Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tosi helppo pitää tyytyväisenä. Miten ette onnistu edes siinä?

Vierailija
15.10.2024 |

Jos jätät sen ukkos rauhaan niin se on 85% elämään tyytyväinen. Joskus panet, syötät ja sanoillasi arvostat niin yli 100% mennään helposti, mutta ei, ei pysty ei.

Jokainen nalkutus, vaatimus ja tunnekoukeron hirttosilmukka romuttaa sen miehes tyytyväisyyden tuon tuosta.

Käsittämätöntä. Niin helppo juttu ja ei vaan pysty. Kyvytöntä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule Lissu, kun elämä ole niin yksiselitteistä kun sinä annat ymmärtää. Tuleppas sieltä kertomaan minun mt-ongelmaiselle miesystävälle miten sinä asian hoitaisit. Ai niin, sillä on myös alko-ongelma, ja nuo molemmat ongelmat ovat tulleet jo ennen kuin me tavattiin. 

Mitä valitset jonkun reppanan?

No tulipahan valittua, mutta exä nyt. Ei auttanut vaikka miten "tyytyväisenä" hänet pidin. Sulla on käynyt hyvä tuuri. Mutta sun selitykset eivät ole ratkaisu kaikkien naisten ja miesten pulmiin, sori vaan.

Vierailija
22/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii. Mulle riittää, että olen itse tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskään ei pysty miestä tekemään onnelliseksi, vaikka tietää kaikki keinot, mitä voimme tästä päätellä? Miehille ei kelpaa mikään.

Vierailija
24/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ottaisi itselleen tuollaista riesaa. Pidä itse itsesi tyytyväisenä ja tuo naisen elämään jotain lisäarvoa, niin palataan asiaan. Todennäköisesti siis ei palata

Vierailija
25/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on tyytyväinen. Koska hän ymmärtää, että happy wife, happy life.

Sun mies ei taida olla mies, vaan SIMP

En tiedä, mikä on simp, mutta mieheni on alfa. 

Alfat ei oo tossun alla. Miksi naisilla on joku tarve yrittää todistella saavansa alfan? Me oikeat alfat emme ole naimisissa, mutta meillä on lapsia enemmän kuin yhden naisen kanssa.

Eli naisalfa on mittapuullasi naimaton nainen, jolla on lapsia mahdollisimman montaa rotua edustavien miesten kanssa ja jättänyt lapset isien hoidettaviksi.

Vierailija
26/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riitä kun kukin pitää itsensä tyytyväisenä. 

Vierailija
27/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon looraa!

Vierailija
28/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo rauhaan jättäminen, että silloin kun mies ei halua ruokaa tai seksiä, pitää naisen pysytellä kaukana? Kannattaako sellaista miestä edes yrittää pitää? 

Ei vaan se tarkoittaa sitä, että et valita ja nalkuta joka helvetin asiasta, mitä se mies tekee, tai ei tee.

Mutta en ylläty, jos et edes noin yksinkertaista asiaa tajua, vaan sinun mielestäsi hyvään parisuhteeseen kuuluu miehen "kasvattaminen", eli miehen kuohitseminen henkisellä väkivallalla ja kaikella muulla kieroudella, mitä suurin osa teistä naisista jostakin aivan käsittämättömästä syystä "harrastaa"

Vierailija
29/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti uskomatonta, miten moni nainen nalkuttaa ja pihtaa ja tämän takia ajaa sen miehen "naapurin Liisan syliin".

Turha siinä on siten ihmetellä! Tämän tarinan olen kuullut yli 10 läheiseltä kaverilta, aina sama juttu, ihme homma!!??

Vierailija
30/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tajua edelleen että suikkari päivässä pitää miehen tyytyväisenä. Pahinkin lahna oppii (halutessaan) hoitamaan homman kolmessa minuutissa, mutta ei, ei kiinnosta ja sitten itketää kun joku toinen nainen tekee sen.

Vierailija
31/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai osaan. En tosin jätä rauhaan, vaan pussailen ja puristelen päivittäin, ja aion tänäänkin päästä pöksyihin. Välillä työnnä än siihen hyvää ruokaa ja vaadin hävyttömästi kommentteja kokeiluistani. Aina on kiittänyt. Mä olen kyllä onnekas, on komea, huomaavainen ja ihan yhtä pöhkörakastunut mies, hyvähän sitä on åitää hyvänä. Yhteistä matkaa vasta 20 v.

Vierailija
32/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla naiivi käsitys. Et oo varmaan ite ollut parisuhteessa miehen kanssa? Ei suuri osa miehistä oo noin helppoja, vaan niillä on vaikka minkälaisia toiveita ja vaatimuksia. Ei riitäkään pelkkä seksi ja ruoka ja "rauhaan jättäminen". 

No ootko edes kokeillut? Osaatko tehdä ruokaa?

No just siksihän mä osaan sanoa, koska oon kokeillut. Todellakin osaan tehdä ruokaa, se on mun lempiharrastuksia. Ja seksiin oman kumppanin kanssa olen aina valmis, en oo tainnut koskaan kieltäytyä. 

Vierailija
33/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti uskomatonta, miten moni nainen nalkuttaa ja pihtaa ja tämän takia ajaa sen miehen "naapurin Liisan syliin".

Turha siinä on siten ihmetellä! Tämän tarinan olen kuullut yli 10 läheiseltä kaverilta, aina sama juttu, ihme homma!!??

Miksi siis kaverisi hakeutuvat toisen naisen syliin jo ennen suhteen loppua, jos naiset ovat noin karmeita? Puutos logiikassa?

Vierailija
34/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kysellä, mikä on vialla ja mitä mies oikein haluaisi, kun ei ole tyytyväinen. Mutta ei saa sanottua.

Vierailija
35/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi helpompi lopettaa huono suhde alkuunsa ja lähteä vasta sitten nusimaan naapurin Liisaa?

Vierailija
36/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua edelleen että suikkari päivässä pitää miehen tyytyväisenä. Pahinkin lahna oppii (halutessaan) hoitamaan homman kolmessa minuutissa, mutta ei, ei kiinnosta ja sitten itketää kun joku toinen nainen tekee sen.

🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
37/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat ei oo tossun alla. Miksi naisilla on joku tarve yrittää todistella saavansa alfan? Me oikeat alfat emme ole naimisissa, mutta meillä on lapsia enemmän kuin yhden naisen kanssa.

Ensinnäkin mieheni ei ole tossun alla. Enkä minä hänen tossunsa alla. Meillä toimii toistemme kunnioitus ja vastavuoroisuus. 

Kerroin mieheni olevan alfa, koska oletin, että simp tarkoittaa tossun alla olemista. Mikä sinua mättää siinä, että kerron tämän asian? Tietty olisin voinut kirjoittaa tarinan, millainen mieheni on, mutta valitsin lyhyimmän mahdollisen tavan kirjoittaa saman asia. 

Off topic: Oikeat alfat menevät naimisiin. Koska heillä on selkärankaa pitää lupauksensa. He eivät kitise kahleesta jalassa. 

Vierailija
38/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisalfa on mittapuullasi naimaton nainen, jolla on lapsia mahdollisimman montaa rotua edustavien miesten kanssa ja jättänyt lapset isien hoidettaviksi.

Aika paljon oletuksia, ja kaikki vääriä. Hoidan kyllä lapsiani ja maksan heistä enemmän kuin mitä oikea elatukse tarve on. Minun mittapuullanimei ole mitään naisalfaa. Naisethan ovat synnyttäjiä.

Vierailija
39/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mieheni ei ole tossun alla. Enkä minä hänen tossunsa alla. Meillä toimii toistemme kunnioitus ja vastavuoroisuus. 

Kerroin mieheni olevan alfa, koska oletin, että simp tarkoittaa tossun alla olemista. Mikä sinua mättää siinä, että kerron tämän asian? Tietty olis

😂😂😂😂

Vierailija
40/43 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin ilman miestä. Miksi haluaisin riippakiven, joka täytyy pitää tyytyväisenä? Käsittämätöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan