Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö tallia?

Vierailija
15.10.2024 |

Itsellä on eräänlainen talli, jossa kokemuksia. Nykyään lisään uuden kokemuksen tyyliin kerran kuussa!

Valmistaudun huolella, fantasioin, siistiydyn. Jotain erityistä vaatetta päälle itsekin ja sitten vähän parempaa ruokailua ja hyvää viiniäkin pari lasillista. Ja sitten itse asiaan: upea seksitreffi kauniin ja kiinnostavan maksullisen kanssa!

Aivan minio harrastus ja jopa elämäntapa. <3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan omaan kansioon muutamia kuvia ja muistoja illasta. Mukavaa välillä selailla, saa uutta vitaalienergiaa elämään ja hyvät muistot ruokkivat halua kokea lisää. 

Tämmöinen "kokoelma" on paljon parempaa kuin vaikkapa matkustaminen tai arvokellojen keräily, jota aiemmin harrastin. <3

Vierailija
2/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miniota" uskonkin olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka. 

Vierailija
4/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja minulla siellä tallissa neljä hevosta, joiden kullia otan sisääni.

N.26v

Vierailija
5/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuun lopulla tulee 40 kokemusta täyteen ja sitä voisi juhlia vaikkapa jollain vähän laadukkammalla viinipullolla (käytän alkoholia muuten todella vähän)! :)

Vierailija
6/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko säälittävämpää, kuin maksaa naisista, tai vielä kohdella sitä kuin tyrtöystävää? En tiedä, kun en ole kokeillut.

Vierailija
7/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko säälittävämpää, kuin maksaa naisista, tai vielä kohdella sitä kuin tyrtöystävää? En tiedä, kun en ole kokeillut.

Ihmissuhteet, joiden kanssa on jokin romanttis-emotionaalinen on ihan asia erikseen. Kaikkia kohdellaan hyvin, omalla tavallaan! :*

Vierailija
8/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu eniten hiertävän maksulliset suhteet heitä, joilla ei ole mihinkään varaa tai niitä, jotka ei kelpaa edes ilmaiseksi kenellekään. Mutta eivät he kyllä herätä mitään sääliä.

Vierailija
9/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noin 26vuotiaana kahden mimmin talli, tiesivät toisistaa ja se sopi kun opiskelu paljon vie aikaa. Vaaleampi ei kysellyt mitään, vaan oli tyytyväinen minun ollessa pois viikon ja sai rauhassa opiskella. Tummemmallekkin sopi viikon opiskelurauha, mutta hän kyseli toisesta mimmistä kaikenlaista seksistäkin ja minä kerroin. Molempien kanssa seksi oli hyvää. Kaikki loppuu aikanaan, niin loppui tämäkin, kun loppui opiskelutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi