo.
Minusta taas kuin jonkun. kasikymppisen avaus. Äitivainaa puhui laitoksesta kun tarkoitti synnyttämistä.
Tajusit kuitenkin mitä tarkoitin:)
Nämä nykyajan ihmiset osaavat, mitä se onkaan, niin! googlettaa. Sinua kaivelee vielä vuosikymmeniä sitten tapahtunut nöyryytys, kun et saanut perhettä. Vanhat asiat alkaa pyöriä ajatuksissa. Mene vaikka iltapäivätansseihin. Voihan se olla jäänyt leskeksi. Tajuat, mitä tarkoitan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnärillä 90-luvulla. En tiedä, missä nyt.
Kyllä. Tottakai. Tee arvio myös toiselle, jos on kyseessä pelimies. Mies toki jää kiinni jos on muita naisia, joskus. Tai sitten nainen elää valheessa.
Miksi hän oli Porvoon poliisilaitoksella?
Voit varmasti pitää sen miehen. Ei siitä muuhun enää ole kun elarit maksamaan. Nainen on onnellisimmillaan pienen nyytin kanssa, ei sille miehelle aikaa muutenkaan enää olisi. Nainen ei miestä tarvii kun siittämään.
Jos haluat olla ilkeä, korostaa omaa erinomaisuuttasi ja pahoittaa tuoreen äidin mielen herkässä vaiheessa, niin siitä vaan.
Kertoakko salarakkaan puolison naisen miehelle. Siinäpä kysymys.