Kummin päin suhkussa " kuuluu" seisoa???
Siinäpä se kysymys sitten olikin. Eli seisotko suihkussa kasvot suihkua kohti, vai selkä suihkua kohti?
asiasta erimielisyyttä miehen kanssa ja haluaisin tietää kumpi mahtaa olla yleisempää...
Kommentit (22)
Joskus tulee vainoharha ja on pakko tuijottaa ovelle, ettei kukaan tule :D
Mun mielstä selkä suihkuun päin. Tämä siksi että meillä kylppärin ovi suihkuja vastapäätä. Jos kasvot suikuun päin tulee nemmän roiskeita oveen.
=) =) =) Kaikesta sitä pitääkin.....
Jos pesen kasvoja, kainaloita tai pimpskaa niin kasvot suihkuun päin. Peeseetä pestessä, shampoota ja hoitoainetta huuhdellessani toisinpäin.
haluisin kanssa mahollisimman paljon erilaisii vastauksia tähän kysymykseen :)
Elikä kun odottaa omaa vuoroa, saa tuijotella takapuolia.
hiukset pesen pää takakenossa. Alapään pestessä otan suihkun käteen ja seison kylki sinne päin, minne äsken selkä.
Suihkuni on ylhäällä ja seison pää ylöspäin.
Suihku aloitetaan kasvot seinää kohden, mutta kun alan käyttämään pesuaineita niin asento muuttuu, käännyn ja selkä on seinää kohden.
Kääntyilen siellä. Hiukset on parempi huuhtoa selkä suihkuun päin.
Ensin olen selkä suihkuun päin jotta saan pitkät hiukset kunnolla märiksi. Kun laitan shampoota ja hoitoainetta olen kasvot suihkuun päin. Kun huuhdon ne tai selkäpuolen, niin selkä suihkuun päin.
Pesen itseäni naama suihkua kohti, mutta kun levitän saippuaa, niin käännyn toisinpäin ja otan etäisyyttä niin, että vesi roiskuu ainoastaan selkääni, jotta voin levittää saippuan ilman, että se lähtee heti pois. Perseen pesen myös naama poispäin suihkusta.
Kun pesen hiuksia, niin seison selkä suihkuun päin, muuten yleensä toinen kylki suihkuun päin ja tuijotan seinää :D eipä ole ennen tullut ajateltua.
Seison kasvot seinään päin ja vasta lopuksi pakaravälin huutelun ajaksi käännän selän seinään päin.
t. Mies
tämä on vähän samanlainen kinkkinen kysymys kuin,
nukkuako parta peiton alla vai peiton päällä.
Mutta uskoisin että selin on parempi.
Suihkun alla tulee tanssia breakdancea jotta suihku osuu tasaisesti kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Jos pesen kasvoja, kainaloita tai pimpskaa niin kasvot suihkuun päin. Peeseetä pestessä, shampoota ja hoitoainetta huuhdellessani toisinpäin.
Videokuvaa pimpskan pesusta?
sitten kun seisoskelen lämpimässä suihkussa, olen selin... ja kääntyilen...