Tässä on syy miksi niin moni nuori mies nykyään jää kotiin pelaamaan
Mikään ei mennyt vikaan. Evoluutio kehittyi, ymmärrettiin että se orjan työ 20e/h ja ruma pirjo ei ole ratkaisu. Älyllinen valaistuminen, ymmärsimme että tietokoneella voi olla paljon onnellisempi ilman työntekoa ja rumaa akkaa. Ei miljoonia ja kauneimpia naisia=Ei osallistumista vaan konneella istumista
Kommentit (31)
Säästin tuista 5000€ autoa varten että saan helpommin töihin, nyt Kela vaatii että myyn auton tai tuet katkeaa??
Se on monen miehen käsitys unelmaelämästä.
Osallistu niin paljon kuin haluat. Ei kukaan kiellä.
Pirjo
Keskittykää siihen pelaamiseen älkää häiritkö töissäkäyviä ihmisiä vauvapalstalla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Keskittykää siihen pelaamiseen älkää häiritkö töissäkäyviä ihmisiä vauvapalstalla jatkuvasti.
Aamen
Nykyään ei vaan enää ole tarvetta miehisille uroteoille. Ei ole ollut pitkään aikaan ja pojat on koulutettu sen mukaan eli vähän vihamielisesti ja väheksyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin suosittelisin. Normaalisti sitä omanlaistaan unelmaelämää eletään ihan ilman mitään tarvetta itkeä vauvapalstalla pillunpuutetta tai valittaen, kun naiset kiusaa, yhyy.
Mäkin pelaan. Harrastan urheilua. Ja teen aika montaa muuta asiaa, mistä pidän ja ihan ilman, että tarvitsee tulla tänne sössöttämään kuinka jotkut täysin tuntemattomat ja millään tavalla mun elämääni liittymättömät miehet on rumia id areita ja niin edelleen.
Ap on incel. Se tosta tarinasta selvisi.
Miehelle ei tämä yhteiskunta tarjoa enää mitään. On parempi upota virtuaalitodellisuuteen kuin tuhlata aikaa reaalielämässä.
Jostain sossun rahoista säästetty ensin hyvä pelikone ja sitten vauva-palstalle sen kanssa vai olisiko niin, että vanhempien teininä ostama romu ei enää muuhun taivu.
Vierailija kirjoitti:
Jostain sossun rahoista säästetty ensin hyvä pelikone ja sitten vauva-palstalle sen kanssa vai olisiko niin, että vanhempien teininä ostama romu ei enää muuhun taivu.
*iesviha näkyväksi! 😶🌫😶🌫😶🌫
Jos olet onnellinen niin mikäs siinä. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää.
Eriklisen aikaisin tuli pimeä tänään. Kello oli jotain puoli seitsemän.
Ihmisen aivot kehittyy noin 25-30 vuotiaaksi saakka, mutta vain jos niille antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Säästin tuista 5000€ autoa varten että saan helpommin töihin, nyt Kela vaatii että myyn auton tai tuet katkeaa??
Minä säästin tuista 3000e pelikoneeseen että pääsen helpommin nettiin, nyt sossu vaatii että myyn koneen tai tuet katkeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä säästin tuista 3000e pelikoneeseen että pääsen helpommin nettiin, nyt sossu vaatii että myyn koneen tai tuet katkeaa?
Mä säästin 500e polkupyörään, jotta pääsen töihin. Pitääköhän sekin myydä ettei tuet katkee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on 20 euroa tunnissa?
Ihan hyvä palkka. Mulla on pienempi ja olen ihan täysjärkinen yhteiskunnan jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä säästin 500e polkupyörään, jotta pääsen töihin. Pitääköhän sekin myydä ettei tuet katkee?
Ja minä potkulautaan. Himputin Kela!
Näin kävi minulle