Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi ferominista.

Vierailija
15.10.2024 |

Olin just laittanut uutta feromonihajuvettä ranteisiin ja vähän kaulalle. Se tuoksu ihan hyvältä, mut ei liian voimakkaalta semmonen, että tuli heti vähän itsevarmempi fiilis. Oltiin menossa frendien kanssa syömään, ja ajattelin, et miksipä ei kokeilla jotain erilaista? Tuskin siitä haittaakaan ois.

Kun astuin sinne raflaan, huomasin heti, et jotain oli muuttunu. Frendit katto mua ja oli silleen, et hei, sähän oikein hehkut tänään. Mä nauroin, et en mä mitään erityistä oo tehny, mut ehkä tää hajuvesi on vaan hyvä. Sit huomasin, et yks tyyppi baaritiskin toisella puolella vilkuili mua vähän väliä. Yleensä en kiinnitä tollaseen huomiota, mut nyt sen katse oli jotenkin intensiivisempi. Ja hei, se tuli ihan oikeesti juttelemaan!

"Moi, sori ku häiritsen, mut oli ihan pakko tulla sanoo, että näytät tosi hyvältä tänään," se sanoi ja hymyili. Mä hymyilin takas ja tokaisin, et ehkä se johtuu tästä uudesta hajuvedestä. Se naurahti, ja siitä se juttu sit lähti. Oli ihan sairaan rentoo jutella sen kanssa, ja tuli sellanen fiilis, et okei, ehkä tää hajuvesi oikeesti tekee jotain!

Seuraavana päivänä töissä olin vieläkin vähän fiiliksissä eilisestä, ja päätin kokeilla hajuvettä uudestaan. Meillä oli iso palaveri, ja halusin vaikuttaa, koska olin kehitelly uuden projektin. Kun astuin sisään, huomasin, et porukka kuunteli mua jotenkin tarkemmin. Yks esimies, joka yleensä oli aina kiireinen ja vähän etäinen, katto mua ihan eri tavalla ja oli selkeesti kiinnostunu mun ideoista.

Palaverin jälkeen se tuli vielä juttelemaan ja sanoi: Hei, sun ideat oli tosi hyviä tänään. Vois kattoo niitä lisää joskus?

Siinä kohtaa olin ihan että, okei, tää feromonijuttu taitaa oikeesti tehota! Ihmiset tuntu olevan enemmän läsnä ja huomaavan mut paremmin. Ei varmaan oo viimenen kerta, kun käytän tätä hajuvettä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se oli et hei ja mä olin ihan et okei

Vierailija
2/3 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisena poikemiehenä ostistä feromoniliuosta. Se oli pahan hajuista mutta ei enää iholla tuoksunut. Laitoin aluksi vähän mutta jatkossa yhä enemmän. Toki myös normi colognet mutta vähän eri paikkoihin. 

Yössä sain olla ihan tosi rauhassa. Iskuyritykset tanssin jälkeen tai ennen tanssia ei olleet yhtään menestyksekkäämpiä. Toissä ei mirkut hymyilleet eikä esimies ylentänyt. 

Lisäsin annostusta aina kun lähdin ns. yöhön. menestys oli hyvin satunnaista kuten aina kun lähdin. 

Sitten kerran kun olin ihan suihkunraikas tapasin yhden kivan tytön yllättäen liikuntaharrasteen parissa. Yllättäen synkkasi hyvin, ja mentiin kahville, sitten tapailtiin ja päädyttiin kerran sänkyyn...sitten yhteinen matka.  Sujautuin feromonivalmisteen vaivihkaa pihan sekajäteastiaan ennenkuin tyttö muutti meille. Siitä asti oltu yhdessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit ovat kyllä ihan oikea asia. Voisin kuvitella, että jos nainen ovulaation aikaan hipaisee sormella vaginansa eritteitä korviensa taakse, niin osa lähistön miehistä saattaa alitajuisesti haistaa hedelmällisen naisen. Silloin tämä nainen on heidän silmissään erityisen hehkuva.

Feromonien tarkoitus on viestiä, kenen geenit ovat parhaalla tavalla yhteensopivat kenenkin kanssa. Se on sitä kemiaa ihmisten välillä. Eli kaikki miehet eivät syty, vain osa. Hyvin yhteensopiva kumppani tuoksuu omaan nenään ihanalta suihkunraikkaana.

Vaikea uskoa, että joku hajuvesi toimisi tällä tavoin. Yhteensopivuuteen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka viehättyvät toinen toisensa ominaistuoksusta. Hajuvesi saattaa ennemminkin sekoittaa pakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän