Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö palstaa enemmän huvisivuna kuin uutislähteenä vai käytätkö sitä propagandatarkoituksiin

Vierailija
15.10.2024 |

Haluatko käännyttää ihmisiä tavalla tai toisella? Oletko ikinä kuullut sen onnistuneen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitusta. Saa naureskella. Hyväntahtoisesti.

Vierailija
22/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupisivu. Kaikki tyhmät tosissaanolijat huvittaa. Suhteellisuudentajuttomuus varsinkin on lystikästä. Huuhaajutut hymyilyttää ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssäpelle luulee, että täällä voisi yrittää vaikuttaa ihmisiin. Ei voi. Me suomalaiset ollaan järkeviä ja rakastetaan omaa maatamme. Rys si ä kohtaan on aina pitänyt olla varovainen, eikä heidän trollausyrityksiä uskota.

Vierailija
24/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä ainakaa uutislähteenä tätä käytä, tääl on viel valheellisempi meno ku iltalehdissä :D

Mut en mä kyl huutelekkaa tääl päiviäni, mä tuun käymää aina sillo tällö yleensä kahvin kanssa

Emt oikeesti ees miks, ei tääl oo ikinä mitää mielenkiintosta :D Ehkä vaan oksettava tapa

Juu, oletkkn todella vastenmielinen tapaus.

Ei mulla muuta.

Vierailija
25/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime hetken tietoja porvoosta ja porvoon lennolta

Vierailija
26/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja onnistuuhan se toisinaan.

Vierailija
27/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mitenkään huonompi ole verrattuna valtamediaan mikä on ollut täynnä propagandaa, manipulointia, disinformaatiota ja misinformaatiota vuodet 2020-2024.

Vierailija
28/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaas kun kunnallis- ja aluevaalit lähestyvät niin alkaa tulemaan näitä ketä äänestäisit gallupeja 😛. Onhan tämä sellainen hupisivusto. Jos on tylsää niin tänne voi tulla ihmettelemään ihmisiä 👌

Unohtamatta näitä "Olen aikaisemmin äänestänyt persuja mutta nyt en enää" viestejä joita vihervasemmisto hädissään kirjoittelee kaikkiin mahdollisiin medioihin :-D

Vierailija
29/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen trolli. Minusta on hauska ärsyttää ihmisiä!

Sama!

Noin yleensä tämä palsta on kuin nenän kaivaminen. Ei täällä käymistä kehtaa tunnustaa...

Vierailija
30/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viime hetken tietoja porvoosta ja porvoon lennolta

Av porvoo on miljoonan asukkaan metropoli. Lääkkeistä ja lääkäreistä on kova pula. Siksi porvoossa sattuu ja tapahtuu. Lääkkeet!

Vierailija
31/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tätä uutissivuna samoin kuin Y_ l*  autaa ja 4chania. En halua tukea valtamediaa ja heidän propagandaa antamalla heille klikkauksia. Samat uutiset täällä kuitenkin käydään läpi ja voi lukea ihmisten mielipiteitä aiheesta. Valemedia kun antaa kommentointimahdollisuudeen lähinnä ihan tyhjänpäiväisiin uutisiin.

Vierailija
32/32 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän tätä uutissivuna samoin kuin Y_ l*  autaa ja 4chania. En halua tukea valtamediaa ja heidän propagandaa antamalla heille klikkauksia. Samat uutiset täällä kuitenkin käydään läpi ja voi lukea ihmisten mielipiteitä aiheesta. Valemedia kun antaa kommentointimahdollisuudeen lähinnä ihan tyhjänpäiväisiin uutisiin.

Tuollaisista valtamedia, valemedia ja propaganda puheista tulee niin foliohattu fiilikset. Truppihan on huutanut feiknewssiä monta vuotta. Voi, voi kun valehtelisi pikkusen vähemmän niin olisi vähemmän feikkiä. Persut on myös koomisia. Huutavat sananvapautta jossa heistä ei saa sanoa mitään ikävää.