Ihannenaisen mitat
1,68 metriä pitkä ja rinnan/vyötärön/lantion täydelliset mitat ovat 99-63-91 senttiä (Teksasilaisen yliopiston tieteellisen tutkimuksen mukaan). Mitä mieltä? Itse olen huomattavasti pidempi ja painoakin sadan tienoilla. Lantio on joku 120cm mut siitä nimenomaan saan valtavasti kehuja, vyötärö 73cm. Rinnat perus 75DD/E liiveistä riippuen mut huomaa et tällaista kroppaa miehet myös himoaa erityisesti. Millaisia kokemuksia itselläsi on ja millaisilla mitoilla? Löllyläskiä munssa ei ole yhtään va vatsa vois sanoa jopa timmi. Jalat kauniit ylhäältä pyöreähköt.
Kommentit (53)
Noi kaikki mitat täsmäsi muhun, olen näköjään ihannenainen
Tieteellisesti todistettu, että naisen ihannemitat on 90-60-90 👍
Eino M
Urheiluvalmistajien areena, speedo, zoggs uimapukumitoissa lantionympärys on aina 5-7 senttiä rinnanympärystä suurempi. Tätä olen ihmetellyt kun itsellä rinta ja lantio on yhtä monta senttiä.
Aika iso rinnanympärys tuossa. Eli rintakehä tuskin kovin kapea, niinkuin minulla. Liivit 65G, taulukkojen mukaan pitäisi olla 60 ympärys, mutta ei niitä löydy kuin ehkä netistä, etenkin kun on siihen nähden iso kuppi. Vyötärö 62cm ja lantio jotain 88-90. Hartialinja on sama kuin lantion, joten olen tiimalasi, onhan toki rinnatkin isot kokoon nähden. Muuten olen 163/51. Miehiltä tulee ainakin kehuja. Itse en nuorena oikein edes tajunnut että on hyvä vartalo. Nyt vasta ja etenkin kun jossain rannalla tai kylpylässä katsoo niin suurin osa on niitä ihan taviksia, on mahaa ym. En ole mikään himoliikkuja, hyvät geenit vaan.
N41
Epäuskottavia nuo vyötärönympärykset. Ei sitä kapeimmasta kohdasta mitata. En ole nähnyt ketään jonka vyötärö olisi alle 70 cm
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottavia nuo vyötärönympärykset. Ei sitä kapeimmasta kohdasta mitata. En ole nähnyt ketään jonka vyötärö olisi alle 70 cm
Nimenomaan mitataan kapeimmasta kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhan iso mun makuun
Eipä ole miestä vastaan tullut joka ei tykkäis mut hyvä jos joku edes ei tykkää. Moni mies arvioi painokseni max 70.
Jokaisella oma maku :) Pidän ehkä vähän hoikemmista, pienet tissit on kivat
77-62-85, 170cm/55kg
Tosin en ole varma mittasinko lantion oikeasta kohtaa.
Miehet kiinnostuvat, mutta yllättävän moni on sitä mieltä, että voisin laihduttaa. Huoh. Ei todellakaan kiinnosta laihduttaa.
150cm, 40 kg, DD-kupit. Semmonen perus animemisukka!
Vierailija kirjoitti:
Hyi sssssssaaa...tna!
V*ttuako sitten aina valitatte, että "luut törröttää, tuntuu inhottavalta pannessa, ei ole tissejä, yhyy".
N 181 cm, paino alle 60 kg.