Pidätkö palstaa enemmän huvisivuna kuin uutislähteenä vai käytätkö sitä propagandatarkoituksiin
Haluatko käännyttää ihmisiä tavalla tai toisella? Oletko ikinä kuullut sen onnistuneen.
Kommentit (32)
Hupisivu. Kaikki tyhmät tosissaanolijat huvittaa. Suhteellisuudentajuttomuus varsinkin on lystikästä. Huuhaajutut hymyilyttää ääneen.
Ryssäpelle luulee, että täällä voisi yrittää vaikuttaa ihmisiin. Ei voi. Me suomalaiset ollaan järkeviä ja rakastetaan omaa maatamme. Rys si ä kohtaan on aina pitänyt olla varovainen, eikä heidän trollausyrityksiä uskota.
Vierailija kirjoitti:
Emmä ainakaa uutislähteenä tätä käytä, tääl on viel valheellisempi meno ku iltalehdissä :D
Mut en mä kyl huutelekkaa tääl päiviäni, mä tuun käymää aina sillo tällö yleensä kahvin kanssa
Emt oikeesti ees miks, ei tääl oo ikinä mitää mielenkiintosta :D Ehkä vaan oksettava tapa
Juu, oletkkn todella vastenmielinen tapaus.
Ei mulla muuta.
viime hetken tietoja porvoosta ja porvoon lennolta
Kyllä ja onnistuuhan se toisinaan.
Ei tämä mitenkään huonompi ole verrattuna valtamediaan mikä on ollut täynnä propagandaa, manipulointia, disinformaatiota ja misinformaatiota vuodet 2020-2024.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaas kun kunnallis- ja aluevaalit lähestyvät niin alkaa tulemaan näitä ketä äänestäisit gallupeja 😛. Onhan tämä sellainen hupisivusto. Jos on tylsää niin tänne voi tulla ihmettelemään ihmisiä 👌
Unohtamatta näitä "Olen aikaisemmin äänestänyt persuja mutta nyt en enää" viestejä joita vihervasemmisto hädissään kirjoittelee kaikkiin mahdollisiin medioihin :-D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen trolli. Minusta on hauska ärsyttää ihmisiä!
Sama!
Noin yleensä tämä palsta on kuin nenän kaivaminen. Ei täällä käymistä kehtaa tunnustaa...
Vierailija kirjoitti:
viime hetken tietoja porvoosta ja porvoon lennolta
Av porvoo on miljoonan asukkaan metropoli. Lääkkeistä ja lääkäreistä on kova pula. Siksi porvoossa sattuu ja tapahtuu. Lääkkeet!
Minä käytän tätä uutissivuna samoin kuin Y_ l* autaa ja 4chania. En halua tukea valtamediaa ja heidän propagandaa antamalla heille klikkauksia. Samat uutiset täällä kuitenkin käydään läpi ja voi lukea ihmisten mielipiteitä aiheesta. Valemedia kun antaa kommentointimahdollisuudeen lähinnä ihan tyhjänpäiväisiin uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän tätä uutissivuna samoin kuin Y_ l* autaa ja 4chania. En halua tukea valtamediaa ja heidän propagandaa antamalla heille klikkauksia. Samat uutiset täällä kuitenkin käydään läpi ja voi lukea ihmisten mielipiteitä aiheesta. Valemedia kun antaa kommentointimahdollisuudeen lähinnä ihan tyhjänpäiväisiin uutisiin.
Tuollaisista valtamedia, valemedia ja propaganda puheista tulee niin foliohattu fiilikset. Truppihan on huutanut feiknewssiä monta vuotta. Voi, voi kun valehtelisi pikkusen vähemmän niin olisi vähemmän feikkiä. Persut on myös koomisia. Huutavat sananvapautta jossa heistä ei saa sanoa mitään ikävää.
Huvitusta. Saa naureskella. Hyväntahtoisesti.