Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v mies ja ei koskaan seurustellut

Vierailija
15.10.2024 |

Onko elämäni parisuhteiden osalta auttamattomasti ohi, jos en ole koskaan seurustellut näin 35vuotiaana miehenä? Asia ahdistaa ja aiheuttaa kovaa tuskaa päivittäin. 

Syynä seurustelemattomuuteeni ovat lapsuuden ja nuoruuden huonot olosuhteet ja kokemukset kotona ja koulussa. En ole aiemmin ollut valmis parisuhteeseen, koska itsetuntoni on ollut täysin romuna. Minulle on tehty naisten toimesta lukematon määrä aloitteita tai tultu ns. tyrkylle elämäni aikana, mutta olen aina joko jättänyt toimimatta tai suorastaan paennut paikalta. Vuosien myötä itsetuntoni on kuitenkin parantanut valtavasti, ja nykyään koen olevani valmis parisuhteeseen. Pelkään kuitenkin, että juna on jo ajanut ohi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa kokeneen panomiehen eikä mitään kokematonta. Sinun aikasi meni joten ei kukaan nainen halua sinun kanssa seurustella.

Vierailija
2/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehelläkään ollut kunnollisia seurustelusuhteita ennen minua, tavattiin kun minä olin 25v ja hän 35v, ja nyt ollaan oltu 25 vuotta yhdessä. Minulla oli silloin jo pitkä suhde takana, enkä ole muiden kanssa sitten koskaan ollutkaan koska en harrasta irtosuhteita, kuten ei miehenikään. Miehet on vähän sellaisia ettei ne ole alle kolmekymppisenä kunnolla aikuistuneet ja kypsiä parisuhteeseen, joten ei haittaa jos mies ei ole kolmekymppisenä vielä oikein seurustellut, ehtii hyvin.

Vierailija
4/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka oli 32v kun tavattiin. Hän ei ollut seurustellut aiemmin tai harrastanut edes seksiä. 2v oltiin yhdessä. Kaatui muihin syihin kuin kokemattomuuteen. 

Vierailija
5/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi