Jos heräisit huomenaamuna kaljuna niin mitä teksit ensimmäisenä?
Vetäisitkö huivin päähän ja mitä keksisit sanoa töissä? "Ajelin vahingossa pään kaljuks 🤪" "mulla on syöpä"
Kommentit (33)
Hiusten lähtöä vastaan on mahdotonta taistella, onneksi kaljamaha on estettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran ajoin pääni kaljuksi 1978, kun olin 19-vuotias. Työpaikalla meinasivat kuolla nauruun, koska kaikilla samanikäisillä oli siihen aikaan pitkät tukat. Innoittajani oli Eppu Normaalin Martti Syrjä, joka oli lähes kaljuna Poliisi pamputtaa taas-singlen kansikuvassa.
Jep soittivat punkkia,itsellä pää klaniksi 1980,armeijassa ja sen jälkeen on perinne jatkunut vuosittain tähän päivään asti,viikko sitten taas lähti hiukset .
Vierailija kirjoitti:
Menisin aamupissalle.
Niin minäkin sitten kuppi kahvia ja aamu tupakka, sitten koiran kanssa lenkille. Sitten söisin aamupuuron ja varmaan imuroisin ne hiukset tyynyllä, lähtisin sitten terveyskeskukseen kyselemään miksi hiukset lähti yks kaks.
Kyllä mä varmaankin katsoisin ensin tyynylle. Etsisin hiuksiani.
Katsoisin, että mikään ei ole muuttunut.
Kalju M
Istuisin sinällään ihan normaalisti etätyöpisteelleni ja alkaisin töihin. Toki ihmetyttäisi, mihin päälle metri hiuksia on kadonnut yön aikana ja pitääkö huolestua, mutta sillä hetkellä se tuskin työntekoon pahemmin vaikuttaisi. En mä pidän kameraa päällä kuin harvakseltaan, joten ei kukaan kollega todennäköisesti asiaa näkisi ennen kun pidemmän ajan päästä. Ja pipoa nyt saatan pitää muutenkin, eli jos olisi tarve mennä ihmisten ilmoille ja kaljuus oudoksuttaisi liikaa, niin sitten vaan pipoa syvemmälle päähän.
Katselisin ympärilleni ja miettisin että missä ne hiukset on kun ei niitä ole missään tyynyn lähellä.
Muta siitä tapauksessa että olen kalju sen takia että hiukset eivät vain maagisesti kadonneet vaan tippuivat yön aikana kaikki pois ja lojuvat sängyssäni mietin varmaan että mikä mahtoi olla syynä.
Jäisin sänkyyn ja takoisin nyrkkiä tyynyyn oi miksi minä tuuheatukkainen komea kuoppaleukainen mies olen kalju yhyyhyy.
Menisin suihkuun. Monesti kiehtonut ajatus miltä tuntuu, kun vesi valuisi päätä pitkin. Hiukseni muutenkin takkuuntuvat hamput, joku päivä vielä ajan ne. Sitten kaikkia törkeitä temun peruukkeja vaan.
Menisin suihkuun niin kuin jokaisena työaamuna.
Sanoisin että säästyypähän parturirahat.
Olisin että wtf, itkisin silmät päästäni ja saisin varmaan samalla sydärin ja soittaisin äitille <3 okei, alkaa nyt oikeasti itkettää ku perheessä kokemusta hiustenlähdöstä syöpähoitojen takia. n32