Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille käynyt näin kuin Angelikalle? Minulle on

Vierailija
15.10.2024 |

Luin Angelika Leikolan haastattelusta hyvän kohdan. Puki sanoiksi sen millaista "hyvienkin ystävien" käytös usein on. Haastattelu koskee eroa, mutta pätee kyllä kaikkiin vaikeisiin tilanteisiin. Ihmiset odottavat että selviät vaikeuksista yksiksesi ja sitten taas voivat palata kun olet ns ennallasi. Tässä ote: 

" Nyt kun kävin Jenkeissä ja oli vähän paha mieli pari päivää, ystävä tuli nukkumaan viereeni, piti kädestä kiinni, haki ruokaa ja järjesti työaikataulunsa uusiksi. Jos Suomessa kysyn apua, että hei, minulla on tosi paha mieli, hyvät ystävät vastaavat, että heillä on kahden viikon päästä 45 minuuttia aikaa lounaalle.

Täällä jätetään ihan yksin. Suomalaiset eivät kestä, jos joku romahtaa. Kun menee huonosti, ihmiset menevät koloihinsa odottamaan, että sinulla on kaikki hyvin ja sitten he voisivat palata. Mutta minulla onkin yllätys odottamassa kaikille ihmisille, jotka jättivät minut yksin eron jälkeen: ei ole enää ikinä mitään asiaa, hän napauttaa ja katsoo suoraan silmiin."

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on erilainen kulttuuri kuin jenkeissä, täällä on "sisu", pitää pärjätä yksin.

Vierailija
2/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että ap on myyty huutokaupassa merirosvolle tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelique oli köytetty laivan keulaan. Kun Angeliwue oli laitettiin ruumaan kävi mies kshleisda käsiksi lun sika limppuunn.

Muistatteko Angeluque sarjat? 

Vierailija
4/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Aika moni tokaisee kaverin vaikeuksista kuullessaan jonkin kliseisen neuvon ja kääntää sitten selkänsä. He olettavat, että ongelma haihtuu sillä tavoin.