Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan välikysymyskeskustelu!

Vierailija
15.10.2024 |

Arto puhuu. Hänellä on velvollisuus laittaa talous kuntoon.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satosen puheääni viittaa siihen, että äijä kuorsaa ja kovaa. Onneksi on poikamies???!!!

Oletko kiinnostunut.

Vierailija
62/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMI ELÄÄ VIENNISTÄ!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kännykät kieltää myös eduskunnan istunnossa. Satonenkin chattailee varmaan jossain deitti palvelussa. 

Artoa ei av-mammat tai muutkaan naiset kiinnosta. Itseään nuorempaa miesseuraako etsii?

Vierailija
64/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin kyllästynyt ja lopussa tähän nykyiseen hallitukseen. Raivolleni ei oikein löydy sanoja. Seuraavissa eduskuntavaaleissa koen, että on oikeastaan pakko äänestää SDP:tä, vaikka ei välttämättä haluaisi, eikä täysin sopivaa ehdokastakaan löytyisi.

Hahhahhahhahhaaaa... demareitahan viimeksikin äänestit ja nyt kiukuttaa kun ei se voittanutkaan, ootte sannulifanit sitten hauskoja hahhahhaaaa...

Vierailija
65/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on vallankumous. Muuten tämä paska ei lopu ikinä. Miten kauan kansa antaa tämän jatkua.

Vierailija
66/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa kun kuvissa näkyi jonkun poistuminen istuntosalista ja Riikka Purran ylimielinen ja kyllästynyt ilme.

Nyt oli pitkä pätkä, jossa kuvassa näkyi vain tyhjä puhujanpönttö. 

Vierailija
67/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nyt rintarinnan nähdä suomalaisen ja ruotsalaisen vientiteollisuuden työntekijän palkat ja sitten nähdä millä hintaa myydään ulkomaille kummassakin maassa.

Vierailija
68/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikysymyksiä ja epäluottamuslauseita pitäisi esittä vain, kun niillä on edes jotain läpimenomahdollisuuksia. 

Nyt niitä heitellään vähän joka asiasta. 

Vierailija
70/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on löytänyt Willen lääkkeet: virnuilee omissa maailmoissaan kestohymy naamalla.

Olen huomannut saman. Karsea psykopaattiakka. Mitä enemmän leikkaa ja kurjistaa sen hunajaisempi hymy. 

Vierailija
71/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa.

Vierailija
72/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välikysymyksiä ja epäluottamuslauseita pitäisi esittä vain, kun niillä on edes jotain läpimenomahdollisuuksia. 

Mikä olisi tärkeämpi asia tehdä välikysymys? Kokoomuksen vaalirahoittajat kirjoittavat hallitusohjelman, tuhoavat työmarkkinat ja haluavat säätää julkisen sektorin palkat. Vankilaanhan tästä pitäisi tuomita korruptiosta ja demokratiavastaisesta toiminnasta.

Vierailija
73/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin nyt vasta mitä hallitus tarkoittaa vientivetoisella palkkamallilla.  Se kirkastui yhtäkkiä. Olen käsittänyt sen täysin väärin tähän asti, mutta nyt ymmärrän. Vientivetoinen palkkamalli on sitä, että meillä ei ole töissä kukaan muu tässä maassa kuin viennin porukat ja he elättää meidät kaikki! Siis aivan mahtava juttu! 

Vierailija
74/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ei ole olemassa. Koska hallitus kuin ministerit saavat aina luottamuksen enemmistöhallituksien maassa. Käytännössä on tarpeetonta teatteria koko välikysymys ja epäluottamuslause. Yhtä turhia kuin mielenosoitukset Suomessa. Kaikki kuitenkin toteutuu kuten ne on hallitus ilmoittanut. Näin se on aiempienkin hallituksien aikana mennyt.

Vierailija
75/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ei ole olemassa. Koska hallitus kuin ministerit saavat aina luottamuksen enemmistöhallituksien maassa. Käytännössä on tarpeetonta teatteria koko välikysymys ja epäluottamuslause. Yhtä turhia kuin mielenosoitukset Suomessa. Kaikki kuitenkin toteutuu kuten ne on hallitus ilmoittanut. Näin se on aiempienkin hallituksien aikana mennyt.

Se on teatteria koska saavat itse äänestää itseään. Tuosta pitäisi tehdä kansalaisaloite lain muuttamisesta  niin ettei äänestyksen kohteena olevalla voi olla kuin 25% äänivalta. Eli vain joka neljäs ääni lasketaan kun äänestävät itseään. Joutuisi elämään diplomaattisemmin ja sopuisammin sekä tekemään kompromisseja. Nyt siellä saa riehua miten sattuu ilman vastuuta.

Vierailija
76/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on teatteria koska saavat itse äänestää itseään. Tuosta pitäisi tehdä kansalaisaloite lain muuttamisesta  niin ettei äänestyksen kohteena olevalla voi olla kuin 25% äänivalta. Eli vain joka neljäs ääni lasketaan kun äänestävät itseään. Joutuisi elämään

Mutta se kansalaisaloite tuskin menee läpi koska myös vihervassarit ollessa hallituksessa haluaa yhtälailla jyrätä kaikki mitä ne haluaa läpi siinä missä nykyinenkin hallitus.

Suomessa ei käytännössä ole mitään laillista keinoa kaataa hallitusta ja harvemmin mikään hallitus itse päättää erota ja silloinkin se voi olla kuten edellisellä kaudella että, henkilöt vaihtaa vain paikkojaan ja uusintavaaleja käymättä kaikki jatkuu kuten siihenkin asti. Rivikansalaisen on todella vaikuttaa hallituksen politiikkaan olipa se mitä tahansa. Monet poliittisesti aktiiviset on tämän tajunneet ja osa jopa itsemurhiin ajautuneet kun eivät muuten ole järkytyksestä selvinneet mikä on todellisuus.

Itselle nämä ei suurta päänvaivaa aiheuta kun en ole poliittinen henkilö ja olen jo valmiiksi tiedostanut että, ne tekee mitä ne tekee eikä me sille mitään voida kun ottaa vastaan mitä ne päättää. Pääseehän tästä elämästä toki myös aina pois kun itse päättää ja sittenhän se loppuu tämä politikkojen mielenoikkujen mukaan hyppiminen.

Vierailija
77/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artolla varmaan makkarankuori kurkussa kun niin kähisee ääni.

Olet moukka kun kirjoitit loukkaavasti.

Vierailija
78/92 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Satonen unohti sen yhdenvertaisuuden nyt.

Vierailija
79/92 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on teatteria koska saavat itse äänestää itseään. Tuosta pitäisi tehdä kansalaisaloite lain muuttamisesta  niin ettei äänestyksen kohteena olevalla voi olla kuin 25% äänivalta. Eli vain joka neljäs ääni lasketaan kun äänestävät itseään. Joutuisi elämään

Mutta se kansalaisaloite tuskin menee läpi koska myös vihervassarit ollessa hallituksessa haluaa yhtälailla jyrätä kaikki mitä ne haluaa läpi siinä missä nykyinenkin hallitus.

Suomessa ei käytännössä ole mitään laillista keinoa kaataa hallitusta ja harvemmin mikään hallitus itse päättää erota ja silloinkin se voi olla kuten edellisellä kaudella että, henkilöt vaihtaa vain paikkojaan ja uusintavaaleja käymättä kaikki jatkuu kuten siihenkin asti. Rivikansalaisen on todella vaikuttaa hallituksen politiikkaan olipa se mitä tahansa. Monet poliittises

Yleislakko.

Vierailija
80/92 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten taas kehtaa valehdella noin törkeästi. Kokoomus haluaa pelastaa hyvinvointiyhteiskunnan, soten ja työmarkkinat - ilmeisesti tuhoamalla. Musta on taas valkoista. Ja aivan pokkana puhuu paskaa Ruotsista, työmarkkinoista ja vetoaa johonkin porvari-Ahon valkopesu-kirjaan. 

Eroa maanpetturi!

Yleislakko jouluksi.

Älä huoli, ahtaajilla on jo homma hanskassa. Työehtosopimus on tulossa päätökseen ja jos ei tule vähintään 1000 euron korotusta, satamat ovat taas kiinni 2-4 viikkoa.

Samaa vaatii moni muukin ala. Teollisuus ja kaupan alan työntekijät. Se myös lisäisi työllisyyttä kun työttömät kokee työnteon olevan kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä