Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
6781/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpäällinen vaellus on vain alku sen jälkeen joko Jeesuksen luo tai, valitkaa Jeesus 

Vierailija
6782/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanpäällinen vaellus on vain alku sen jälkeen joko Jeesuksen luo tai, valitkaa Jeesus 

Minä suosin suomalaista, kiitos vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6783/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkuvasti kieltäytyä kuka tietää milloin esim sinun vaellus päättyy jonka aikana valinta on tehtävä

Vierailija
6784/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profeetta Nahum ennusti Jumalalta saamansa ilmoituksen mukaan sen aikaisen maailman mahtavimman kaupungin Niiniven tuhon ja niinhän siinä sitten kävi vuonna 612 eaa. Syntinen ja turmeltunut kaupunki kohtasin Jumalan rangaistuksen. Joten olkaapa ateistit kunnolla ettei Suomellekin käy kehnosti. 

Vierailija
6785/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli juuri tänään ajatus miten paholainen yrittää estää ihmiseltä parannuksen teon. Jumala ei tuhonnut Niniveä Raamatussa koska ihmiset kääntyivät hänen puoleen ja tekivät parannuksen, tämä pätee myös yksilön kohdalla 

Vierailija
6786/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilkaa te siis näin:  Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi.Tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä niin kuin taivaassa.

Matteus 6:9-10

Vierailija
6787/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkuvasti kieltäytyä kuka tietää milloin esim sinun vaellus päättyy jonka aikana valinta on tehtävä

Valitsin jo Odinin ja Valhallan!

Vierailija
6788/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pohtinut mitä tulee pedon merkkiin, estääkö se nimenomaan ihmiseltä parannuksen teon ja Jumalan äänen kuulemisen ja sen sijaan esim joku biologiaan kytketty tekoäly alkaa ohjata ihmistä 

Vierailija
6789/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kesälomalla maalla.

Aamulla kun olin juuri herännyt sain kehotuksen että pitää rukoilla että varjellun käärmeenpistolta.

Pyysin sitä rukouksessa ja unohdin täysin asian. Päivällä menin paljain jaloin ulos pihaan.

Kun olin astumassa näin jotain mustaa.enkä ottanut askelta. peräännyin ja huomasin kyykäärmeen  jonka päälle olisin astunut seuraavaksi.

Äidin kanssa katsottiin ikkunasta minne se käärme menee. Aina on ollut varjelus kyykäärmeiltä isolla perheellä.,vaikka niitä on siellä.

Voi hellanlettas... Uskomatonta soopaa!!!

Se oli rukousvastaus, hän varjeltui käärmeenpistolta

Samalla unohtui vastata kranaatinsirpaleen haavoittaman lapsen rukoukseen. No, joku tärkeysjärjestys täytyy olla. Vai mitä?

Vierailija
6790/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profeetta Nahum ennusti Jumalalta saamansa ilmoituksen mukaan sen aikaisen maailman mahtavimman kaupungin Niiniven tuhon ja niinhän siinä sitten kävi vuonna 612 eaa. Syntinen ja turmeltunut kaupunki kohtasin Jumalan rangaistuksen. Joten olkaapa ateistit kunnolla ettei Suomellekin käy kehnosti. 

Ennustus kirjoitettiin Niiniven tuhon jälkeen. Tuo profeettakin keksittiin silloin.

Vierailija
6791/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kesälomalla maalla.

Aamulla kun olin juuri herännyt sain kehotuksen että pitää rukoilla että varjellun käärmeenpistolta.

Pyysin sitä rukouksessa ja unohdin täysin asian. Päivällä menin paljain jaloin ulos pihaan.

Kun olin astumassa näin jotain mustaa.enkä ottanut askelta. peräännyin ja huomasin kyykäärmeen  jonka päälle olisin astunut seuraavaksi.

Äidin kanssa katsottiin ikkunasta minne se käärme menee. Aina on ollut varjelus kyykäärmeiltä isolla perheellä.,vaikka niitä on siellä.

Samalla unohtui vastata kranaatinsirpaleen haavoittaman lapsen rukoukseen. No, joku tärkeysjärjestys

Huomaa ettei itselläsi ole mitään kokemusta elämästä ja kuolemasta taistelusta, sodasta puhumattakaan. Kyllä sielläkin on ihmisiä jotka kohtaavat Jumalan. Eikö hävetä kun kommentistasi paistaa pullamössöys ja kiittämättömyys,

Vierailija
6792/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinulla olisi oikeasti lähimmäisenrakkautta "kranaatinsirpaleesta haavoittunutta lasta" kohtaan, olisit siellä auttamassa jotenkin, ei, sen sijaan vauvapalstalla iniset

Vierailija
6793/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1+1=2. Siitä ei tule ikinä kolmea vaikka ateisti niin haluaisi. 

Nöyryys + Pyhä Henki = Raamatun ymmärtäminen

Ylimielisyys + ihmismieli = väärät tulkinnat

Kertokaapa ateistit miten voisitte tehdä munakkaan ilman kananmunia? Entä miten lumiukon ilman lunta? 

Saisiko tähän siis ateisteilta kommentteja?

Miksi jumala ei anna noita ominaisuuksia ihmisille tasapuolisesti? Miksi antaa toisille älykkyyden ja sitten rankaisee älyn käytöstä kun ei usko ilman todisteita? Miksi palkitsee hyväuskoiset, jotka kyselemättä uskovat mitä on pienestä pitäen opetettu?

Miksi jumala on sälyttänyt sanansa levittämisen vajavaisille ihmisille? Miksi jumala ei ilmesty säännöllisesti, jotta mahdollisimman moni uskoisi häneen?

Nyt kaksi kolmasosaa maailman ihmisistä joutuu kadotukseen.

Miten kristitty on tämän asiaintilan itselleen järkeillyt?

Vierailija
6794/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kesälomalla maalla.

Samalla unohtui vastata kranaatinsirpaleen haavoittaman lapsen rukoukseen. No, joku tärkeysjärjestys

Oletpa nokkela. Kaikkia ei paranneta tässä elämässä. Paavaliakaan ei parannettu vaivastaan, vaikka hän sitä rukoili.

Apostolit paransivat monia, mutta eivät kuitenkaan esiintyneet parantajina, eikä ihmisten paraneminen ollut se juttu, vaan ihmeet vahvistivat heidän sanomansa.

Vierailija
6795/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsin jo Odinin ja Valhallan!

Minäkin!!! 

Vierailija
6796/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Freijalta!!!

Vierailija
6797/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1+1=2. Siitä ei tule ikinä kolmea vaikka ateisti niin haluaisi. 

Nöyryys + Pyhä Henki = Raamatun ymmärtäminen

Ylimielisyys + ihmismieli = väärät tulkinnat

Kertokaapa ateistit miten voisitte tehdä munakkaan ilman kananmunia? Entä miten lumiukon ilman lunta? 

Saisiko tähän siis ateisteilta kommentteja?

Miksi jumala ei anna noita ominaisuuksia ihmisille tasapuolisesti? Miksi antaa toisille älykkyyden ja sitten rankaisee älyn käytöstä kun ei usko ilman todisteita? Miksi palkitsee hyväuskoiset, jotka kyselemättä uskovat mitä on pienestä pitäen opetettu?

Miksi jumala on sälyttänyt sanansa levittämisen vajavaisille ihmisille? Miksi jumala ei ilmesty säännöllisesti, jotta mahdollisimman moni usko

Miten kristitty on tämän asiaintilan itselleen järkeillyt?

Mitä me emme tiedä, sitä me emme tiedä. 

Ehkä kaksisuuntainen predestinaatio-oppi on sittenkin totta, eli osa ihmisistä on valittu kadotukseen jo syntymästään alkaen. 

Vierailija
6798/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Jumalamme on taivaassa. Kaiken, mitä hän tahtoo, hän myös tekee.

Psalmi 115:3

Vierailija
6799/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Jumalamme on taivaassa. Kaiken, mitä hän tahtoo, hän myös tekee.

Psalmi 115:3

Jumala oli ystävällinen kun loi klitoriksen. 

Jumala tykkää myös vulvan variaatioista ja nähtävästi viehättyy siitä että yli puolet vulvista on ulkonevia - koska näin Jumala loi. 

Vierailija
6800/7639 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä! Hän on siunannut meitä kaikella Hengen siunauksella, taivaallisilla aarteilla Kristuksessa.

Efesolaiskirje 1:3

Ketju on lukittu.