Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi nainen on mielestäsi pienempi? Nainen 174 cm, siro ja hoikka,

Vierailija
12.09.2008 |

vaatekoko 34/36 vai nainen 160 cm, paksusäärinen ja tukeva, vaatekoko 44.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon kuinka lyhyt tahansa, mutta jos sitä ei jaksa nostaa, niin en voi millään pitää sitä pienenä.

Vierailija
22/29 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olisi mikään hoikka. Vastaavasti sanon pitkiä isoiksi vaikkei olisi lihavakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on pitkä ja hoikka, toinen lyhyt ja paksu!

lyhyt ja hoikka olisi pieni!

Vierailija
24/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ystävät! yritin löytää netistä vaateliikkeitä pienille naisille, erityisesti lyhyille tehtyjä mitoituksia... ja päädyin tänne! ou nou ! kumpi nainen on mielestäsi pienempi? ou nou!

Vierailija
25/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on nättiä, mutta alipainoisuus ei ole. Mutta mitä vaikka onkin hoikka jos naama on kuin ryppyinen koiran perse? Joskus muodokas nainen on paljon parempi, seksikäs ja eloisa verrattuna happamaan raejuuston mussuttajaan.

Vierailija
26/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Mä oon 174 ja koko 34 housuissa, mutta extralong lahkeet! Lantio voi olla kapea ja peppu pieni, mutta jalat silti pitkät. Mun jalan sisäpituus on muistaakseni 86 cm. Että persjalkasta en oo nähnytkään..

Vierailija
27/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175cm pitkä/paino 54kg, en ole hongankolistaja, vaan siropiirteinen. Tiedän kyllä pitkiä ja ns. laihoja ihmisiä, jotka on kuitenkin hirmuisen isoluisia. Se ei mielestäni ole kaunista, ku on esim. leveät hartiat tms. Mutta itselläni ei tosiaan ole niin.

Minä käytän housukokoa 27/34 ja vaatekokoni on vaatteesta riippuen 34 tai 36. Yli kaksi vuotta sitten, ennen kuin olin raskaana, pidin kokoa 32 myös, eikä olleet hihat lyhyet tai mitä muuta täällä väitettiin. Nyt kahden lapsen jälkeen olen suosiolla siirtynyt 34 ja 36 kokoihin, enkä edes sovita 32 kokoa. :) Tosin pikkuhousuissa se vielä on kokoni. :)

Siitä vielä, kun sanottiin pitkän ja hoikan olevan ruma pitkäselkäinen lattaperse tms, niin minulla se pituus on kyllä koivissa. Selkäni aivan normaalin pituinen. Pyllyni saattoi olla hieman pieni ennen kuin tulin raskaaksi, mutta nyt kaksi lasta synnyttäneenä sekin on oikein passeli. Mies ainakin tykkää. ;D

Vierailija
28/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ykstyiskohtaisia pituus/paino/koko kuvauksiaan tänne. Ketä OIKEESTI kiinnostaa minkä pituset lahkeet tai ranteet teillä on.. :D

Vierailija
29/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän minua peräti 6 cm lyhyempi. ;)

Tuo toinen on vain lyhyt, en sanoisi hänenlaistaan pieneksi.