Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Panini Prizm" jalkapallokortit

Vierailija
14.10.2024 |

Meillä 13v poika on käytännössä koko elämänsä kerännyt jalkapallokortteja, niitä perus pakkauksia mitä saa ihan perus kaupoista, nyt kuulemma ne eivät oikeen nappaa enää sillä niistä ei voi kuulemma saada juuri mitään rahan arvoista, joten haluaisi nyt tilata panini Prizm sarjaa, aluksi en oikeen ollut mitään mieltä mutta kun näin hinnat meinasin pyörtyä, yli 100€ laatikosta mistä tulee 6 pakkausta, poika selitti että niistä paikoista voi saada usemman sadan euron arvoisia kortteja mm. Aitoja nimikirjoitus kortteja ja kortit ovat kuulemma muutenkin huippulaatuisia, toisin kuin ne peruskaupoista löytyvät, suostuisitteko itse tähän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "panini America" tuotanto on käytännössä pelkkää uhkapelaamista, nimimerkillä kokemusta on, noista satasen laatikoista tosi harvoin tulee yhtään mitään, jos jotain haluaa saada niin sitten suosiolla ostaa sen yli 300€ maksavan hobby boxin, jos tuo harrastus poikaa oikeasti kiinnostaa niin mikäs siinä.

Vierailija
2/5 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noista paketeista voi saada jopa parin tuhannen euron arvoisen kortin, mutta niiden myynti on sellasta sähläämistä kun ostaja löytyy 99% todennäköisyydellä amerikasta, suomessa jalkapallokortit eivät ole kovin isossa huudossa esim. Lätkä kortteihin verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vaikka 17vuotias niin en näkisi ongelmaa, mutta tossa iässä tuo harrastus saattaa loppua hetkellä minä hyvänsä 

Vierailija
4/5 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies noita joskus osteli, aika kallis harrastus oli, välillä kyllä sai omiansa takaisin kun tuli jotain arvokasta

Vierailija
5/5 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa omista rahoistansa niin anna ostaa. Sehän on vaan hyvä oppitunti että ehkä rahat olisi voinut käyttää järkevämminkin jos sieltä ei tule yhtäkään hyvää korttia vaan pelkkiä roskakortteja.