Pitäisikö kertoa salarakkaan puolisolle mitä teimme miehen kanssa kun nainen oli laitoksella?
Kommentit (57)
Älkää nyt viitsikö tarttua jonkun 60+ v mummelin tylsän aamun provoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Taas kuin joku kehitysvammaisen rustaama provo.
Veikkaan jonkun eläkeläisen, joku setämies +60v, joka yrittää luoda naisvihaa.
Kukaan alle 50v ei nykyään puhu "laitoksesta".
Mille laitokselle?
Poliisilaitos
Palolaitos
Vesilaitos
Postilaitos
Vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö tarttua jonkun 60+ v mummelin tylsän aamun provoiluun.
Olen 40+. Mies oli nuorempi.
Taitaa aapee kirjoitella näitä laitoksessa ollessaan.
Sperma viemärin muistelut. 🤭 Sai varattua munaa ja vieläkin muistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas kuin jonkun. kasikymppisen avaus. Äitivainaa puhui laitoksesta kun tarkoitti synnyttämistä.
Laitoksella oltiin joskus 1960-luvulla tai oikeastaan ennen sitä. Ap siis muistelee jotain noin 60v sitten tapahtunutta asiaa, joka lienee kaikin tavoin rikoksena jo vanhentunut.
Eikös se kuulu muistisairauden oireisiin että alkaa elämään nuoruuttaan uudelleen.
Minunkin ukkini ihmetteli vanhainkodeissa, että mikä paikka tämä on. Käski antaa hevoselle heiniä kun menen kotiin. Se hevonen oli kuollut ennen syntymääni.
Puolisoni ukki puolestaan luuli joutuneensa venäläisten vangiksi kun oli sairaalassa osastolla. Yritti paeta ja löi hoitajan tajuttomaksi.
Hehe, kaikki tietävät mitä ap tarkoittaa laitoksella mutta tartutaan lillukanvarsiin sanasta LAITOS. Kuitenkin, kaikki tietävät mitä laitosta ap tarkoitti. Mammat pelkäävät että juuri hänen ukkonsa kävi vieraissa ap hempukan luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas kuin jonkun. kasikymppisen avaus. Äitivainaa puhui laitoksesta kun tarkoitti synnyttämistä.
Laitoksella oltiin joskus 1960-luvulla tai oikeastaan ennen sitä. Ap siis muistelee jotain noin 60v sitten tapahtunutta asiaa, joka lienee kaikin tavoin rikoksena jo vanhentunut.
Synnytyslaitos se on edelleen. Kertomani asia tapahtui alle 5 vuotta sitten.
Kukaan ei synnytyssairaalasta käytä nimitystä "laitos" kuin yli 70-80vuotiaat.
Ei ainakaan omassa tuttavapiirissä, vaikka ollaan yli 50v . Kyllä yleisesti puhutaan synnytyssairaalaata.
Kannattaa kertoa. Pääsette viettämään muitakin öitä, kun nainen heittää surkimuksen pihalle. Ei tuollainen sovi isäksi eikä aviomieheksi. Yäk.
Vietin kaksi ihanaa vuorokautta miehen kanssa johon olin ihastunut, sillä aikaa kun vaimonsa oli SYNNYTYSSAIRAALASSA synnyttämässä. Tiesimme mitä teimme, ja se oli molemmista ihanaa.
Haluatteko että avaan uuden ketjun josta korvaan sanan "laitos" synnytyssairaalalla? Se ei tapahtunutta miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, kaikki tietävät mitä ap tarkoittaa laitoksella mutta tartutaan lillukanvarsiin sanasta LAITOS. Kuitenkin, kaikki tietävät mitä laitosta ap tarkoitti. Mammat pelkäävät että juuri hänen ukkonsa kävi vieraissa ap hempukan luona.
Jos minä olen hempukka, miksi kutsuisit miestä? Meitä oli kaksi, vain nainenko saa hempukka-nimityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen hempukka, miksi kutsuisit miestä? Meitä oli kaksi, vain nainenko saa hempukka-nimityksen.
Hempukka & Häntäheikki - Match Made In Heaven👍🏻 Kannattaa ehdottomasti kertoa puolisolle niin saatte toisenne ja voitte elää elämänne yhdessä onnellisena loppuun asti.
Ei muuta kuin jatka roikkumista tuossa vätyksessä, sovitte toisillenne täydellisesti. Totuus paljastuu aina
Vierailija kirjoitti:
Vietin kaksi ihanaa vuorokautta miehen kanssa johon olin ihastunut, sillä aikaa kun vaimonsa oli SYNNYTYSSAIRAALASSA synnyttämässä. Tiesimme mitä teimme, ja se oli molemmista ihanaa.
Haluatteko että avaan uuden ketjun josta korvaan sanan "laitos" synnytyssairaalalla? Se ei tapahtunutta miksikään muuta.
Ja sitten ap, kun saat tämän "kultakimpaleen", olet synnyttämässä teidän yhteistä lasta, niin hän viettää kiihkeät 2 vuorokautta seuraavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin jatka roikkumista tuossa vätyksessä, sovitte toisillenne täydellisesti. Totuus paljastuu aina
En roiku, en ole roikkunutkaan. Mietin vain kannattaako kertoa hänen vaimolleen mitä silloin tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En roiku, en ole roikkunutkaan. Mietin vain kannattaako kertoa hänen vaimolleen mitä silloin tapahtui.
Kerro vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ap, kun saat tämän "kultakimpaleen", olet synnyttämässä teidän yhteistä lasta, niin hän viettää kiihkeät 2 vuorokautta seuraavan naisen kanssa.
Olen yli 40. En ikinä voisi näin vanhana haluta tehdä lasta.
Ei tietenkään pidä kertoa, ei se ole sinun asiasi ilmoittaa tuollaisia.
Jos mies haluaa siitä kertoa rouvalleen, niin siitä vaan, sinä et siitä puhu.
Synnytyslaitoksesta ei puhu kuin vanhukset! Me muut menemme sairaalaan synnyttämään, joskin osa pysähtyy välillä bussipysäkille ja väsää lapsen siinä maailmaan.