Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannenaisen mitat

Vierailija
15.10.2024 |

1,68 metriä pitkä ja rinnan/vyötärön/lantion täydelliset mitat ovat 99-63-91 senttiä (Teksasilaisen yliopiston tieteellisen tutkimuksen mukaan). Mitä mieltä? Itse olen huomattavasti pidempi ja painoakin sadan tienoilla. Lantio on joku 120cm mut siitä nimenomaan saan valtavasti kehuja, vyötärö 73cm. Rinnat perus 75DD/E liiveistä riippuen mut huomaa et tällaista kroppaa miehet myös himoaa erityisesti. Millaisia kokemuksia itselläsi on ja millaisilla mitoilla? Löllyläskiä munssa ei ole yhtään va vatsa vois sanoa jopa timmi. Jalat kauniit ylhäältä pyöreähköt.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan iso mun makuun

Vierailija
2/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm, 70 kg, DD-kupit, pitkät hiukset, upeat sääret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus just tuo, muista mitoista ei tietoa 😄

Vierailija
4/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 102 vuotta, kuumetta 40 astetta

Vierailija
5/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiksi alle 175 ei mitään saumaa.

Lyhyet miehet voi hankkia puujalat

Vierailija
6/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 102 vuotta, kuumetta 40 astetta

Ja tilin saldo 7 numeroa

Vierailija
7/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan iso mun makuun

Eipä ole miestä vastaan tullut joka ei tykkäis mut hyvä jos joku edes ei tykkää. Moni mies arvioi painokseni max 70. 

Vierailija
8/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ihannemitat on 95/180/42 eli ikä/miljoonat/kuume.

Vierailija
9/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet laihana saanut tisseihin noinkin paljon läskiä? Tietty jos joku 65DD niin niissä kuppi tosi pieni.

Vierailija
10/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän oudolta. Vyötärön ja lantion välinen erotus pienempi, kuin yleensä tutkimuksissa (suhdeluku 0,7 ideaali). Rinta ja lantio hieman epäsuhdat. Lisäksi joko aivan valtavat rinnat suhteessa kroppaan tai sitten leveä rintakehä, ja sen myötä hieman Y:n mallinen vartalo.

Vierailija
11/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm ja 90-65-90, rinnat 65H, eli tiimalasin mallinen pieni mutta kurvikas. Ihan liikaa sitä sai nuorena miehiltä huomiota kropan takia, sikseenkin että olen erakkoluonne ja aseksuaali enkä halunnut seuraa. Onneksi nyt ikää jo 50 ja rinnat riipahtaneet vyötärölle, ja ulkonäkö muutenkin mennyttä, joten saa olla rauhassa.

Vierailija
12/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän oudolta. Vyötärön ja lantion välinen erotus pienempi, kuin yleensä tutkimuksissa (suhdeluku 0,7 ideaali). Rinta ja lantio hieman epäsuhdat. Lisäksi joko aivan valtavat rinnat suhteessa kroppaan tai sitten leveä rintakehä, ja sen myötä hieman Y:n mallinen vartalo.

Amerikkalainen tutkimus, tykkäävät silikonipallonaisista joilla luonnollista isommat rinnat muuten hoikassa kropassa.

Vierailija
13/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet, kun kroppa on mallia tasapaksu eikä näkyvää vyotäröä ole eikä tule vaikka mitä tekisi tai miten hoikka olisi.

mä 161 cm, 96 - 77 - 94.

Noissa AP:n mainitsemissa mitoissa muuten aika iso rinnanympärys muihin mittoihin nähden.

Vierailija
14/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin päättää niin ehkä jotain tyyliin 165cm/50kg

Treenattu pylly ja reidet. Kapeampi vyötärö ja leveämpi lantio.

Vierailija
15/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet laihana saanut tisseihin noinkin paljon läskiä? Tietty jos joku 65DD niin niissä kuppi tosi pieni.

Eri, mutta mulla on aina ollut "laihanakin" rasvaprosentti iso. Siis 160 cm / 50 kg, ja silti naamakin sellainen vauvanpyöreä, makkaroita vatsalla, reisissä ja pepussa rasvaa paljon, ja rinnoissa myös. Laihaläski ilmeisesti :D 

Vierailija
16/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon 168 cm ja 60 kg. Muista mitoista en tiedä, mut oon X mallinen ja vyötärö on kapea. Oon urheilullinen ja kroppa on kiinteä.

Kiinnostuneita miehiä olis, mut oon varattu.

Vierailija
17/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissa on myös rintarauhaskudosta. Ja kehossa on matalassakin painossa aina jonkin verran rasvaa, joillain sitä menee paljon rintoihin. Mulla oli bmi 20 65H ja osalla on isommatkin tuossa painossa.

Vierailija
18/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa ei ole DD-kuppikokoa.

Vierailija
19/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tutkimuksessa kysytty ihanteellisia mittoja vai oikeasti näytetty miltä mikäkin mitta näyttää? Veikkaan ensimmäistä. Ihmiset eivät ehkä tajua, että jos rinnanympärys on noin iso suhteessa lantioon, on kroppa yleensä mallia V.

Vierailija
20/53 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki upeavartaloiset naiset ilmeisesti viettävät aikansa täällä vauvapalstalla. Esimerkiksi uimahallissa ei heitä juuri näe, naisten puolella näen lähinnä kaltaisiani pallomahoja, neliöpeppuja ja velttoja navan seudulla riippuvia tissejä, joiden keräämiseen ylös varmaan kyllä tarvitaan h-kupit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi