Ihannenaisen mitat
1,68 metriä pitkä ja rinnan/vyötärön/lantion täydelliset mitat ovat 99-63-91 senttiä (Teksasilaisen yliopiston tieteellisen tutkimuksen mukaan). Mitä mieltä? Itse olen huomattavasti pidempi ja painoakin sadan tienoilla. Lantio on joku 120cm mut siitä nimenomaan saan valtavasti kehuja, vyötärö 73cm. Rinnat perus 75DD/E liiveistä riippuen mut huomaa et tällaista kroppaa miehet myös himoaa erityisesti. Millaisia kokemuksia itselläsi on ja millaisilla mitoilla? Löllyläskiä munssa ei ole yhtään va vatsa vois sanoa jopa timmi. Jalat kauniit ylhäältä pyöreähköt.
Kommentit (53)
Minä olen btw muuten täsmälleen tuo ihannenainen, mutta (paljon) pienemmät rinnat.
Ap on varmasti myös oikein viehättävä ja haluttava, mutta kuulostaa hieman epävarmalta, kun täällä yrittää tuntemattomille selitellä omaa kokoaan ja kelpaavuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän oudolta. Vyötärön ja lantion välinen erotus pienempi, kuin yleensä tutkimuksissa (suhdeluku 0,7 ideaali). Rinta ja lantio hieman epäsuhdat. Lisäksi joko aivan valtavat rinnat suhteessa kroppaan tai sitten leveä rintakehä, ja sen myötä hieman Y:n mallinen vartalo.
Kenellä? Aplla ainakin kapea yläkroppa kun rinnan ympärys 75 rintojen alta ja vyötärö 73. Enemmänkin päärynä kuin y. Y malli kauimpana tuota kroppaa.
Puhuin noista ap:n mainitsemista ihannemitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm, 70 kg, DD-kupit, pitkät hiukset, upeat sääret.
Euroopassa ei ole DD-kuppikokoa.
Mun suomesta liiviliikkeestä ostetut liivit on aina DD mut ehkä valmistaja ei ole eurooppalainen sitten. Mut niitä myydään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän oudolta. Vyötärön ja lantion välinen erotus pienempi, kuin yleensä tutkimuksissa (suhdeluku 0,7 ideaali). Rinta ja lantio hieman epäsuhdat. Lisäksi joko aivan valtavat rinnat suhteessa kroppaan tai sitten leveä rintakehä, ja sen myötä hieman Y:n mallinen vartalo.
Kenellä? Aplla ainakin kapea yläkroppa kun rinnan ympärys 75 rintojen alta ja vyötärö 73. Enemmänkin päärynä kuin y. Y malli kauimpana tuota kroppaa.
Miten saat Y mallisen kropan jos pieni yläkroppa ja suuri alakroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa ei ole DD-kuppikokoa.
Mun suomesta liiviliikkeestä ostetut liivit on aina DD mut ehkä valmistaja ei ole eurooppalainen sitten. Mut niitä myydään kyllä.
Change myy DD:tä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki upeavartaloiset naiset ilmeisesti viettävät aikansa täällä vauvapalstalla. Esimerkiksi uimahallissa ei heitä juuri näe, naisten puolella näen lähinnä kaltaisiani pallomahoja, neliöpeppuja ja velttoja navan seudulla riippuvia tissejä, joiden keräämiseen ylös varmaan kyllä tarvitaan h-kupit.
Tämä. Aloin keski-iässä käymään uimahalllissa, terapian rohkaisemana. Mua oli estänyt käymästä kehohäpeä, mutta tosiaan oli niin kuin terapeutti vakuutti, että en ole siellä muiden joukossa mitenkään oudon näköinen, vaan mulla on epärealistisia Instagramin aikaansaamia näkemyksiä siitä, miltä tavallinen naisen kroppa näytää. Tosiaan juuri tuollaisia kroppia siellä eniten näkee. Sellainen on itsellänikin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat Y mallisen kropan jos pieni yläkroppa ja suuri alakroppa?
99-63-91 oli ap:n mainitsemat tutkimuksen ihannemitat. En puhunut ap:n omista mitoista.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 102 vuotta, kuumetta 40 astetta
nauroin :DDD ota yläpeukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet laihana saanut tisseihin noinkin paljon läskiä? Tietty jos joku 65DD niin niissä kuppi tosi pieni.
Eri, mutta mulla on aina ollut "laihanakin" rasvaprosentti iso. Siis 160 cm / 50 kg, ja silti naamakin sellainen vauvanpyöreä, makkaroita vatsalla, reisissä ja pepussa rasvaa paljon, ja rinnoissa myös. Laihaläski ilmeisesti :D
Toi on kyl hauska huomata jossain uimahallissa kun 50kg naisella voi olla kunnon vatsamakkarat kun taas 100kg naisella ei makkaran makkaraa. Ollaan vaan niin erimallisia.
Ihanne miehen mitat: 190 cm, 25cm ja 17cm> lihaksia ei ole koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen tutkimus, tykkäävät silikonipallonaisista joilla luonnollista isommat rinnat muuten hoikassa kropassa.
Mutta aloituksen väitteestä huolimatta kyse ei ole tieteellisestä tutkimuksesta, vaan mielipidekyselystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet laihana saanut tisseihin noinkin paljon läskiä? Tietty jos joku 65DD niin niissä kuppi tosi pieni.
Eri, mutta mulla on aina ollut "laihanakin" rasvaprosentti iso. Siis 160 cm / 50 kg, ja silti naamakin sellainen vauvanpyöreä, makkaroita vatsalla, reisissä ja pepussa rasvaa paljon, ja rinnoissa myös. Laihaläski ilmeisesti :D
Toi on kyl hauska huomata jossain uimahallissa kun 50kg naisella voi olla kunnon vatsamakkarat kun taas 100kg naisella ei makkaran makkaraa. Ollaan vaan niin erimallisia.
Mistä tiedät uimahallin naisten painot?
No, osa tykkää tietty noista "muodokkaista" ja isohinkkisistä, mutta itsestäni lähes metrin rinnanympärys kuulostaa lähinnä karsealta. En myöskään pidä kovin suuresta vy/ly -erosta, ennemmin sellainen urheilullinen kroppa, joka on vaikka sitten jonkun mielestä tasapaksukin.
Pyrstö saa olla reilumpi, rinnat voi olla pienetkin, ei haittaa. Mielellään yli 165cm.
Isot tissit, muuta ei tarvita. M37
Aliutukseen verrattuna mieluummin vähintään 175 cm pituus, ja tiimalasivartalo. Ei liian hoikka.
M37
Pitkä nainen ei ole näin lyhyen miehen kannalta kiva. Joskus pitää keskeyttää hyväkin yhdyntä, kun pitää kontata suutelemaan leidiä.
Kokemusta on.
Paino ei saisi olla yli 60 kg naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen Y vaikka on kapea rintakehä (ympärysmitta rintojen alta 72 cm). Muut mitat 86-68-97.